دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

دلتنگی من تعاریف مختلف دارد

همین که دلت گرفت دلم را بخوان




+ شکوفه انار:)
+ بیشتر دوستان میدونن اینایی که شکوفه اناری میخورن نوشته های خودم هستن بس فکر نکنین کپی شدن :)
  • asra ツ..

نظرات  (۱۴)

  • ✿شمیم زندگی✿
  • عالی
    گویم که:
    :)
    من که اصن همچین فکری نمیکنم :))
    قشنگ بود:*
    گویم که:
    فکر نمیکردی دلتنگی من تعاریف مختلف داشته باشه : دی
    ممنون دخترم :)
    چـه زیبـــــــا
    گویم که:
    حالا تو هم زیبا بنزین ماشین باباتو خالی کن :|
    نه نه نه
    فک نمیکردم که کپی باشن خواااهر
    گویم که:
    نه نه کو : دی
    آورین دخترم برات یه آبنبات چوبی میخرم چون دختر خوبی بودی: دی
    الکی نگو!!!!! :/ 
    گویم که:
    چی رو الکی نگم گندمی؟؟:|
    این که تو عاشق سمنویی و میخوای با من طرح دوستی بریزی؟؟: دی
  • مهرناز .ج
  • عه؟
    من نمی دونستم
    خیلی هم عالی :) 🌹 
    گویم که:
    عه !!
    چرا نمیدونستی :|
    بیام موهاتو بکشم ؟؟:|
  • خانم انار
  • چه عکسی! قشنگ حجم دلتنگی رو به رخ می کشه
    گویم که:
    قابلتو نداره عکسه نار بانو :)
    جدی نوشته های خودته ؟! 0__o 
    من نمیدونستم که -_____-
    چیرا به من نگفتی؟!! :|
    گویم که:
    بی مزه :|
    نه نوشته های عمه من دارم ازش نقل قول میکنم :|
    حال بدون دیگه :|
    جالب بود :)
    گویم که:
    :)
    عـــآلی :)
    گویم که:
    ممنون خانومی:)
  • چنگیز سیبیل
  • یعنی چی شوکفه انار میخورن کار خودت ؟
    اقا اینا کیان که شوکوفه انار میخورن خو بذارن انار شه دون کنیم گلپر نمک بزنیم بخوریم شش ماه به دنیا اومدن مگه شوکوفه انار میخورن:)))))
    گویم که:
    ها والا راس میگی ها :))
    ولی تو دست به انار های من نزن :|
    :)
    گویم که:
    برا من لبخند تلخ میزنی حالام همیشه که این طوری نیس دست مبهت میرسه صب کن این خط اینم نشون+
    حالا اگه همین لبخند و یکی دیگه میزد خودتم لبخند میزدی بعد تازه ازش تشکرم میکردی :l
    من که زدم میخوای ترورم کنی :l
    گویم که:
    نه تو جرات داری بهم لبخند بزن:|
    خو بگو از کجا کپی میکنی که مام بریم کپی کنیم...
    ایششش....
    چرا انقده خودخواهی تو؟
    گویم که:
    این رو از ذهنم پیدا میکنم خرابه های ذهنمو میگردم پیدا میکنم :|
    هان؟؟؟
    خوشم میاد که چی ؟؟:|
    اگه میتونی تو هم خود خواه باش :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">