دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

همین که خواستم حروف را کنار هم بچینم تا همه شان  "تو "باشی

همین که خواستم کلمات را ردیف کنم تا آخرین جلمه " تو " باشی

همین که حرف به حرف شان ،کلمه به کلمه شان، یک جمله شوند برای "تو"

اما.....همه شان گفته شده اند ، نوشته شده اند ...!!!

برای آدم هایی که فرق میکرد جنس خوبی هایشان با جنس خوبی هایت

اما یک جمله مانده که نگفته اند " خوبی عزیز دل؟ "



+ شکوفه انار:)
+ عکس ربطی به متن نداره یاد آدور یه خاطره بود گذاشتم ... و این که شاید تغیراتی داده بشه تو خود متن :)

  • asra ツ..

نظرات  (۳۶)

uhgd
گویم که:
O_o
  • پریســـآتیـــــس : )
  • آدم هایی که جنس خوبی هایشان فرق میکند با جنس خوبی هایت ...
    گویم که:
    بله:)
  • محسن رحمانی
  • از کی؟O_o:دی خخخخ
    این عاشق شده این خط_اینم نشون@
    گویم که:
    از همین فرداصبح : دی
    میگم عاشق خودم دیگه وا:|
  • محسن رحمانی
  • لایک داشت خیلی قشنگ بود.
    گویم که:
    تعریف الکی دیگه !!:|
    عاشق شدی رفت :)
    گویم که:
    باز تو خندیدی؟:|
    :|
    گویم که:
    :|
    سلاااااام
    منم خوبم :)))
    گویم که:
    سلام
    منم خوبم:)))
    اسرا؟
    دله بچه رو شیکستی برو ی معذرت خواهی کن آشتی کنه باهات دیگه :l
    اونشب که خوب مشاوره میدادی :l
    حالا یکی باید به خودت مشاوره بده :l
    برو بوسش کن قول میدم بوست کپی نشه :)))
    گویم که:
    هوم؟
    مگه من چیکار کردم آخه :(
    فک نکنم یکی پیدا شه بتونه مشاوره بده بهم : دی
    من اینجا فقط حق دارم قهر کنم نه کس دیگه ای:|
  • محسن رحمانی
  • نه واقعا قشنگ بود.
    گویم که:
    راستشو بگین:|
    آخی :))
     
    سن یاخجیسان؟
    گویم که:
    نازی:|
    هن من یاخچیام سن نجه سن ؟O_o
    پستت چی میگه؟ خلاصه شو بگو بهم :دی
    طفلی فک کرد دیگه آبجی اسرا نداره وبه آبجیش هک شده :(
    ی ذره لطافت داشته باش :l
    کی گفته زهرام حقه قهر داره :l
    البته منم حقه قهر دارم ولی ازش استفاده نمیکنم :)))
    اسرا میخوای دوباره نقاشیتو بکشم؟ من حوصله عربی خوندن ندارم :l
    گویم که:
    پستم بالای 18:))))))))))
    مثلا خیلی عکس العمل نشون دادین ؟؟:|
    فقط آقای مرادی عکس العمل نشون داد:|
    نه فقط من حق قهر دارم این یه اصله ... قانونه:|
    خشگل بکشی ها البته بعد عربی:|
    آهاااا میگم من نفهمیدم :)))))))
    خو آخه نه که به تو اعنماد دارم 10 بار به روش های مختلف منو سر کار گذاشتی :l
    مثلا همون پستی که از دسته ی نفر ناراحت بودی میخواستی از دلش در بیاری :l
    اون ی نفر کی بود؟ :l
    حالا من فعلن روضه سکوت میگیرم :l
    بعد عربی که خوابم دیگه :l
    گویم که:
    منو سرکار؟ بیا برو رویا بیا:|
    یعنی گیر میدی ول کن نیستی تا کچل نکنی ها :(((((((((((((((
    آی مرررررررررررررررررررررردم صد بار تا حالا ازم پرسیده ها منم گفتم باز محاکمه میکنه :|
    خواب ظالم از عبادته بخواب:))))))))))))
  • محسن رحمانی
  • جدی گفتم .
    گویم که:
    یعنی خیلی جدی؟:|
  • محسن رحمانی
  • قلم به این خوبی داری وکم مینویسی.
    گویم که:
    کم گوی و گزیده گوی: دی
  • محسن رحمانی
  • O_o
    گویم که:
    دی
    دلخور شدم ازت :|
    جدی داشتم باور میکردم.
    اینم شوخیه خب؟ :|
    گویم که:
    الان دلخوری؟ قهری؟چیه آخه ؟ ای بابا:|
    ببین این رویام داره طرف داریتو میکنه تو هم لوس نشو میزنم هر دوتاتونو میکشم ها... اصلا این اسید کو؟
    شوخی نبود بابا هدفم یه چی بود که نشد:|
    یاد یکی از نوشته هام افتادم اسرا 
    برات می نویسیم :)
    قشنگ بود.بعضی خوبا خیلی فرق دارن خیلی خاصن
    گویم که:
    اوهوم مهر بانو خیلی خاصن :)
    بالاخره برم یا بیام؟ :l 
    خو برو باهات آشتی کنه دیگه زهرا به این مهربونی :)
    خیلی مهربونه ها,یاد بگیر ازش :l
    اسرا جان جوابه سوالمو میدونم :l چون میدونم میگم سر کار میذاری :l
    ها؟امشب چرا انقد سنگین حرف میزنی؟ :l
    گویم که:
    برو درستو بخون ای بابا :|
    قهره مگه زهرا ؟؟؟ گفتم که فقط من حق قهر دارم :|
    ببین چه لبخندی زدی :(
    من مهربون نیستم یهنی ؟ بام چشاتو در بیارم دختر ه چش سفید؟:|
    جوابشو میدونی چرا میپرسی آخه: دی
    یعنی خیلی سر سنگینه؟:|بس بپا نیفته رو پات :))))
    خوبی عزیز دل؟
    گویم که:
    اوهوم:)
  • چنگیز سیبیل
  • از احوال پرسیای شما :)))
    گویم که:
    این حرفا چیه بابا وظیفه س:)))
  • شِمِلـ ــیا
  • مامی اشتباه نوشتی اخرین جلمه
    گشنم شد یاد دلمه افتادم :"(

    قشنگ بود :)
    گویم که:
    :))))
    دخترم گریه نکن نازی مامی دوست داره :)

    زیاد فرصت نداشتم همه ی کامنتای رویا رو بخونم.
    قهر شاید نباشم اما تا یه مدت شرایط همینه :|
    گویم که:
    میگم که حق نداری قهر کنی : دی
    داری لوس میکنی خودتو :)))
    «تو»
    این کلمه دو حرفی
    گاهی چقدر نفس گیره...
    گویم که:
    شما؟!:|
    آخ آخ آخ..
    حیفه نذارمش تو سر در وبم تا بقیه بخونن..
    گویم که:
    بزا کف ورودی وبت اوناییم که سر به زیرن بتونن بخونن: دی

    تو؟!؟!!!!!!!! :| 

    از دست رفتی دختر جان !!!!! 

    ;-)

    گویم که:
    مگه من چمه؟:|
    کجا رفتم دقیقا؟؟!!: دی
  • جوجو کوچولو
  • چقدر زیاد بود :| نخوندم :دی
    گویم که:
    با این حجم موها میخوای این متنم بخونی؟: دی
    خوبم تو چطوری :دی

    +برا متن :✔✔✔ :)
    گویم که:
    مگه من حال تو رو پرسیدم ؟!:|
    عجب ها مردم شر شدن :|


    :|
    :)
    گویم که:
    :|
    :(
    همچین اومدی گفتی چرا نیستی!!!!!! کامنتمم که جواب ندادی!!!  به چه امیدی باشم آخه؟!!!!! :/
    گویم که:
    به امید من زنده بمون : دی
    بوووووووم :|
    من چقد خوشحاام همه چی آرومه :))))))
    گویم که:
    میخوای ارکس بیارم واست:|
    نه من خودم هستم با ارکسم :)))
    تو باش که منو ضایه کنی :|
    :)))))
    گویم که:
    چه حرفا:|
    من که مردم نیستم :|
    من بق بقو هستم :|

    گویم که:
    میدونم بق بقویی وگرنه رفتارم فرق میکرد :)))
  • پوریا آریافر
  • عکس مربوط به فیلم "یک ذهن زیبا" هست
    فیلمش فوق العاده هس
    :)
    گویم که:
    اوهوم :)
  • پوریا آریافر
  • ممنون ^_^ 
    دنبال کردم
    اگر از وبم خوشت اومد خوشحال میشم دنبال کنی 

    گویم که:
    منون:)
    خیلیم عالی :)
    گویم که:
    ممنان :)
     ^_^
    گویم که:
    ^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">