دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

چشمان تو

معنای تمام جمله های ناتمامی ست

که عاشقان جهان

دستپاچه در لحظه دیدار فراموشی گرفتند

و از گفتار بازماندند...

کاش می توانستم

ای کاش خودم را

در چشم های تو حلق آویز کنم!






شاعرش و نمیدونم کیه
  • asra ツ..

نظرات  (۱۱)

چشمای من ؟؟
گویم که:
نه چشمای عمه بلاگفا : دی
  • جوجو کوچولو
  • وای این چشماش واقعا خوبه O_O
    گویم که:
    حالا خوبه دختری ها :|
  • محسن رحمانی
  • چشمانمان روشن:دی
    چشم کی؟هان:دی
    گتدمی بگیرش در نره این امروز مشکوک میزنه.
    گویم که:
    وا
    گندمی برو به بچه پلاک هفت برس : دی
    الان که فکر میکنم کار دارم : دی
    شمام که سرما خوردی استراحت خوبه براتون :|
    باشه اسرا منتظرم بیا حلق آویز کن ... :دی ی ی
    گویم که:
    عه میگم چرا این چشا آشنا بودن ها :|
    طناب دار کو؟؟؟ .. این بچه باز برداشتن دارن باهاش بازی میکنن ها : دی
  • مهرناز .ج
  • من یه عکس توپ دارم اصلا جون میده واسه همین شعر :)
    بدم؟ :دی
    گویم که:
    بده
    چی شده؟کسیو میخوان اعدام کنن؟ 
    +پسته چقد آشنااااااااس :)))))) منم که اصن نمیدونم از کجا گذاشتیش :))))))
    کامنته منم تکراری نیس اصن :)))))
    خلاصه پست تکراری,کامنت تکراری :)))))
    حافظه که نیس منو هنو کشف نکردن :)))
    گویم که:
    صداشو در نیار
    این نشان از پلاس بودنت تووب ها رومیده رویا سبییل:دی
    :)))))))))))))
    تو وب ها نه وبه آبجیمه :)
    اسرا بیا اتاقه منم جم کن :)))
    باعش رویاسیبیل باشه :l
    میگما امشب قراره برم نینیو ببینم اگه زده گی نداشته باشه با پست میفرستم :)))))
    گویم که:
    زدگی رو خوب اومدی رویا
    البته وب آبجیته برنم بااون لبخندت چشات اون دنیا وا بشه ؟:|
    نه بابا چیرا مرا میخواهی کشت آخر؟ :((
    بابا اون لبخند مالکیت بودا :))
    هر لبخندی که لبخند تلخ نیس که خواهرم :))
    مطالعه تو درباره لبخندا بالا ببر :))))
    گویم که:
    لبخند لبخنده ...میخوای قهر کنم:/
    نه قهر نکن حالا [ آیکون تشویش] 
    باشد من دیگر شکر بخورم لبخند بزنم :|
    فک کنم گریه مجازاتش کمتر از لبخند باشه :))))
    میگریم :)))))
    گویم که:
    برا منلبخند یه معنی داره و تموم :|
    شکر خوردم منظورت الان دقیقا چیه؟:|
  • جوجو کوچولو
  • نظر دارم بهش اصن D:
    گویم که:
    عخعی نظرت منو کشته :))
    مشقاتو نوشتی؟؟: دی
    شاعرش " عباس معروفی "
    گویم که:
    نه شکوفه های اناری چرندیات خودمه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">