دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

زرشکی من

باور نمی کنی

این روز ها

در این رسیدن و نرسیدن شب و روز!!

در این روزگار خوشی ها

با لبخندی تلخ

میخواهم رها شوم در، آغوشت

زرشکی من

بیا، تا تو بیایی

آفتاب غروب نخواهد کرد

فصل ها از پس هم نخواهد آمد

قشنگم ...

اگر نیایی...!!!

بهاران خزان می شود

زمستان اردیبهشت را در آغوش میگیرد

خوب من

واقعا وقتی تو نیستی...

من نمیدانم چه خاکی به سرم بریزم

زرشکی من

وقتی نیستی..

تمام زمستان را

فال میگیرم ، فال قهوه

ته فنجان را می بینم

تا شاید...

فقط شاید

یکی از این خط ها

تو را به من برساند

از وقتی تو نیستی

خانه به دوش شده ام ،" زرشکی من "


+شکوفه انار:)
+ به وب هاتون سرم میزنم و میخونمشون فقط وقت ندارم کامنت بذارم به دل نگیرین چون خونده میشن ... شمام کامنت نذارین به دل گرفته نمیشه چون اهل تلافی کردن نیستم:)
  • asra ツ..

نظرات  (۳۹)

زیبا بود :))
گویم که:
ممنون:((
دی
  • محسن رحمانی
  • این اسرا عاشق شده این /اینم نشون#:دی
    گویم که:
    :))))
    اره عاشق شدم... عاشق خودم : دی
    این خط  اینم نشون +
    .....

    ما فقط نظر میذاریم تا شما رو اذیت کنیم و قصد تلافی هم نداریم که شما بیایید و نظر بذارید:دی
    گویم که:
    اره مَدیونم اگه باور نکنم
    خب دیگه بعضیا هدفشون از زدن وب جمع کردنه نظره ... گفتم که به دل نگیرن :)
    از کجا دست به آینده ی فالم بردی؟ 

    علیرضا آذر

    + کامنت گذاشتن اگه برا کامنت گرفتن باشه به نظرم همون نباشه بهتره :)
    همینطوی عزیزی :*
    گویم که:
    از یه جا بردم دیگه باید همه چی رو هم بدونه ایشششش:|
    + آبجی خودت وبلاگ نویسی دیگه فک کنم میدونی منظورم چیه :)
    باز این بوس کرد بوستو کپی کردن دیگه نمیرم دنبال پیگرد قانونیش ها
    من که اهل تلافی کردنم:|
    گویم که:
    میدونم تو از این دختر جیغ جیغو ها هستی
    لاک زرشکیتو میگی‎:D
    گویم که:
    بلا شدی ها
    اعتماد به سقفیا :|

    آره میدونم منظورتُ :)
    گویم که:
    نه ما تو فضا زندگی میکنیم ... سقف نداره: دی
    حالت غمگینی نداری نه؟
    وقتی ناراحتی بازم شادی!!
    خوش به حالت واقعا اسرا..
    گویم که:
    :)))))
    خب چیکار کنم آخه زهرا !
    شاید این طوری حال یکی هم خوب شه ... یکی مثل تو :)
    بیا آدامس منو شاید حالت خوب شه... تعارف هم نکن

    اولا من بق بقو هستم نه جیغ جیغو

    بعدشم اون شکلک رو الان جا داشت که بذاریش ...منم

     اون شکلکی که هدفون تو گوشش رو میذارم خوبه‎:/‎


    بلایی هم از خودته‎:D

    گویم که:
    فعلا جیغ جیغویی چون موهات دست منه: دی
    جا نداش که نمیزاشتم : دی
    نه اون برا سن تو خوب نیس:)))
    از چشاته : دی
    اگه منم مثل تو بودم غم نداشتم!
    آدامس دهنی؟ :|
    تازه به صورتتم چسبیده :|

    گویم که:
    ببین زهرا یه بار قشنگ بشین با خودت سنگاتو وا کن چه غمگین چه شاد روزا داره میگذره این دنیام دلش به حالت نمیسوزه ... یه روز چشاتو وا میکنی میبینی عمرت گذشته و همش به بی حوصلگی و غم این فاز ها گذشته ... میدونم بعضی وقتا آدم کم میاره و قیر پاچ میکنه اما باید یه لحظه بیستی بگی دیگه بسه من حالم خوبه و ادامه بدی:)
    آدمس دهنی من چشه ؟ خیلیم دلت بخواد :|
    تازه این طوری نمیدم بهت که یکمیشو میزارم لای دندونام با دستم میکشم نصف میکنم میدم بهت :))))
    بیا تعرف نکن
    موهای من که الان پیش خودمه...اشتباهی موهای یکی دیگه رو گرفتی اسرا جووووون‎:D
    گویم که:
    بق بقو مگه همون وسطی نبودی موهاتو بافته بودی؟! یادته که وسطی:))))
    چرا یادمه پس لپ تو هم تو دست منه:)))))
    گویم که:
    صورتت جلو انگشتامه یه وقت خش نیفته ها بق بقو : دی
    حرف حق جواب نداره اسرا..
    چی بگم؟

    ازین دختر سوسولا نیستم ولی هِی آدامسو تو لپات میچرخونی آخه :|
    یاد روزی افتادم که برا اولین بار میخواستم آدامس باد کردنُ یاد بگیرم :))))))
    6 ساله بودم ...
    گویم که:
    هیچی بگو چشم:)
    خب تو لپام میچرخونه خیلیم خوب شده از نظر مقاومت:)))
    ای بابا بهتره برا تو ورویا کلاس بزارم ....
    بق بقو لپ اسرا رو ول کن دستت آدامسی میشه :|
    گویم که:
    راس میگه بق بقو دس نزن آدامسیه ها موهاتم آدامس میچسبونم ها :))))
    حالا میخوای تو آغوشه زرشکی جونت رها شی،رها شو ما که بخیل نیستیم :|
    ولی چرا با لبخند تلخ ؟! هاااااان؟! نه الان پاسخگو باش :|
    من آدامس میخوام زهرا نمیخواد بده من :))))
    اصن تقسیم بر سه کن :))))
     
    گویم که:
    :)))))))))))))
    خدا نکشتت رویا
    من پاسخی ندارم:|
    نه زهرا باید از آدامس من بجوه : دی
    راس میگی تقسیم بر سه میکنم : دی
    چشم :)
    فعلا این پفیلا ها رو باید تموم کنم :|||
    خدا میدونه چنتا آدامس هدر دارم! 
    همش جای باد کردن آدامس پرتش میکردم بیرون :|
    :)))
    گویم که:
    پفیلا میخوری؟:|
    بهمنم تعارف کن خب:(
    من پرت نمیکردم یادم میرف قورت میدادم :|
  • جوجو کوچولو
  • سلام سبزِ لجنی من :دی
    گویم که:
    سلام رنگ سیب زمینی:)))
    :))) نه خدا منو نگه میداره که موجبات خنده و شادی فراهم بیارم :)))))
    تازه امروز هم یک حرکت درون مدرسه زدیم با دوستان که من نیم ساعت داشتم غش غش میخندیدم :)))))
    زهراااا سلاااااام :دی
    خب من آدامسمو گرفتم برم تاریخ بخونم :|
    ولی خیلی زشته که پاسخگو نیستی،گفته باشم :دی
    گویم که:
    آره والا تو نباشی کی روح و روان ما رو شاد میکنه :))))
    خب بیا بگو دیگه بایدبگم چی نمیدونی من فضولم :|
    رویا زهرا هم میگه سلام : دی
    عه تاریخ داری باز عه فقط منو یاد آوری نکن دیگه ملتفتی که : دی
    نه زشتم باشه یکم کچ کاری میکنم خشگل شه :))))
    این چه حرفیه میزنی :|
    مگه کامنت در برابر کامنته -__-   کلا حرف نمی زنی نمی زنی وقتی می زنی کن فیکون می کنیا
    تو تا ابدم واسه من کامنت نذاری من تا ابد واست کامنت میزازم جوری که باید با بیل منو ازینجا بندازی بیرون :))
    گویم که:
    یه چی میگم دیگه :|
    کامنت در برابر کامنتم نباشه چشم در برابر چشمه : دی
    قدر بدونین کی رو دیدی کن فیکون کنه:)))
    بیل نمیخواد اسید میپاشم حل میشی میری:)))))
    رویا اگه بهت آدامس نداد همون روش خشن قاشق رو برا چشاش میریم :|
    تازه برا رایان و باران خواهر پیدا کردم بهش نمیدم :|
    ایناهاش :

    bayanbox.ir/view/1093669370958915082/IMG-20160201-234715.jpg

    ولی من نمیخورما !
    تو از آدامس بجو فقط :|
    :دی
    گویم که:
    به بچه های من کاری نداشته باشین
    مگه دست خودته با رویا به زور میزاریم تودهنت :)))

    عه راس میگی

    چقد آدامس میخوری اسرا ضرر داره ها...فعلا لپتو ول میکنم

    باشد که اون آدامسو از دهنت در بیاری‎:|‎


    گویم که:
    نه آدامس جاش خوبه : دی
    کلا به اسید ارادت داری :|
    اسید نسازم ازت :|
    گویم که:
    اسید به تو ارادت داره تازه سلامم میرسونه :|
    پس دست منم رو لپت جاش خوبه،نهایتش آدامسی میشه ،خودم میخورم...بعدش یهو میبینی آدامسه همش تو دهن منه نه به خودت میرسه نه به رویا نه به زهرا ....تازه لپتم تو دستای منه بعله:))))))))
    گویم که:
    آدامس میچسبونم به موهات ها گفته باشم :|
    اوا بق بقو جونم سلاااام 👋👋👋
    +اسرا یعنی یه کاری میکنم همین امشب کامنتاتو ببندی :دی
    گویم که:
    + تونستی آدمسمو میدم بهت
    سلاااااام رویااا :)
    پفیلا میخورم؟؟؟؟؟
    به زور تو حلقم میریزم :|

    قورت دادن هم به جای خود :|
    هر آدامسم 4 سال تو بدن آدم میمونه :/
    گویم که:
    بده من حیف نکن :|
    جدی 4 سال میمونه؟؟؟؟؟؟
  • محسن رحمانی
  • داستان رو خوندید؟
    گویم که:
    کدوم داستان ؟:|
  • محسن رحمانی
  • داستان سربازی رفتن دخترا
    گویم که:
    هر وقت پیدا کردین اسرا رو از ایشون بپرسین
  • محسن رحمانی
  • اسرا اینیدر اذیت نکن
    اسرا شوخی بود؟
    گویم که:
    :))))
    :l خدایا سره این بشر همیشه شلوغ باشه :l 
    وگرنه اینجوری میشه :l
    دیگه خدایا دیدی خودت دیگه :l
    خدایا من دیگه حرفی ندارم :l
    گویم که:
    :))))))))))))))))))
    ببین دیگه خدایا نکن میترسم :|
    من تا یه مدت باهات قهرررررررررم :|
    خیلی هم جدی :|
    گویم که:
    اینجا فقط من حق دارم قهر کنم این یه اصله یادت نره :|
    حالا بیا آدمس منو
    خدایا ی لحظه ی چیز بگم بعد دیگه حرفی ندارم :l
    زهرا میبینی این دختر رو؟ ما رو عروس دریایی گیر آورده :l
    معنی عروس دریاییم از اسرا بپرس :l
    خدایا میگم چه عجب اسرا از ی چیز ترسید :l
    گویم که:
    زهرا الان میبینی منو؟:|
    عروس دریایی:))))))
    من بچه نترسی هستم :|
    یعنی دیگه حرف نمیزنی مطمئن باشم ؟ نرم بیام ببینم باز نتق کردی ها :|

    چجوری پست میذاری که ستاره ت روشن نمیشه؟!؟!!!! 

    از رو اسمش فهمیدم جدیده!!!!!! 

    من آدم به دل بگیری هستم اصنشم !!!!!!! ;-)

    گویم که:
    نمیگم
    اصن بهت سمنو نمیدم :|
    لاکتو زدی پست گذاشتی..؟ :|
    گویم که:
    لاکو که دادم به پسرت :|
    شما برا پسرت لالای خوندی اومدی؟:|
    میگم زهرا اسرا حالته غمگینی نداره؟ :l
    الان داره دوره نقاهت و سپری میکنه :))))))
    پس من چیم دیگه الکی خوشم:l 
    ناراحتم باشم میخندم,میخندونم :l
    +اسرا میگم چقد خوب به زهرا مشاوره دادی :))
    این سری خواستم رگمو بزنم همینجوری منو مشاوره بدی به زندگی بر می گردم :)))
    گویم که:
    نه ندارم :|
    دوره نقاهت؟:))))))
    اینو راس میگه آبجیم کلا میخنده فقط بعضی وقتا از شادی اشک شوق میریزه : دی
    + دیدی واقعا حقمو خوردن باید مشاور میشدم ... اصطلاح ها رو حال کردی : دی
    اره اره حتما بگو کلا دو دستی میچسبی این دنیا رو :)))
    من خیلی جدی جدی هم قهرم :|
    حق قهر کردنم دارم ..
    گویم که:
    من که قهری نمیبینم این وسط :|
    نداری:|
    :)
    نظر نزارم الان!!
    ینی واقعا نزارم؟!!
    مطمعنی دیگه؟!!
    گویم که:
    بزا فکرامو بکنم بهت خبر میدم :)))
  • شِمِلـ ــیا
  • ای بابا
    اومدم دیگه :))
    زرشکی برگشت
    گویم که:
    میگم ها انشالله که تو فضایی وگرنه خونه خراب میشه :)))
    غیبتات داره زیاد میشه ها -__-
    گویم که:
    وقتی تو نمیای من میام میگم نیستی که تو اومدی فضولی !!!مردم هم مردمای قدیم والا ...:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">