دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

ـ چرا تو هیچی نمیگی؟

ـ خب چی بگم ؟ شما دارین حرف میزنین منم گوش میدم:)

ـ خب این که نشد همش ما حرف بزنیم تو گوش کنی !!.. خب یه چی بگو ؟؟؟

ـ یه چی

ـ یعنی چی ؟

ـ خب خودت گفتی یه چی بگو منم گفتم :)

ـ یعنی چی آخه درس حسابی حرف بزن شاید یکی میخواد تو حرف بزنی اون گوش کنه ... شاید به حرفاتم گوش نکنه فقط میخواد صداتو بشنوه !!

ـ خب الانم داره صدامو میشنوه  :)

ـ دیوونه ای تو بابا

ـ میدونم :)

ـ یعنی واقعا دیونه ای یه چیزیت میشه تو ،مگه میشه کسی از حرف زدن خوشش نیاد ؟!

ـ نکه خوشم نیاد حرف زدن برام سخته اونم وقتی که حرفی برا گفتن ندارم ... میدونم دیونه ام

ـ دقیقا میخواستم همینو بهت بگم !!... که تو دیونه ای

ـ اشکال نداره دیونگی هم حال و هوای خودشو داره ... باور کن :)



+ برای من یکی حرف زدن یکی از سخت ترین کارای دنیاس اونم وقتی که حرفی برا گفتن ندارم ... لطفا درک شود :|

+ امروز فهمیدم یه رفیق باحال و با معرفت چطوریه !!!.... وقتی یه رفیق بامعرفت داشتی باشی انگار پادشاهی هفت عالم و میکنی :)

+ "یه چی "را هم از یه نفر یاد گرفتم الان شده بلای سرم :|

  • asra ツ..

نظرات  (۳۷)

:)) 
گویم که:
:((
اتفاقا خیلی خوبه که آدم کم گویو گزیده گو باشه، اخلاق بسیار خوبیه که حرف نداری نمیزنی...
گویم که:
میخواستم تو ازم تعریف کنی و حرفمو تایید ها :)))))
  • مهراد فروتن
  • اصولا من هم شنونده بهتری ام :)
    گویم که:
    شنونده بودن خیلی خوبه :)
    اسرا با من  حرف میزنی که -___-
    یعنی بامن حرف میزنی سختت نیس؟! 
    +دوروغ چرا منم ی وختایی به طرز کاملا غیرقابل باور ساکت میشم :|
    + خوبه که فهمیدی،حس قشنگیه :)
    +تا تو باشی از کسی چیز یاد بگیری :دی
    گویم که:
    چرا سخته : دی
    + دروغ چرا منم باورم شد :)))
    + به تو چه :|
    + نمیخوام از لج تو شده یاد نمیگیرم :|
    لبخند زدی برام هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کی باورش میشه حرف زدن برا اسرا سخت باشه؟!! :|
    :D
    گویم که:
    یعنی در چه حد منو میشناسین؟
    نکنه خاموشین؟الان اتصال کرده:|
  • محسن رحمانی
  • O_o
    گویم که:
    ._.
    درک شد!!!! :) 
    گویم که:
    زحمت کشید:|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)
    گویم که:
    (:
    نخیر پر کردن نمکدون از اون سرواخ های ریز سخت عه . :|
    گویم که:
    پر کردن باک ماشین باباتم سخته ها یکم فکر کن :))))
    تو هم می گی این یه چی و:) 

    +حرف زدن وقتی حرف داری قشنگه خب! دیوونه نیستی
    گویم که:
    نه چون تو میگی من دیگه نمیگم :)))
    + نه دیونگی رو دوس میدارم :)
  • جوجو کوچولو
  • :)
    گویم که:
    :)
    :|
    گویم که:
    |:
  • چنگیز سیبیل
  • من فقط اگه جایی باشم که خجالت بکشم حرف نمیزنم یا کنار کسی باشم که نباید باشم
    درباقی لحظات همه میتونن از صدای زیبای من لذت ببرن  :)
    گویم که:
    یعنی صدای زیبات عالم و آدم رو فلج کرده :دی
    هِلو اسرااااااا :))))
    رفیق با معرفتت اومد :دی
    گویم که:
    بای مهرناز:|
    معرفتت تو حلقت :|
    بعضیا حرف زدنشون شیرینه، مثل تو 
    :)
    گویم که:
    ای بابا کسی که با من حرف میزنه آخرش قهر میکنه که :|
    دیوونه،این چه پستیه گذاشتی؟ 
    خدا نکنه، امیدوارم عمر طولانی و بسیار باارزشی کنار دوستا و عزیزات داشته باشی 
    دیگه تکرار نشه!
    گویم که:
    :)))) خوبه تو فهمیدی دیونه ام فاطمه بانو :)))
    خداس دیگه بعضی وقتا حوصلش سر میره شوخی میکنه :)
    سعی میکنم دوست جان :)
    خدا رحمتت کنه :)
    گویم که:
    خدا تو رو هم رحمت کنه به دست من صب کن تو :|
    موافقم... خدا منو رحمت کنه... خدا همه رو رحمت کنه... خیلی هم خوب :)
    گویم که:
    اصلا هم  من موافق نیستم :|
    آبو یه آشی برات بپزم که اصلا روغن نداشته باشه اصلا عجله نکن بزا جا بیفته :|
    یه وقت نگی ایشالله صد  و دو سال عمر کنی

    http://s7.picofile.com/file/8236021750/Peyman_Yazdanian_Tabaghe_Hassas.mp3.html
    این آهنگ رو play کن و پست وصیت نامه رو بخون... خیلی اشک انگیز میشه :)
    گویم که:
    اشک انگیز نشه خودت باید اشک بریزی ها :|
    ایشالله صد و دو سال عمر کنی اما بعدش خدا رحمتت کنه :)
    گویم که:
    .
    lمن تازه بعد صدو دو سال اول جوونیمه :|
    اینجوری که سرت رو می کوبی به دیوار عمراً صد و دو سال عمر کنی :)
    گویم که:
    سرمم نکوبم ها عمرا از حرص دادن تو جون سالم به در ببرم :|
    -_______-
    دلد میاد
    گویم که:
    دلم خودش میاد :)))
    روانیه زنجیره ایی :(((((( [آیکون قهر ] با این پست مسخرت
    بغضم گرف :(((((
    قهرم باهات
    گویم که:
    حالا اینو ول کن برو وب چنگیز کلی خندیدم با این آهنگاش:)))))
    میگم ها عروس دوماد سراغ نداری فک کنم خوشبختشون کنیم :)))))))))))))))))))
    اصنم خندم نمیاد،توام الکی نخند ولم نمیکنم :((((
    گویم که:
    بابا یه چی نوشتم دیگه ببخشید :(
    به تو یکی من قول میدم جبران کنم با چند تا پست دیگه .... رویا ببخش باشه
    حالا م برو چند تا پهلان گوش بده :)))
    حرفم نمیاد فعلا،همین فقط میخواستی آخر شبی اشکه منو در بیاری :(((
    گویم که:
    شکر خوردم
    باور کن جبران میکنم برات ... حالا که نمردم :(

    منو بگو امشب با کلی ذوق اسرا رو کشیدم که بهش نشون بدم خوشحال شه
    :(((((
    شب بخیر
    گویم که:
    رویا منوکه دوس نداری اما جون هر کی دوس داری باور کن همین طوری نوشتم ... بگم غلط کردم خوبه؟:|
    عکسو بده براش یه پست میزام به اسم خودت هر چی بگی مینویسم زیر عکسه قولمیدم
  • جوجو کوچولو
  • مگه ما ازین شانسا داریم حلوا تورو بخوریم ؟ >.<
    نه بابا نداریم خواهر
    گویم که:
    :|
    الان بگم رویا بیاد موهاتو بکشه؟:|
    من تا حلوایشمارو نخورم جایی نمیرم: دی
    سلاااام :)) صبحتم بخیر،ناراحتم نیستم ازت :)
    وبلاگه خودته دیگه هر چی بخوای میتونی بنویسی،فقط این بیشتر از ظرفیت من بود :(((
    اینم عکست،پستم نمیخواد بذاری،من که واسه پست گذاشتن نکشیدم که :)))
    فقط اگه بگی زشته من میدونم و تو عربی نخوندم نشستم تو رو کشیدم ‌:|

    http://uupload.ir/files/8uuc_instasize_۰۱۲۹۲۰۳۹۵۰.jpg
    البته من خود بیرونی تو کشیدم همون کم حرفه :)))
    گویم که:
    سلام
    شب تو هم بخیر:))
    http://uupload.ir/files/r29a_instasize_۰۱۲۹۲۰۳۹۵۰.jpg

    این و الان امتحان کردم که اومد،بیاد فک کنم الان :|
    برم موهاشو بکنم؟!(موهای جوجه کوچولو رو) :|
    البته بعد از اینکه موهای خودتو کندم :| 

    گویم که:
    خشن:|
    اولا که ایشالا 120 سال عمر کنی :)
    دوما دیوونگی هم عالمی داره :))
    گویم که:
    من میخوام 15 سال عمر کنم :|
  • جوجو کوچولو
  • میـــــــــــــدونم از بس بخیلی صبر میکنی بمیرم حلوامو بخوری
    منم که شانس ندارم حلوا تورو بخورم کهـــــــــــــــــ >.<
    گویم که:
    : دی
    چشات چرا این طوریه O_o
  • جوجو کوچولو
  • ببین نگاه کن دوگانگی شخصیتی داری اسرا :|
    به خانوم جیم گفتی 15 سال :|
    به من میگی صد و دو سال :|
    تکلیف خودتو مشخص کن :دی
    گویم که:
    الان خواستم ببینم تو چقده میای فضولی:)))
    :))))))))))))))))))))

  • جوجو کوچولو
  • من؟ ما چشمُم خورد :)
    گویم که:
    با کش بزنم تو چِشِت؟:|
    درک میکنم درک میکنم این بحث بین من و دوستامم هسسسسسسسسست
    گویم که:
    آورین دخترم :)
    15 سال؟!  خیلی زیاد نیست؟!  :|
    چرا به یکی میگی 102 به یکی میگی 15..  ها؟!  تکلیف مارو مشخص کن :)))
    گویم که:
    خواستم کنجکاو ها رو که استعاره از فضوله پیدا کنم : دی
    درک شد:دی
    سلام هم اسمی :|:))

    گویم که:
    زحمت نشد که!!! :|
    سلام اسرای بدل خوش اومدی:)

    بقول اون حکیم بزرگوار که ازش پرسیدن چرا خاموشی گفت چون مرا دو گوش داده اند و یک زبان !
    آدم باس دو برابر حرف زدن گوش کنه !
    گویم که:
    بله :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">