دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

من همیشه معتقدم بودم و هستم و فکر کنم خواهم بود، که برخورد ما با افراد درس مثل بازی شطرنجه ... البته توی این دوره زمونه باید طوری رفتار کنی  که رفتار طرف مقابلم بتونی پیش بینی کنی ... اگر تو بعضی از برخوردا حواسمون جمع نباشه کیش و مات می شیم

درس مثل دیروز که یه حرکت اشتباه کردم و ( هرچند فکر کردم کیش و مات میشم اما...)این حرکت اشتباهم باعث شد طرف رو کیش و مات کنم

+همیشه یه حرکت اشتباه نشانه بدی نیس:)

  • asra ツ..

نظرات  (۲۸)

حالا اشتباهتو توجیه نکن :|
گویم که:
خوب کاری میکنم :|
وگرنه خودت میدونی ها:|

به این میگن شانس آماتور ها...

حیف ما از این شانسا نداریم !!!!! 

:))) 

گویم که:
:))))
میبینی شطرنج رو این طوری بازی میکنن:)))
الان موج مکزیکی بیا : دی
البته« حواس» درست تره:))
گویم که:
ایشششش

  • پوریا آریافر
  • وقتی راه موفقیت رو آدم پیدا میکنه که راه شکست رو بلد باشه
    کسی راه شکست رو بلده که تجربه کرده باشه
    پس برای موفق شدن شکست خوردن لازمه
    فکر کنم همه آدم های بزرگ شکست رو خوب تجربه کردن 
    مثلا الگوی من توی زندگی برایان تریسی هست انقدر توی زندگی شکست خورده که نگو :)
    الان بزرگترین روانشناس برجسته دنیاس 
    گویم که:
    حالا برا این مطالبتون میگم باشه :|
    اما سوال اینجاس که شما پلاس تر از مایی ها :دی
    گندمی بیا رو دستمون بلند شدن :|

  • شِمِلـ ــیا
  • اگه فاصله تاوان جنون تقصیر دلم بود :D
    گویم که:
    شملیا تو چته؟
    عاشق شدی به مامی بگو دخترم :))
  • جوجو کوچولو
  • :|
    گویم که:
    -_-
    با زهرا موافقم :l
    گویم که:
    ~_~
  • شِمِلـ ــیا
  • نه والا
    مامان عشق چیست :|
    گویم که:
    مامی دوست داره:/
  • محسن رحمانی
  • O_o
    گویم که:
    هوم؟
    هان ، درست مثل وقتی که کاسپارف از یه مبتدی شکست خورد، نه ابن که منظورم این باشه که شما مبتدیی ها نه اصلا
    منظورم حرکت اشتباه هست و برداشت های متفاوت
    گویم که:
    میشه از اول دوباره توضیح بدین :دی
    اوهوم موافقم:)
    میگما شبیه آدم بزرگا حرف زدی... :/
    گویم که:
    :))))
    کوجایی کم پیدایی؟؟؟
    وقتی گازت گرفتم بعد میدونی خوب کاری کردی یا نه :|
    موهاتم بی پیاز میکنم :|
    گویم که:
    من میگم بیا منو بخور تو میگی نه :/
    ناخوناتو میکشم:/
    من از بازی شطرنج فقط بلدم ... سربازو یه خونه ببرم جلو :دی
    شطرنج بازی نمیکنم .
    اما نتیجه گیری خیلی عمیقی بود :))
    آفرین :|
    گویم که:
    از تو انتظار زیاد تر از اینم نداشتم:دی
    شطرنج دوس داش
    تو عمقش غرق نشی یه وقت ....تو هم که نوک داری :دی
    هیچ وقت درست وحسابی یاد نگرفتم شطرنج و
    گویم که:
    الان یعنی اومدی یادت بدم ؟
    2میلیون پلیز یاد بدم ....زن و بچه نون میخوان خب:دی
  • شیکسون (^_^)
  • باز شطرنج زندگیت دست به مهره نباشه خوبه 😉😁
    گویم که:
    صلوات بفرس :)
  • مهراد فروتن
  • موافقم خیلی 
    و بد جور تجربه اش کردم 
    گویم که:
    از موافقت شما کمال سپاس و تشکر را دارا می باشیم:)
    دیدین چقده شبیهه بازی شطرنج شده این زندگی:/
    عرضم به حضورت اون یه نفر دیگه که الان وبته منما :دی
    گفتم در جریان باشی :))))
    گویم که:
    ابجی یدونه خودمی دیگه یدونه ای واقعا
    کسی دس به ابجی من نزنه فقط مال خودمه:)
    نه که تو هستی که من باشم :l
    حیف نمیتونم بیشتراز این اینجا حرف بزنم :l
    خدایا؟خودت میدونی دیگه؟ :)))))
    گویم که:
    باور کن روزی نیس یادت نباشم جبران میکنم برات:))
    همین که تو هستی کلیه .... همش تو کامنتا اول میگردم ببینم رویا هس یا نه:)
    :)))))) اسراااااا اینجا برف اومد ^_________^
    نمیخواد جبران کنی,فقط لطفا زودتر سرت خلوت شه :l
    من دلم واسه خواهرم تنگ شده :(
    گویم که:
    برف ندیده ایششششش:|
    سعی میکنم به خاطر و یکی هم شده بدو بدو بیام :)
    من دلم اینقده شده     .     درس قده این نقطه
    اسرا بت نمیاد اینقد جدی حرف بزنی :|

    حالین یاخجیده؟:))
    گویم که:
    ببین تو به یه چش من آشنا میایO_o
    یاخچیام سن نجورسان؟ :)))
    رویا بزن قدش :دی
    نمیخورم زوره؟ :|
    میخوام زجر کُش شی :|
    گویم که:
    رویا بزن تو چشش:)))
    اره زوره
    منو زجر کش:)))
    :|
    گویم که:
    :|
    من در عجبم
    این نظرات یه دو سه باریه که پست جدید نذاشتی داره تایید میشه :|
    چه خبره :دی
    گویم که:
    به تو چه ایششششششششششششش:|
    کامنت بیست و دو خخخخخخخخخخ
    گویم که:
    فاطمه O_o
  • چنگیز سیبیل
  • منم رویا میخوام 😵😵😵😵
    ایکون گریه وشیون و زاری 
    افکار و نقشه های شوم برا اسرا کشیدن😁😁
    گویم که:
    دست به رویای من بزنی ها تک تک سیبیلاتو میکنم :|
    نقشه شوم بکشی ...میکشم :)))
  • 🎤Hįđđęñ ĺøvə🎶
  • Like
    گویم که:
    O_o
    عالی
    گویم که:
    ممنان:)
    :l
    گویم که:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">