دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

میخوام تو اینجا یه تغییراتی بدم نمیدونم چی !!...نظری داشتین بگین کیه که گوش بده : دی

اما فک کنم هدر رو عوض کنم بد نباشه نه؟:|.... البته احتمالش صفره که عوض کنم اما باز دیگه شاید این احتماله شد 100

یا اگه نظر دیگه ای دارین بفرمایید :|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۹)

یعنی با این علامتی که ته جمله آخر گذاشتی  ":|"
راه نظر گذاشتنو برا همه باز گذاشتی اسرا ها ... باز باز :))))
گویم که:
:)))))))))))
این نشان دهنده اینه که من چقدر دختر حرف گوش کنی هستم تو ذهنت منحرفه به من چه :|
دخترم ذهنت راست و مستقیم در پیش گیر: دی
میگم گل نزنن؟؟: دی
  • محسن رحمانی
  • همش رو صورتی کنید:دی
    گویم که:
    :)))))
    حتما  این کارو میکنم : دی
    بین اسرا من سلیقم همونیه که خودت میدونی ... همون سلیقه خودتو میگم منتظرم یه هدر خوشکل موشگِل بزاری بیام وبلاگت لذت ببرم باشه :))))
    البته اینم خوشگله ها ...
    داخل پرانتز:البته این جمله رو برا این گفتم که اگه یه موقه عوض نکردی
    با دیوار یکی نشم :))))))))))

    جدی سلیقت قشنگِ هر چه باشه :)
    گویم که:
    :)))))))))حالا باش بهش فک میکنم بزار ببینم چه میشود : دی
    نه کلا من باید با دیوار یکیت کنم : دی

    + ممنون بق بقو هر چند سلیقه من نیس من فقط گفتم اناری باشه :)
    اسمتو عوض کن!!! :/
    :))))
    گویم که:
    عمرا :|
    اسمم چشه ؟:|
    تو هم اسمتو بزار سمنو :دی
    سلام
    ولی هدر به نظرم مناسب و زیباست :اشکالی نمیبینم! و فعلا پیشنهادی هم ندارم...
    گویم که:
    سلام
    باید به بچه ها بگم بیان از شما یاد بگیرن این همه خوب بودنو اینا کلا با من لجن :|
    یاد بگیرین با عه :|
  • خانم الف
  • آشتی؟ باشه؟ :(
    گویم که:
    nOoO
    یه لحظه شک کردم....پس بگوسلیقه خودت نیس ;))))))

    گویم که:
    ایشششششششششششش :|
    من گفتم اناری باشه  ها :|
    اسمتو بذار سمنودار!!!!!! :))))
    یا سمندون!!!
    گویم که:
    سمنو هامو فروختم فعلا :))
    انار به این خوشگلی وب به این خوشگلی اسم به این خوشگلی چیشو میخوای عوض کنی؟ :l
    میگم هدر همون قاشق اناراس دیگه؟اونم قشنگه که :l
    میخوای تنوع ایجاد کنی وبتو حذف کن :)))))))
    ی عالمه تنوع میشه :)))))))
    گویم که:
    میخوام جای تو چنگیزو عوض کنم :)))
    یعنی نظرات منو کشته نکنه اینم اون سر کوچه ای یادت داده ؟؟: دی
  • خانم الف
  • اسرا؟ :(
    هق هق :'(
    گویم که:
    اصلا فکرشم نکن هق هق هم کار ساز نیست قهررررررررررررررررررررررررررررررررم:||||||||||||||||||||||||||
  • مهرناز .ج
  • شما فقط باش
    حالا با هر هدر و قالبی :)
    + میگم میخوای واسه تنوع اون دسته رو بفرستم اینجا؟ :دی
    ازونا زیاد دارما. یکی بدم قاب کنی بزاری گوشه وبلاگت :)
    گویم که:
    من هستم ها با جان اون دسته : دی
    جدی یعنی اینقده طرف دارمی بیا امضا بدم : دی
    +:| من دیگه حرفی ندارم تو هم هیچی نگو تا دسته رو با کل وسایلش نکردم تو حلقت :|
    چی بُگُم والا :)
    گویم که:
    هیچی بگو ببینم چند لیتر بنزین ماشین باباتو کم کردی : دی
    چقد موهای آبجیتو کشیدی:|

  • بیست و دو
  • کلا نوع قالبتو عوض کن
    تنوع میشه
    گویم که:
    عه حوصلشو ندارم فعلا اینیم که باید عوض کنه کار داره فعلا : دی
    همون هدر گزینه مناسبیه :)

    تغییر ُ تحول هم به وجود میاد ... دوس داشتی یه بکگراند ساده و خوشگل هم بزار :)
    گویم که:
    خاله به حرف منو خوب نخوندی ها گفتم کیه که گوش بده : دی
    حالا فعلا حوصلش نیس ایشالله در اسرع حوصله : دی
    همه چی خوبه :))
    گویم که:
    آورین دخترم اون خندتم نبینم دیه ها برخورد میکنم
    جای منو چنگیز و عوض کنی؟ 0__o
    چیجوری؟ ینی من میشم هانیه,هانیه میشه رویا -__0
    الان من کیم؟هنو رویام یا نه هانیه شدم خبر ندارم؟
    ای بمیره اون سره کوچه اییه که تو سوژه ات بپره [آیکون دق مرگ]
    اسرا؟میگم با زهرا آشتی کن دیگه بچه به این مهربونی :)
    با زهرا آشتی کن به جاش با من قهر کن :)))))))
    بعد دو روز دیگه تو کتابا ی درس اضافه میشه به اسمه رویا فداکار :))))
    گویم که:
    اره باحال میشه ها رویا سیبیل:دی
    خدا عمر با عزت بهش بده:دی
    نه با زهرا قهرم اصنم اشتی نیستم:|
    الان که کم کم دم عیده تو دیگه سمنو نداری؟؟!!!! :/
    کلا آدم وقت نشناسی هستی!!!!!!
    گویم که:
    من کارام برعکسه:دی
    اما تو سمنو بخوای دارم:دی
    اما باهات دوس نمیشم:|
  • ماه بانو
  • سلام هدرت زیباس:)
    اما برا تنوع عوض کردن خوبه:)
    گویم که:
    فعلا اونی که باید عوض کنه کار داره:(
    اما برا تنوع عوض نمیکنم:دی
    :| رویا سیبیل 😒 :| 
    گاه سکوت سرشار از ناگفته هاست :|
    منو دق میدی آخر،بعد مرگ مغزی میشم اعضامو اهدا میکنن :|
    برم با خانواده حرف بزنم ببینم راضین واسه اهدا عضو یا نه :|
    گویم که:
    :)))) چشه رویا سبیل خیلیم بهت میاد
    عه کارت اهدا عضو گرفتی برا منم یکی بگیر : دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">