دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

هر از چند گاهی مسافرم

مسافر جاده تنهایی

تمام راه را

میخندم

گریه میکنم

شعری میخوانم

ترانه ای گوش می دهم 

و فکر میکنم ...

فکر به آینده نه چندان دور خودم

و شاید همه این ها

یعنی.....

" حال من  "



+ شکوفه انار
+ دلم میخواد همش پست بزارم بس شمام محکوم به کامنت گذاشتن نیستین و به دل گرفته نمی شه :)
  • asra ツ..

نظرات  (۳)

  • ✿شمیم زندگی✿
  • منم دلم میخوادراهی رفتن بشوم
    گویم که:
    موندن راهی کدوم راه بشیم :)
    اییییی اوووعک زننیذعژتزژنکطن :))))) 
    خب خسته نباشم من :))))
    اسرا این شکوفه انارش از اون یکی پستات بیشتره :))
    خیلی قشنگه هم متنش هم عکسش :) [آیکون بقل]
    شاید شبیه اون کوهیه که میری همیشه حرف میزنی :)
    اسرا این سری خواستی شکوفه  بسوزونی :| اینو بده من :))
    ماشالله خواهرم از هر بند انگشتش هنر میباره :))
    گویم که:
    خسته باشی :))))
    کجا شکوفه داره این چشات آلبالو گیلاس میچینه هاااااا
    قابل تورو نداره خواهر رویا : دی
    اره زدی به خال درس شبیه همونه دلمم براش خیلی تنگ شده :(((
    باش این مال تو :)
    نه اشتباه نکن از هر هنرم یه انگشت میباره : دی
    :)))))))
    من همیشه میزنم تو خال :))))))
    گویم که:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">