دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

این عکس رو رویا آبجی من که اولا خواننده خاموش بود که یهو اتصال کرد و روشن شد،کشیده: دی

یعنی نقاشیش تو حلق عربستان :|... رویا آبجی من استعداد تو رو داشتم هااا ادعام میشد مونالیزا رو من کشیدم:))

 ما خودمون قناری رنگ میکنیم اینم ما رو رنگ کرده:|.... من برا همه بچه های وبلاگی نقاشی میکشم و سر کار میزارم این فِنچه بچه منو سر کار گذاشته آخر الزمان شده :|

و حال به چندسوال اساسی میپردازیم در واقع آنالیز این نقاشیO_o

مطمئنی منم ؟؟؟بیشتر شبیه آنشرلی با موهای قرمزه : دی

رویا دخترم آیا از روی انار توی دستش وانت مش غلام حسین رد شده ؟!!که به شکل کبابی شده؟:|

آیا اون گل روی سرش رو از جلوی شهرداری چیدی؟:|

یعنی یه طرف موهاشو خرگوشی بسته و یه طرفش ....:|

وآیای موشک کروز اثابت کرده به شونه اش که فرو رفته؟؟:|

و آیا تریلی 18 چرخ زده به کمرش که یه وریه؟؟؟!!O_o

حالا بلوز مدل ها و طرح های دیگه ای نداش؟!!:)))

چرا یکی از پاهام کوچیکه؟!... اتفاقی براش افتاده که خبر ندارم ؟:|

دست خط رو هم که نگم بهتره : دی

و در آخر ممنون که برام چکمه کشیدی که پاهام یخ نزنه :)

و ممنون که رنگا رنگ کشیدی منو :)

و وای به حالت اگه عربی کم شی که نخوندی و نشستی اینو کشیدی :|بفهمم کم شدی چشاتو در میارم... صورتتم با چاقو خط میندازم :|

و شماما ها هم نخندیدن خواهرم با استعداد ماشالله :)))

اگه خواننده های خاموش دیگه وبم این طوری باشن که ...:|


+ یعنی این رویا یدونه اس و باعث میشه از گذاشتن پست های غمگین دوری کنم ...:)

+ دیشب فهمیدم ما مسئول چیز هایی هستیم که مینویسیم :)


  • asra ツ..

نظرات  (۳۶)

  • جوجو کوچولو
  • وای خدا نکشتت مردم از خنده :)))))
    گویم که:
    دختر نمیخنده از من گفتن :|
    من صدو دوسال میخوام عمر کنم ها حلوا اینا دیگه :)))

    وااای اسرا خیلی خندیدم :))))) 

    فقط یه نکته!!! پاهات به پاهای خواهران ناتنی سیندرلا رفته!!!! :)))) 

    گویم که:
    ای بابا امروز دارم بههمه میگم نخندین دختر نمیخنده ... باید بهت سمنو ندم دیگه :|
    اره فک کنم شایدم از روش موتور رد شده : دی
  • جوجو کوچولو
  • دختر میخنده ازین هارهار های بلند :دی
    گویم که:
    همسایه میزنه از این پُشت دستی ها : دی
    :))))))))) واااای :))))) اصن ما فامیلای استاد فرشچیانیم من نگفتم ریا نشه :))))
    خیلیم قشنگ کشیدم :)))) آها اون موهاشم به خاطره این اینجوری شد که اول قهوه ای سوخته رو پیدا نکردم طلایی شد،بعد پیدا شد از روش قهوه ای زدم :دی
    بعد عربیم نپرسید اگه میپرسیدم تقصیره تو بود :|
    سولای دیگه تم جواب نداره،نقاشی کشیدم از پیکاسو بهتر :دی
    هیچ گونه اعتراضی وارد نیست :)))))
    + خواهش میکنم،خداکنه همیشه باعث خیر باشیم :))) 😌 
    +نوچ نوچ نوچ دیر فهمیدی دیگه :))
    کمرتم دیگه من نمیدونم خودت کج وایستادی به من چه :|
    دیگه تو ذهنِ من این شکلی بودی :)) ببخشید اگه زیادی بده :)
    گویم که:
    اره جون عمه به دنیا نیومدت :))))))))))))))
    ممنونم رویا واقعا قشنگ کشیدی:)
    قهوه ای سوخته پدر سوخته کجا بوده خب:دی
    میپرسید من میدونستمو تو آیفون یادت نره :|
    کمرمومن میدونم تریلی 18 چرخ بهش زده :))))
    فقط شونه و انار چرا اون طوریه :))))
  • جوجو کوچولو
  • جوجو میکوبه تو صورت همسایه ها
    گویم که:
    همسایه موهای جوجه رو  میکشه :|
  • جوجو کوچولو
  • جوجه به موهای همسایه آدامس میچسبونه :|
    گویم که:
    همسایه خط میندازه صورت جوجه :)))
  • جوجو کوچولو
  • جوجه چشمای همسایه رو درمیاره
    گویم که:
    همسایه اسید میپاشه رو صورت جوجه :|
    شونت؟! حتما ی چیزیت هست دیگه اصن غیر عادیه شونت ی دکتر برو :| :))))
    انارم دیگه الان فصلش گذشته اون خوباش تموم شده اینم دیگه به زور پیدا کردم :دی
    گویم که:
    شونم لح کرده میگه دکتر برو :|
    باید لح شده اش رو پیدا میکردی؟؟:|
  • جوجو کوچولو
  • جوجه بیخیال میشه حوصلش نمیکشه جواب بده :|
    گویم که:
    جوجه برو بخواب تا پر هاتو نکندم :|
    حالا اینم جا دستت درد نکنشه :|
    دووووس، داااااش، تممممم :|
    اصن الان شونه لح مده :|
    نه انار نبود دیگه :| 
    +من گشنمه :| 
    گویم که:
    دستت درد کنه:|
    موهاتم دوس داری دیگه ؟:|
    صورت لح هم مده نه؟:|
    + بیا وب منو بخور:|
    ههههه :))
    گویم که:
    چیه بنزین ماشین تموم شده ؟:|
    :|
    رویا :)))))
    گویم که:
    :|
    زهرا:))))
    تو نگاه اول نقاشی خیلی قشنگیه! اون اشکالات رو هم تا نخونده بودم متوجه اش نشده بودم ... :)
    گویم که:
    خب من دقتم بالاس دیگه نمیدونستین مگه ؟ عجبا: دی
    بیا بچه اومده خوبی کرده و به این خوبی کشیتت حالا تو بزن استعدادش رو کور کن
    خیلی هم خوب کشیده
    تاز از خود واقعیت بنظرم بهتر کشیده خخخخخخخخخخ :))))))))
    گویم که:
    شما خوشتون میاد یه سکه بیارین عکس شمارم بدیم بکشن
    ثوابم میکنین بچه استعدادش شکوفا میشه : دی
    شما پلیز سوغات:|


    من اول فک کردم خرمالو دستت :دی

    تازه فهمیدی که در قبال آنچه مینویسی  مسئولی :/

    گویم که:
    آبجیم زحمت کشیده انار کشیده و میگی خرمالو برو سرتو ببر:)))
    نه میدونستم خواستم تو هم بدونی:|
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    اسرا چقدر شبیه خودته :دی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

     

    قشنگه .

    گویم که:
    چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
    شبیه شماس ها یه دقت کنیم : دی چچچچچ
    :|
    خخخخخخخ
    میگن نقاشی راستو از بچه ببین یه چیز تو همین مایه ها خخخ
    گویم که:
    میگن یکی حالتو گرف  نابودش کن .... اینم شنیدی که؟: دی
    چقد ایراد میگیری تو -__-
    جای دستت درد نکنته؟ از عربی اش زده تو رو‌کشیده جای مرسیته؟ -_-
    لابد همین شکلی بودی دیگه. 😂 
    گویم که:
    همینو میگم دیگه چرا از عربیش بزنه؟ باید معدلش 20 شه وگرنه میدونه که چه بلایی سرش میارم :|
    چقده زشت میخندی ایششش:|
    اگه بگم مثلا منم این شکلی تصورت میکردم چه اتفاقی میفته؟!  :)))
    گویم که:
    اسید میپاشم :|
    :))
    گویم که:
    :((
    :)))) چه نقاشی خوبیه ولی . آفرین به رویا :)
    گویم که:
    :|
    آورین رویا !!! برا چی؟؟ زدم چشش گذاشتم کف دستش :|
    به تو هم گفتم نخند :|
    دقت کردی 4 تا انگشت داری؟ D:
    گویم که:
    سیون من دقتم پایینه :|
    میگم ها خودتو معرفی کن ببینم میری لیست سیاه یا نه؟
    اسرا :|
    کجایی تو؟ موشه این دفعه اومده سراغ تو؟
    گویم که:
    مهرناز:|
    یه جام بگرد پیدام میکنی :)))
    چینه چین دامن .... چینه چینه چین برام شیرینه ...اِوا این آهنگ وب چنگیزه : دی
    یه سکه پونصد تومنی در کیف پولم هست
    حیفه
    سوغاتی!!!
    سوغاتی از این بهتر که خودم سالم برگشتم
    باید خداروشکر کنی که هنوز سایه من بالا سرتونه تو این بیان!!!!
    گویم که:
    اونو ببریم یه پفک بخرین بعد برین پارک رو صندلی بشینین و پاهاتونو مثل بچه ها تکون بدین و بخورین ... البته این وسط بی خیال نگاه بقیه :)
    من از اون سکه ها که قراره بدین آبجیتون میخوام : دی
    بس اون وقت شما باید همیشه در حال سجود باشین که سایه من این ورا میپلکه :|
    سوغاتی پلیز:|

    O_OO_O

    سرمو ببرمO_O

    O_OO_O


    گویم که:
    حالا اول چشاتو غلاف کن
    سکه!!!
    خواهرام بمن سکه میدن
    تا حالا من ندادم
    من هرچی فکر میکنم میبینم علت وجود شما در بیان بیشتر بخاطر تاوان گناهان بچه ها بیانی هستش
    خخخ
    گویم که:
    همچین میگه ســــــــــــــــــــــــکه ... اینگاری نه شنیدین نه دیدین :|
    نه همونا که قرار بدین به خواهرتون بقیشم دیگه نزارین دهنم وا بشه
    برین خدارو شکر کنین که تاوان گناهاتون منم معلومه خدا دوستون داشته

    ایکون سرمو بکوبم به دیوار....خدایا‎:|‎

    حالا راضی نیستم گریه کنی ها...

    خواهرتم خیلی قشنگ کشیده،خود خودتی...دیدمت که میگم

    گویم که:
    خباول سرتو بکوب من ببینم
    بق بقوی چاخان ندیده بودیم
    .....
    گویم که:
    یادتون رف آخرش نقطه بزارین ها : دی
    خو الان با این نقاشی قشنگ همه چی برام روشن شد دیگ...معلومه چه شکلی هستی‎:D
    گویم که:
    صبح یه تریلی دم درتون منتظرته:|
    به جای اینهمه ایراد برو قابش کن واست نقاشی کشیده:))
    چندسالشه؟
    گویم که:
    امسال کنکور میده :))
    اوهوم نگهش میدارم یادگاری:)
    جدا؟ اگه نمی گفتی فک می کردم دو‌جایی :|
    الانم نیا بیرون. برو تو جات -_-
    گویم که:
    جام خوبه :|
    ی جور واسم پست گذاشتی که از فردا باید با عینک دودی تو بیان راه برم :))))
    ی جورم از من حرف زدی انگار نقاشی رویا 5 ساله از گلستانه :))))
    اسرا؟من امسال کنکور میدم؟ :l
    گویم که:
    یعنی میخوای بگی کنکور دادی ؟:|
    وای راس میگه کنکور داده بچه ام :|
    راستشو میگم میگی منو لو نده الان تکلیف منو روشن کن :|
  • چنگیز سیبیل
  • دم رویا گرم 
    نقاشیت عالیه عزیزم 
    خیلی بهتر از خود واقعیش شد:)
    گویم که:
    :|
  • چنگیز سیبیل
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    اسرا عزیزم **** ** *** **** ** **** ** **** **** ***** ***** 
    **** ** **** *** *** ***** *** ** *** ** **** **** ***** ****** *** حتما میگم 
    حالا مختلط بود یا فقط واحد خواهرا بود؟ :)))
    گویم که:
    چنگیز فککنم داری بزرگ میشی ها :)
    نه فقط بخش خواهرنه بعدا برادرانم اضافه شه نمیدونم :)))))
    دنبال شدی


    خیلی زیباست :)
    گویم که:
    :)
    ینی قوم خبیث بنی اسراییل اینقد ایراد نمیگرفت که تو گرفتی!
    اکثرشونم ایراد های بیخودی بود! 
    پاهات کجا بلند کوتاهه؟ شونت کجا کجه؟ اناره چشه مگه؟!
    وه !
    گویم که:
    اینا نشون از دقت بالا داره میهمان گرامی:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">