دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

بنده در دنیای خیالی خودم به سر میبردم و تو باغ راه میرفتم و سوت بلبلی میزدم برا خودم البته تو خیالات :|

چیه فکر کردین تو این سرما میرن باغ که منم برم سوت بلبلی هم بزنم :|.... خلاصه خودم بگم براتون که همین طوری داشتم میرفتم تازه کم مونده طلا هم کشف کنم برا خودم یه پورشه هم بخرم  :| (نخند ایشالله سرت بیاد :|) و تازه داشتم ستاره میچیدم که یه دفعه با کلمه بدو بیا از سوی پدر عین بیگ بیگ رفتم ببینم چی شده : دی(فضولم خودتونین )....بیکاریه دیگه :|

و خدمت پدر رسیده و دیدم که دارن تلوزیون سیر میکنن  گفتم چی شده؟(به مکالمه میپردازیم ازمکالمه پیگیر باشین)

پدر: ببین این دختره چقدر شبیه تو هستش!!

من: بابا اون کجا شبیه منه ؟؟O_o

پدر : قیافشو نمیگم که

من : هان پس چی؟:|

پدر : بابا اخلاقش و میگم : دی

من : چطور؟O_o

پدر: نگا کن مثل تو لج بازه ، پررو ، از رو نمیره ،نق نقو ، غرغرو و اعصبانی هم میشه تازه عصبانیتش هم خنده داره مثل عصبانیت تو : دی  (از اون جایی که بنده هر وقت عصبانی بشم پدر جان میخندن :|)

من : دیگه؟؟ یعنی یدونه اخلاق مثبت !!!! هیچی؟؟!!

پدر :چرا هس !!... ولی تو اینا رو فعلا در نظر بگیر: دی

من : O_o


+ الان سوت بلبلی بزنم ؟ یا به افق خیره شم ؟ :|

+منظور بابام سویی کینگ تو سریال پاستا بود :|


  • asra ツ..

نظرات  (۳۱)

  • خانم الف
  • این تعریفای باباها رو عشقه والا :)))
    اذیت کردنشونم شیرینه :)
    شبیه ت بوده لابد دیگه :|
    :دی
    گویم که:
    من پررو هستم؟:|
  • خانم الف
  • کمین کردم هروقت حسن آقا اومد بشورم :|
    گویم که:
    :))))
    کمین کن منم هستم همچین بشورم که هیچ آفتاب مهتابی خشکش نکنه : دی
    چرا همیشه اینجوری میگن؟! :/
    گویم که:
    از بس که خوبم ، بچه آرومی هستم :)))
  • خانم الف
  • اشکال نداره آباجی منم پررو ام :|
    :)))
    گویم که:
    :| میگم ها این حسن آقا چرا پیداش نیس :| بزنیم بکشیمش
    اون که صد البته تو پرو بودنت هیچ شکی نیس: دی
  • طاها میرویسی
  • تو هم برو تلویزیون سیر کن!
    گویم که:
    حالا سیر نمیکنم این شده تعریف های من سیر کنم چه شود :|
  • خانم الف
  • همین دوروبرا بود :|
    حسن آقا ترسیدین؟ :دی

    الان میاد :)))
    گویم که:
    فک کنم باز ماشین مدل بالا دیده واستاده داره نگا میکنه :)))))
  • خانم الف
  • مگه سابقه داشته وایسته نگاه کنه؟ :|
    منکه میدونم ترسیده :|
    گویم که:
    :)))
    نمیدونم سابقه داشته یا نه :|
    والا ترسیده باشه هم به روش نمیاره که :|
    نِ
    اصلا نِ
    خوشیم اومِد شدیدا از این بابای چیز فهمتون :))
    گویم که:
    . تو به کنین توبه بابا یه شوخی کرده حالا : دی
    زهرا بدو بیا پیداش شد :)))
    آوووووو
    بلی
    بگو از قدیم میگفتن حرف حق رو از....
    من باید خیلی قبلترها بخاطر اومدنم تو وبلاگ شما توبه میکردم  :)))))))
    گویم که:
    ایششششششششششش:|
    چشه وبم خیلیم دلتون بخواد
    ببینین من یه آتویی دارم هااز شما رو کنم دیگه :)))))))))))))
    طلا که پاکه، چه منتش به خاکه!
    گویم که:
    بحث طلا نیس بحث خنده اس آی بخندیم با بچه ها : دی
    خدایا شکرت
    همین که موجبات شادی حلال یه سری رو به وسیله ما فراهم کردی، شکرت!
    گویم که:
    خدایا شکرت عوض عوض داره گله نداره : دی
    الان حذف نکنم چی؟:))))
    یکم گریه کنین تا حذف کنم :|
    بیگ بیگ ؟!!!

    سوت بلبلی زنان خیره شو به افق :))))
    گویم که:
    دخترم O_o
  • مهرناز .ج
  • بنده از همین تریبون موافقتم را با جناب پدر اعلام می نمایم  ^__^
    گویم که:
    بنده از چشت این تربیون اون دستو میکنم تو حلقت ها : دی
  • خانم الف
  • :)))
    اومدم :)
    ولی اسرا
    یاد بحث با یکی دیگه از دوستان افتادم بیخیالش ..
    ببخشید..
    گویم که:
    :|
    ببین زهرا سعی کن هیچ وقت از کسی الکی معذرت خواهی نکن من چقدر بهت بگم دختر خوب آخه ای بابا :(
    الان مثلا چیکار کردی معذرت میخوای؟
    منمیدونم منظورت کیه ولی من میدونم این حسن آقا بهش بر نمیخوره اگه بر میخورد من عمرا میگفتم بس ول کن دیگه :(
    اصلا بخوای رعایت اینو که من ازت بزرگ هستمو بکنی و راحت نباشی هیچ وقت نمی بخشمت ببین کی گفتم :|
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    همون سوت بلبلی بزن:دی
    گویم که:
    چچچچچچچچچچچچچچچچچچ

  • مهراد فروتن
  • یه نگاه متعجب تو دوربین اینجا جواب می ده :)))))))))))))))))))))
    گویم که:
    O_o
  • خانم الف
  • O_O
    ذهن خونی بلدی اسرا؟ :|
    چه سریعم هرچنتا منظورمُ گرفت :|
    هم شما خیلی از من بزرگتری هم حسن آقا
    بعد دیگه همون ماجرایی که پیش اومد و خودت میدونی و اینا 
    بعد تقریبا همینا و یکمی دیگه :|
    خب ببخشید برا ادبه آخه :(
    گویم که:
    ذهن خونی بلد نیستم وقتی با یه نفر دو سه بار حرف میزنم قلق اخلاقش میاد دستم :|
    از عوض حسن آقا نمیگم اما از عوض خودم میگم باز بخوای بگی بزرگتری اینا و راحت نباشی هیچ وووووووووووووووووووووووووووقت نمیبخشمت من خودم بهت میگم راحت راحت باش :)
    بخوای باز برا من اینا بکنی موهاتو میکشم :|
    لازم نکرده برا ادب هی دم به دقیقه بگی ببخشید آندرستن یا نه ؟[آیکون بشدت عصبانی]
  • خانم الف
  • باشه باشه نزن منُ :|
    خب میدونم با تو که راحتم اسرا این حرفا رو نداریم :)
    ولی خب حسن آقا بزرگن..
    بعدم یه چیزی شد که دیگه و اینا :|
    اصن چی بگم عـــــه :|
    گویم که:
    ببین این حسن آقا از من کوچیکه : دی
    بهت حرفی زد دعوات کرد به خودم بگو یه بلایی سرش بیارم که مرغا ی آسمون به حالش بخندن : دی
    چی شده واستا بیام ببینم :|
  • خانم الف
  • همون دوتاییه رو کپی کردن؟ :)))
    خدایا :)))))))
    گویم که:
    اره والا :|
  • خانم الف
  • نوچ نوچ نوچ :))))
    این وری و اون وری بودا :)))
    گویم که:
    نامردی کرده نامرد :))))
    این وری اون وری رو خوب اومدی:))))
  • آقای الف
  • عه من خیلی اون دختره سریال پاستا رو دوست دارم :)
    گویم که:
    فعلا که هر چی اخلاق درجه یکیش بود من شدم :|
    دیگه چ خبر :))
    گویم که:
    :|
    دیگه میخوام یکی رواعدام کنم حوصلم وا بشه :|
    ادرس داعش رو که بلدی!
    برو اونجا ابوبکر بغدادی رو اعدامش کن :))
    گویم که:
    اها !!!!:|
    مونده بودم رو فردش ها ایول برم برم اون گزینه مناسبیه سرشو میبرم بیشتر کیف میده : دی
    برید 
    حتما برید
    با زهرا خانمم باهم برید
    ایشونم دوست دارند گویا به جنگ با دعش برند
    منم در داخل میمونم و براتون موشک درست میکنم :)))
    گویم که:
    :|
    نه هما برامون موشک میسازه شما نگران نباش :دی
    دعش نه داعش :)))
    فک کردین چی موقعیتش پیش بیاد منو زهرا وگندمی و بق بقو میریم :|
    شمام رشته منو ادامه بدین اخراج نشم :)))

    حله
    میگم محمد اصغری بره وساطت کنه براتون :))
    گویم که:
    اها باشه حله شما بگو وساطت کنه اگه ما نرفتیم اون وقت شما رو میفرستیم :)))
    اما جدا میرم :|
  • خانم انار
  • صاف شدی؟؟
    گویم که:
    nOo
    بوس زهرا صاف شده فعلا :))))
  • آقای الف
  • اخلاقایی که گفتن که بامزس :)
    گویم که:
    O_o
    شما تازه واردین هنو خبر ندارین چقده از این تعریف ها میشه از من : ))))
  • خانم الف
  • اصنم کم نیاوردما :|
    گفته باشم :|
    خودتون میدونین :/
    گویم که:
    اصنم میدونم تو که کم نمیاری..... فقط میترسی در میری:|
  • چنگیز سیبیل
  • بابا چه خوب میشناسه دخملشو:)

    گویم که:
    دیگه حرفی ندارم :|
  • چنگیز سیبیل
  • راسی اسرا حالا که ابو اینقداصرار داره واسه محاکمه تو محاکمه اش کن من فقط میخوام بیام واس تماشا 
    بعدا فیلمش در میاد فیلمشو میبینم تو از پسش بر میای:)
    گویم که:
    جدی ؟؟
    بس باشه من فقط ممکنه بزنم خون دماغ شه تو فیلمه تو نگا نکن غش میکنی: دی
  • محــــــ ـــــــمد
  • سلام..
    من اگر پدرم اینطوری ازم تعریف میکرد می رفتم معتاد می شدم !!
    ولی خب شما نشین..
    چون جدی نبوده خب.. :)


    گویم که:
    :))))))
    معتاد میشدین؟:|
    شما حالا تازه واردین مونده تا حالا با این محبت های دور بره من آشنا شین :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">