دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

وقتی که خوب فکر میکنم یا بهتر بگم هر چقدر که فکر میکنم نمیتونم قانع کنم خودم رو  ، که وقتی یکی فوت میکنه برا چی تازه یاد خوبی هاش میفتیم ... تازه یادمون میفته که اصلا وجود داشته ... تازه یادمون میفته که این همه مدت پیشمون بوده و ما غافل بودیم ازش ... این همه مدت میتونستیم بهش سر بزنیم و حالشو بپرسیم با یه لخند ساده ... اما الان همه این چهل روز رو !!.... همه این  راه رو میکوبیم میرم سر قبرش و یه گریه و زاری و بعد این همه راه رو بر میگردیم... چقدر ساده میتونستیم حرف بزنیم و به درد دلاش گوش بدیم اما!!!...این اما و اگر ها زیاده به اندازه عمری که رفته زیر یه خروار خاک :)

و اما در این میان وصیت یک عدد من ... وصیت  یک عدد اسرا .. یک عدد منِ نابود شده در چرخش شب و روز:)

وقتی که مرگ من رو فرا گرفت سرو صدایی به پا نکنند ... سر کوچه برگه ای نچسبانند که که انا لله انا الیه راجعون تشیع جنازه فردا ساعت 10 ... تا مبادا کسی در این حوالی که هیچ وقت خواب راحتی نداشته شاید همون روز به خواب عمیقی رفته ،با انا لله الیه راجعون من خوابش را به هم بزنند...تا مبادا اصراف کرده باشید با این یک عدد کاغذ سر کوچه... فقط یک نفر من را ببرد بهشت زهرا ومن را به مرده شور ها بسپارد وبیایید هر چند به این هم راضی نیستم اما چه کنم که پای رفتن نخواهم داشت که از همین حالا از او پوزش میخواهم :)... و مرده شور ها که کارشان را تمام کردند من را در جایی همان گوشه ها که جای مرده های دیگرا تنگ نکنم به خاک بسپارند و و حتی دیگر نیازی به سنگ قبر نیست ... وقتی زنده بودم مرا نشناختن زمان مردنم دیگر سنگ قبرو سال تولدو وفات به چه درد میخورد ... حتی برای من عزا هم نگیرند و وقتی مرا به بهشت زهرا فرستادند فراموش کنند  هندزفر را در بیاورند و آهنگ مورد علاقه شان را گوش دهند ...نیازی نیست که تا روز چهلم هر روز به قبرستان بیاییند آن هم برای این که شاید دلشان برایم تنگ شده است ... حتی نیازی نیست که بسپارید  روزه های غذایم را که از امسال شروع شده و ادامه خواهد داشت را برایم به جا بیاورند چون با خدای خود در این مورد مذاکره خواهم کرد شاید یک چیزی هم بدهکار شود ... و از همین حالا هم پوزش میخواهم که هیچ مالو منالی ندارم که خرج کنیدو کیف عالم رو بکنید :)... فقط یک عدد دفتر دارم که آن هم اگر به دست کسی که میخواهم نرسد، همان بهتر که بسوزانم :)


  • asra ツ..