دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اولاً بهتره بگم درسته انسانی خوندم آخه بابا چه ربطی داره من عربی رو الان 7 سال میشه دیگه نمیخونم :|

اون وقت میگن انسانی خوندی باید بیای عربی یاد بدی گرفتاری داریم ها:( ...اونم درس موقعی که من اصلا حال و حوصله و اعصاب درس حسابی ندارم :(

وقتیم میگی نمیشه میگن اِلا و بِلا باید بگی .... نتیجه اش هم میشه این که یاد میدم و وقتی یه جا خنگ بازی در بیاره عصبانیتمو سر اون خالی میکنم آخر سر هم میگه اعصاب نداری اها این طوری بود میگفتی :((...من که گفتم خب به چه زبونی باید میگفتم :(

بعضی آدما هستن مثل چنگیز سبییل و رویا که تو هر شرایطی سعی میکنن حال آدمو بهتر بکنن وقتی هم ناراحتن زیاد به چشم نمیاد ناراحتیشون در کل آدمای باحالین کاش اینا هیچ وقت بزرگ نشن ... کاش به قول چنگیز وقتی بزرگ شدن فرداش باز چنگیز کوچولو بشن....کاش رویا هیچ وقت نتونه دنیای آدم بزرگا رو درک کنه همون طور که میگه درک نمیکنم .



+ کاش یه نفر بود اون قدر غر میزدی ، نق میزدی ، عصبانی میشدی ، هیچیم نمیگفت و به دل نمیگرفت و آخرش میگفت خب دیگه چه خبرا :)

+ اما همچین چیزی محال ممکنه همه به دل میگیرن  :(

+ دلم برای کوه تنگ شده :(((

  • asra ツ..

نظرات  (۲۸)

  • مهرناز .ج
  •  من میگم تو اعصاب نداری میگی نه :دی
    عربی یادشون بده هرجا نفهمیدن، بزن تو دهنشون، اتومات می فهمن :دی
    ازون ادما نداریم. نگرد
    گویم که:
    نخیر اعصاب دارم یدونه ورژ ن جدید خریدم هنوز نصب نکردم : دی
    الان من اعصاب ندارم یا تو که میزنی تو دهن بچه مردم :|
    پ از اون آدما نداریم چیکار کنیم سرمونو بزاریم بمیریم :(

    این همه غر زدی نق زدی عصبانی شدی هیچی نگفتم به دلم نگرفتم :|
    اونوخت میگی محاله
    واقعا که :/
    گویم که:
    بسم الله:|
    شملیا من که برای تو جز نازک تر از ساقه گل که چیزی نگفتم : دی
    همش دخترم دخترم میگم :|

    عربی خیلی بده :/ 

    بعدم واقعا آدم یادش میره... چه انتظاری داشتن ازت؟! 

    خیلی وقته خوب نیستی آجی ... یه بار پرسیدم گفتی به خاطر امتحان هاست ... اما هنوز گرفته ای.... چی شده؟! 

    گویم که:
    به نظرم بدم نیس همه چی یه فوتو فن داره بایدیاد بگیری بعدش آسون میشه :)
    خدا رو شکر هنو یادم بود :))
    چی بگم گندمی:)
  • خانم انار
  • دقیقا باید بری همون جایی که دلت یراش تنگ شده یه عالمه داد بزنی فحش بدی غر غر کنی!
    گویم که:
    فکر کنم بهترین کار همین باشه نار بانو اما...:(
    خلاصه که همیشه میتونی رو من حساب کنی :) 
    گویم که:
    ممنون آباجی خانوم:)
    راستی از زهرا خبر نداری؟؟
    اسلام و علیک انا ایز له -_____-
    اول بگم که عربی عرس دریایی بیش نیست :l
    ای بابا من تازه برنامه داشتم بعد امتحانا افسرده گیه بعد درس بگیرم...
    ینی نگیرم؟ :))))))))
    نه بابا من غلط کنم دنیاشونو درک کنم :l 
    همون از دور میبینم بسه :l
    بعدشم اینکه شومام خودت خیلی وختا حاله منو خوب کردی خبر نداری :))
    گویم که:
    و مرضاتو رویا:|
    عربی شیرین است و تمام :|
    :))))) نه من الان به قدر کافی به اندازه دو تامون افسردگی گرفتم :|
    الان یعنی غلط میکنی :|
    :)))))
    من ؟؟؟ حال تور رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جلل خالق:|
    تعریف از خود نباشه من در هنگام شنیدن غر معمولا گوش میدم و چیزی نمیگم
    و در  ده درصد موارد مقابله به مل میکنم و دعوا میشه
    گویم که:
    حالا این بارو بیاین گریه کنین :|
    حتی شده به زور پیاز هم اشکتونو در میارم این خط این نشون +
    دعوا ندیدن که میگین من دعوا کنم به مورچه میگم پات چرا چپه بعلــــه:|
    من یادت انداختم دلت واسه کوه تنگ شد؟
    تقصیر من بود ینی؟
    :/
    بهم بگو خسته نباشم...
    :)))))
    خو خسته شدم خسته میفهمی؟ -___-
    گویم که:
    نخیر دلم تنگ شده :(
    خسته نباشی رویا کوچولو : دی
  • یکی دیگر
  • از این رفیقا داریم به دل نمیگیرن هرچی تخریبشون میکنی و شاید به خاطر همینم هس اینقدر دیوونشونم تازه دوتا هم هستن ، دوقلو از خدا برات مثشونو آرزو میکنم. یعنی تا این حد که دارم خودمو میکشم برم دانشگاه شریفی چیزی فردا رفتن خارج برم باهاشون دوریشون برام سخته. آخه پزشکی تهران میخونن :(
    :)
    گویم که:
    عه خوش به حالت قدرشونو بدون :)
    ایشالله میری شریفی و این که همیشه موفق باشن و سلامت :)

    دقیقا ای کاش همچین آدمی بود...

    گویم که:
    دقیقا میگم اگه همچین موردی یافت شد بهت خبر بدن : دی
    حله نگران نباش: دی
  • آریانا م.ف
  • سلام . 
    چطوری ؟
    انسانی خوندی مثه من. من عربی رو با 10 پاس میشدم تو کنکورم -2 زدم :d ولی ازم همین انتظارو دارن و من عادت کردم به این انتظارا انتظارایی که وقتی دو جلسه میری زبان کده همه برگه ازمایششونو نشونت میدن:D باور کن از بس باسواد نمام:D خخخخ
    من ادمیم که میتونم گوش شنوا باشم واسه غر شنیدن. قربانت
    قلمت هموار 
    گویم که:
    سلام
    من خوبم تو چطور مطوری؟
    نه ابا من تو کنکور عربی رو 50 زدم الان میدونم حسودیت شد دیگه من بچه زرنگی بودم : دی
    من توبرگه آزمایش همه رو بد میگم تا طرف اگه رفتنی بودپولشو خرج دکتر و دوا نکنه :)))))))))))))))))
    همه اینو میگم اما اینم در نظر بگیر تحمل همه یه حدی داره :(((
  • خانم الف
  • اون + اولیه
    حرف دل منه :((

    سلام :)
    گویم که:
    مثل این که حرف دل همه اس:(
    سلام با مرام :)
    زیییییییییییییییینگ زیییییییییییییینگ زیییییییییینگ زوووونگ زیووونگ 
    ببخشید کسی نیس در و باز کنه؟
    یا هست در رو من باز نمیکنه؟ :)))))))
    اگه هستین یه لحظه بیاین دم وب کارتون داشتم :)))))

    گویم که:
    زنگ سوخت دختره چش سفید :|
    نمیبخشم بیار پول زنگ و بده :|
    نه نبود مرش نداره که درو باز نکنه
    اینجا نمیشه یه لحظه بیا سر کوچه خودم کارت دارم

  • چنگیز سیبیل
  • دمت گرم بابا با این همه تعریف 
    من همین جا از طرف خودمو رویا قول میدم همین جور کوچولو بمونیم
    اصن مثل بنجامین باتن برعکسی بریم:)
    بعد امتحانا و محاکمه صحرایی ابو پستت و مینویسم:)
    دیگه حالا واس چهار تا کلمه عربی اینقد اعصاب تو خراب نکن
    بیا اینو بخون روحت شاد شه:)

    یه بار دوس دخترم اس ام اس داد :
    سلام عشقم ، چیکار میکنی؟




    گفتم: سلام عزیرم ، درسا پدرمو در آورده...
    گفت : درسا کیه؟
     بی لیاقت
    بای


    گویم که:
    کجا من تعریف کردم آخه چنگیز به جان تک تک سیبیلات تعریف نبود :|
    رویا با من لجه بگم الان شبه میگه روزه رو این دختر نمیشه حساب کرد : دی
    عه چنگیز من این پستو ننوشتم که برام پست بزاری:)
    اعصابم خراب بود زدم همش روکله اون دختره شکوندم : دی

    :))))))))
    یاد یه چیزی افتادم با این جُکه
  • محسن رحمانی
  • سلام .ممنون.
    گویم که:
    سلام :)
    پشته سره من حرف میزنی؟
    هاااااااااان؟؟؟؟؟؟؟
    اصن از لجه توام شده به چنگیز قول میدم بچه بمونم :/
    چنگیز خان؟من قول میدهیم تا آخرین لحظات عمرم نوزادی بیش نباشم و کودکستان درونم نیز همین قول را میدهد :))
    ناهارمان نیز قرمه سبزیست قابله توجه خواهر اسرا :)))
    گویم که:
    مگه توپشت سرم داری؟ در ضمن غیبت تو حلال حلال است : دی
    اره که چی میخوای بای بزنمت؟:|
    تو بچه بمون نمیخواد بزرگ شی چنگیزم همین طوری قبولت داره :|
    کوفتت شه ایشالله :| تو راه گلوت گیر کنه با آبم نره پایین :| خودم بیام با مشت بزنم بره :|
    نوش جان آبجی
  • آوو کادو
  • یه چشمه یا آب روان گیر بیار
    سرش غر بزن!
    گویم که:
    نه خودم یه کوه دارم خیلیم باحاله اما هوا سرده :(
  • خانم الف
  • همه از عربی بدشون میاد :/
    به این خوووبی :)
    من همیشه نمره عربیم 19.5 - 20 بوده :)
    اومدم فقط پُزشو بدم و برم :دی
    گویم که:
    من خوشم میاد :|
    من فعلا باهات قهرم :|
    میگم این کامنت و خودت جواب دادی؟ -___-
    اون خط یکی مونده به آخر :l
    اون خط آخر 0__o
    اسرا چن شخصیتی میشود :))))))))
    البته چن شخصیتی بودیا D:
    یادته اون روزایی که هفته ای 3 روز قرمه سبزی میپختی؟
    بعد ما سبزی نداشتیم؟ [آیکون بغض]
    باید جبران میکردم دیگه :))
    گویم که:
    برات یه جبرانی بکنم ها صب کن :|
    مام برا شام قورمه سبزی داریم به به : دی
    چند شخصیتی منظور خودتی دیگه ؟؟:|
    عخعی

    من یک عالمه عربی خوندم ...اما هنوز هم عربی ام افتضاح است ...
    نه اینکه نمره بد بگیرم ..نه اما عربی ام هرگز زبان دوست داشتنی برایم نبود 
    گویم که:
    برای من هم نبود اما بعد هاشد :)
    عربی پایین ترین درسم در دوره دبیرستان بود البته از دوم دبیرستان ...اونم به خاطر دبیر سال اول دبیرستانم ...واااااای
    چقد خوبه دیگ عربی ندارم :دی

    راستی ، اسرا آیا میدانستی اسم دیگ من کوه :)))...آره دیگِ یه همچین چیزایی تو خودم دارم  کوه  سخره  دریا .... طبیعت :دی ی ی
    بــــــــعله ... هر چه میخواهد دل تنگت بگو ...بگو
    زود باش دیگ میخوام برم :/

    :دی
    گویم که:
    البته از دوم دبیرستان شده شیرین ترین درسم : دی
    پ بگو سیزده بدری:))))))))))
    دلمو گم کردم :(((((((((((((((
    حالا بیا بشین نسکافه در خدمت باشیم : دی
    الان تو دقیقا امتحانات کی تموم  میشه آخه :(
    نه 14 و 15 بدرم :))))))))) شایدم 16 بدر :))))
    باشه بیام خودم برات پیداش میکنم اسرا :|
    نسکافه دوس ندارم هات چاکلِت داری بشینم ها داری ؟؟!؟!!:)))
    الان دقیقا 28 تم :/
    گویم که:
    فک کنم تو صد در صد به دری: دی
    ها بیا زودی بیا که چشم به راهم :))))))))
    ها دارم بیا بیا درس کن منم بخورم : دی
    عه :(
  • چنگیز سیبیل
  • یعنی اینکه ما ادمای باحالی هستیم تعریف نبود ؟؟
    من فک میکردم تعریفه :/
    حالا که فحشه یادت باشه تو محاکمه صحرایی ابو هی بهش بگیم خیلی باحالی 
    خیلی خیلی باحالی 
    که شنکجه روحی شه:)
    + رویا عزیزم بعدا منو تو هم باهم گروه تشکیل بدیم اسرا رو محاکمه کنیم فحش داده بهمون مثل اینکه:))
    گویم که:
    اره آدمای باحای هستیم کلا ما آدمای باحالی هستیم : دی
    نه چنگیز تعریف چیه چه خودشم تحویل میگره :|
    فکر کن از آبو تعریف کنیم :))))))))))
    ببین چنگیز این رویا دنبال بهانس گردنمو بزنه تو هم بهانه دستش نده پلیز:|
  • آقای الف
  • منم یکی میخام از اون انسانای غرغر پذیر
    :)
    گویم که:
    خانم الف داشتیم آقای الف هم اومد
    اصن من از همون اولم به این پست مشکوک بودم :l 
    به من فحش میدیی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مثلا الگوئه منی [آیکون تاسف]
    من دنباله بهاننمممممممم؟ :-O
    حالا نه که خودت هر روز نمیخوای موهامو بکنی یا بکشیم بعد زنده زنده چالم کنی؟ :|
    +چنگیز جون شدیدا مشتاقه محاکمه اسرام :)) میگم تو که قراره واسش پست بذاری همون موقع ی جور ازش تعریف کن که همش فحش باشه :))) بالاخره چیزی که عوض داره گله نداره :)) منم دستم از این دنیا کوتاس وگرنه منم پست میذاشتم :)))
    گویم که:
    تو کلا به وجود دنیا مشکوکی:|
    اصن اره که چی الان حرفتو بگو ببینم???
    وااااای میدونم الگوی خوبیم:دی
    نه عمه اون سر کوچه ای دنبال بهانه اس:دی
    برام پست بزارین تا بگم:|
  • محــــــ ـــــــمد
  • داشتم به اون یه نفر فکر می کردم که باید انواع و اقسم غر - نق - عصبانیت و غیره رو تحمل کند و بگوید آخرش.. چه خبراا..؟

    اما ددیییدم کاری بسی دشوار به نظر می رسد..

    موفق اولاسیز :)
    گویم که:
    والا همچینم دشوار به نظر نمیاد ها :|
    وای ترکین؟؟
    ساغولاسیز:)
  • محــــــ ـــــــمد
  • اگر آدم آمادگی داشته باشه، شاید بتونه تحمل کنه، ولی نه همینجوری پشت سر هم و هر روز و اینا :)

    نه ترک نیییستم.. ولی ترکی یه کمی بلدم :)
    گویم که:
    چی بگم والا بس با این اوصاف پیدا نمیشه درسته ؟
    به نظرم اگه وقتی یکی عصبانیه یه لحظه گوشامونوبگیریم که حرفاشو بگه نق بزنه دادبزنه بعدش که آروم شد بگیم خوبی چه خبرا بهتر باشه :)
    عه من فکر کردم ترکسن به حهر حال یاشیاسیز:)
  • محــــــ ـــــــمد
  • درصدی پیدا میشه.. نه اینکه 100 درصد اون مدلی :)

    نه خب اونجوری طرف مقابل بهش نمی چسبه که اون گوشاش رو بگیره !! باید خیالش جمع باشه که داره حرفاشو می شنوه..

    اوهوم.. البته یاشیاسیز رو متوجه نشده ام :)
    گویم که:
    اره خب میشه این طوریم درنظر گرفت

    + یعنی زنده باشین :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">