دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از وقتی که یادم میاد و نمیاد کلا فک کنم یادم میاد ... نه همون یادم میاد که من بچه درس خونی نبودم ، نیستم، و نخواهم شد ...امابلاخره که چی زحمت کشیدم که ...کتاب هارو ورق زدم ...بهشون شبا فکر کردم ... استرس گرفتم ...خط های کتاب رو شمردم... اینا کم چیزی نیس:|

اما چه کنیم که کار نیست که نیست !!!:|

برای همین بهتره که کار آفرین باشم :دی

و یک تصمیم کبرا گرفتم که وانت (نیسان ، سایپا ... یه چی تو این مایه ها)مش غلام رو بخرم  ... برم میدان میوه و تربار هندونه بارش کنم برم سر چهار راه ...بلند داد بزنم یکی بخر دوتا ببر ...تضمینی  به شرط چاقو :|

و به یک شاگرد نیز در این راستا نیازمندیم با پورسانت عالی و با بیمه شخص ثالث:|

و یک منشی خانم مسط به فتوشاپ با بیمه تمام عمر :|

و یک راننده مجرب با دست فرمان عالی و مسلط به ویراژ :دی

و به چند نفر آقا و خانوم بازاریاب تمام و قت و نیمه وقت :|


  • asra ツ..

نظرات  (۱۹)

  • جوجو کوچولو
  • من و برای رانندگی میتونی اختسدام کنی :دی
    گویم که:
    تو قدت نمیرسه :  دی
    ممنون سایتتون عالیه
    گویم که:
    میگم شما خوبین ؟ سرتون جایی خورده؟؟
    آخه چند بار میگین میدونم خوب است عالیه :دی
    خسته نباشید , خداقوت...
    گویم که:
    ممنان :)))
    شما برو درسو مشقتو بخون.... هی میگم سخت نگیر برا اینه آخر عاقبتش:|
    مدیر خواستی صدام کن.
    گویم که:
    خودم مدیرم ها... باید بگی مدیر مدیر هعی: دی
    یه بار گفتی دیگه موافقت کنم با این یه بار میکنم چرا چهار بار گفتی ؟:|
  • محسن رحمانی
  • عایاگلهای فرش را نیز شمر ده اید؟ :دی

     

    دیگه وانتی که اینا رو نمیخواددیگه :دی

    گویم که:
    نه شمارش آنها را به شما واگذار نموده ایم : دی
    شما تاجر نمیشین برین کنار تجمع بیجا مانع کسب است :|
    ‎:|‎
    گویم که:
    :|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :|


    گویم که:
    وا...:|
    بعد وسط این همه مقام و سمت خودت می خوای چه کنی؟؟:|:)))
    گویم که:
    من مدیرم حقوق بچه ها رو میدم : |
    سمت تو چی میخوای باشه ؟:|
    ظـاهرا منم باید مدرکمو بذارم دمِ کوزه آبش رو بخورم ...

    من شـاگردت می شم ... هر وقت شروع به کار کردی بگو
    گویم که:
    فقط کوزتم بیار پلیز: دی
    هاااااااااااااااااااااااااااااا
    گویم که:
    والا...
    شما آدرس ندارین :)
  • جوجو کوچولو
  • خیلیم میرسه :دی
    گویم که:
    میبینم نیم وجبی: دی
  • چنگیز سیبیل
  • الکی زحمت نکش خودم قبلا واس جنسای مرغوبم دنبال دس فروش بودم پیدا نشد
    اصن کار افرینی نمیشه کرد اینجا:)
    + الان محاکمه ابو تموم شد یا ادامه داره 
    - عکسشم بفرست یکم بخندیم:)
    گویم که:
    میگم ها جنس های من با جنس ها تو یکم فرق داره فقط یکم ها ملتفتی که :)))
    + چرا قسمتی تا حدودی تموم شده:|
    جریان عکسم که گفتم آی بخندیم : دی
    الآن اگه من بگم تصمیم کبرا غلطه، تصمیم کبری درسته عصبانی میشی؟ :)
    من حاضرم شاگردت بشم بدون پورسانت عالی و بیمه شخص ثالث... معلومه اینها رو گفتم که توی مجازاتم تخفیف بگیرم؟ :)
    گویم که:
    فهمیدم کبرا غلطه گفتم درس نکنم دست خالی برنگردی : دی
    بعدشم این طوری شیک تره ایششششششششششش:|
    noO
  • محسن رحمانی
  • عجیبه غریبه یه معمای پیچیده :ا

    اسرا میاد گندمی غیب میشه گندمی میاد اسرا غیب میشه

    این چه معمایی هست نمیدونم :دی خخخخخ

    اسرا جریان چیه ؟

    گویم که:
    این که شما رو یه جا گیر بندازم آش ترش بدم خدمتتون با یه وجب روغن :)))
    مهندس مسلط به تری دی مکس و اتوکد نمیخوای ؟!؟!؟! 
    گویم که:
    چون این حرفه ها  رو داری تنها کاری که میتونم برات بکنم اینه که بیای برامون چایی بیاری: دی
    تازززززززززززززززززززززززه خودتم میتونی یه چایی مجانی بخوری:|
    چقدر آدم نیاز داری :دی
    گویم که:
    فعلا تو بیا : دی
    زحمت میشه!!!!! :| 
    گویم که:
    این حرفا چیه رحمته : دی
    کادرتون کامل که نشده؟!  :))
    گویم که:
    آبدارچی نداریم : دی
    زدی به کاهدون :)
    این کارو خیلی وقت پیش افریدن :))
    گویم که:
    نه دیگه کار آزاده مشکلی نداره : دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">