دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

در ساحل چشمانت

مست می شوم

از جرعه

جرعه

شراب چشمانت

بگذار برای من بت پرست

تنها دعایم

دعای، چشمان تو باشد ...!!

بگذار چشمانت ....

قبله گاه

این مست دیوانه باشد



+ شکوفه انار

+ هر کاری کردم نشد از وب دور بمونم به نظرم همین که ما آدم های وبلاگی هستیم حرف درستی باشه:)
  • asra ツ..

نظرات  (۳۲)

وااااااااااااااای چقد بزرگ شدی اسرا جون ... اصن نشناختمت :)))
عجب شکوفه اناری هم نوشتی :)

عکسِ هم تکراری بود گفتم در جریان باشی ;))))
گویم که:
وای تو هم چقده آب رفتی بق بقو جون ... چقده پیرو شکسته شدی :))))
یعنی یه بار عکس تکراری گذاشتم ها هعی ضایع کنین :|
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • دوری از وب خیلی سخته ...
    گویم که:
    اصلا بچه دوم آدمه : دی
    شعرش قشنگ بود
    گویم که:
    ممنان :)
    خوش اومدین مجددا :)
    گویم که:
    خوش آمد گویی مجدد که الکی نمیشه :|
    یه سکه ... یه چایی ... یه شیرینی... اینام نشد اون سکه پلیز
    اوووووفی!!!! اسرا!!!! یعنی خدا بگم چیکارت کنه که دو روزه اعصاب نذاشته بودی برام!!!!!!!!
    خوشحالم تصمیم گرفتی بمونی :)
    گویم که:
    اوووووووووخی
    وا مگه من چیکار کردم ؟:|
    الان که گفتی میخوای حالتو بگیرم برم : دی
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)
    گویم که:
    :)
  • محسن رحمانی
  • گندمی این مشکوک میزنه ببندش به درخت کف پاشو قلقلک بده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    گندمی و شما رو میبندم به درخت با چوب میفتم قشنگ میتکونمتون :|
  • محسن رحمانی
  • قشنگ بود لایک.
    گویم که:
    ممنان:)
    آره ...
    با نگاه عرف جامعه: ما معتادیم!
    با نگاه ادبی: در این جرگه غرقیم!
    با نگاه تولید محتوا: ما مسئولیم!
    با نگاه دوستانه: به فکر اطرافیانیم!
    با نگاه وبلاگی: در اجتماع هستیم!
    مهم اینه ... در کل نمیشه رها کنیم!
    گویم که:
    در کل معتاد شدیم رف هعی:((((
    قبله یعنی حلقه ی چشم مستت!
    گویم که:
    اوهوم فاطمه بانو :)
    ای بابا... دوباره برگشتی؟ :(
    گویم که:
    .
    ببین آبو من گفتم از لج تو هم که شده بر میگردم خط و نشونم کشیدم برات ..... اسرا و خط و نشونش
    ببین فاطمه الان خودت شاهد ماجرایی:|.... من میگم بیا یه کاری کن این اینطوری :| بمونه میگی پسر عممه :|
    حالا بیا تحویل بگیر پسر عمتو :|
    چه عکسی:)
    گویم که:
    متنش چی؟
    :))
    اولین کامنتی که تو این وبلاگ گذاشته بودم این تصویر رو گذاشته بودید و بازم گذاشتینش  :)
    گویم که:
    :
    یعنی هیچ کس هیچی یادش نمیمونه الان که من اینو دوبار گذاشتم همه دقیقا روز و ماه و سالشو یادشونه ....صورتمو شطرنجی کنم کسی نفهمه
  • جوجو کوچولو
  • بَـــــــــــــــــــله
    گویم که:
    نـــــــــــــــــــــــــــخیر:|
    :)
    گویم که:
    چیه بنزین و گاز ماشینو تموم کردی اومدی لبخند میزنی:|
    بگم به آبجیت هان؟:|
    برو درساتو بخون کم نشی ... به استادتم زنگ بزن :)))))

  • مهســـــــــــــا ...
  • قشنگ بود...

     

     

    ب وبلاگ منم سر بزن....

    گویم که:
    :)
    خیلی هم قشنگ ^_^
    گویم که:
    ممنون شمعدونی :)
    ی ذره دنبال عکس بگرد :))))))) دی دی دی
    شعرتم باید چن بار بخونم بفهمم داستان چیه :))) 


    گویم که:
    میخوای خودم واست بخونم:|
    عکس ابو رو میذاری اینجا یا به خودش میدی ؟
    منم میخوام ببینم:)
    گویم که:
    نه بابا هیچ کدوم :|
  • جوجو کوچولو
  • بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
    گویم که:
    نــــــــــــــــــــــــــــخیر
    اسرا رشت نمیای؟
    خوشحال می شم یه سر بیای پیشم
    گویم که:
    ببین فاطمه میخوای بیام رشت موهامو بکشی آره :|
    باشه فقط به یه شرط که برام غذا شمالی درس کنی ها :(
    خیلی هم من از آشپزی خوشم میاد ؛)
    قول الکی نده، ده سال دیگه پات گیره تو قرار 
    از همتون اقرار گرفتم :))) 
    گویم که:
    :|
    ببین من میدونم که میخوای منو بکشونی رشت موهامو بکشی :(((
    بووووم بییییبم یوهوووو :/
    دندونت چطوره؟!هنو داره بهم سلام میرسونه؟! :))))
    گویم که:
    :((((
    از بهت دستم تکون میده :|
    چیرا ناراحتِ اسرا؟!
    هوم؟!
    خوبی؟!
    دندونت میدرده؟! :))
    گویم که:
    پ بخندم :|
    نه میخواد واست آواز بخونه :|
    تو چرا میخندی هان؟؟O_o
    میخندم چون اگر لبخند بزنم میترسم در دهانم بکوبی :|
    دیروز آدامس خوردی بخاطره اونه ها :| 
    خوبه الان :| این شکلی؟! :| 
    گویم که:
    :|
    قضیه عکس آبو چیه؟
    گویم که:
    نمیگم ....:دی
    برا من میگی خوش به حالمون که رفتی؟ برا من میگی خیلیم خوب؟ هان؟؟؟:|
    :-) :-) 

    + بازگشت همه به سوی وبلاگ عسد:-D 
    والا من که اینستاو تلو ول کردم چسبیدم وب:-D 
    گویم که:
    اصلا در بد وضعی معلومه:|
    چه خوب که برگشتی اسرا جان :))
    گویم که:
    O_o
    از وب دور بمونی؟
    مگه شهر هرته؟
    از این فکرا نکن کلامون میره تو هم
    شکوفه انارتم دوس داشتم ^_^
    دلمم تنگ شده بود :)
    گویم که:
    نه دیگه اومدم :|
    یعنی نیست؟:|
    دل توبرا من تنگ شده بود ؟O_o
  • محسن رحمانی
  • اسرا نیومده رفتی؟ بگم المی بیاد ؟ نه بگم بیاد ؟:دی

     

     

    گویم که:
    نه بگو بیاد ببینم [آیکون چماق به دست]
    اره. چیه بم نمیاد ؟!
    گویم که:
    قیافتو زشت کرده : دی
    چی؟:/
    واسا برم نانچیکومو در بیارم
    چماق به رخ میکشن برام
    :دی
    گویم که:
    واستا برم پنچه بوکسمو بیارم برام لانچیکو میکشی:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">