دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

من نمیدونم مرض دارم یا که چی فک کنم همون مرض دارم :|.... هیچ وقت شماره ها رو درست حسابی تو گوشیم سیو نکردم ....بخوام  بدونم کیه باید زنگ بزنم بپرسم :|

الان تو گوشیم 7 تا به اسم فاطمه شماره هس البته فاطمه 1...2...3الی تا 7 هستش: دی البته نمیدونم کدوم به کدومه :))).... تازه بعضیاشونو اصلانمیدونم کیه :|

اون روزم خواستم یه شماره سیو کنم گفت دفتر تلفن مشغوله :| .... خدایا توبه.... پناه به خودت :|

از هر اسمی دو سه تا دارم خلاصه این وسط برااین که قاطی نشه اسم یکی رو زدم گوگولی مگولی:|

هر از گاهیم اینجا رو میخونه ... اومدی خوندی نیای برام ها گناه  دارم :|


  • asra ツ..

نظرات  (۱۶)

  • جوجو کوچولو
  • بعله :)
    گویم که:
    نخیر:|
    گوگولی مگولی سلااااااااام :))))))))
    گویم که:
    سلام فینگیلی:)))
    که اینطور...
    گویم که:
    والا :)
    تنبلی دیگه، یکم فکر کن یه اسم درست بذار اینطور نشه :|
    بازم من باید بگم؟ :|
    فامیلو ازت گرفتن خب با اسم فامیلی بذار :/
    نچ نچ خدایا بازم من باید بگم :|

    اون چهارحرفی که باز سرجاشه؟ :||
    وای خدا اینم من بگم؟ :|

    کامنتارُ زود تایید میکنی یا بازم بگم؟ :|

    آخه چقدررر من بگمممممممم؟ :|||||
    گویم که:
    تو بیا منو بخور :|
    چهار حرفی جاش خوبه برشم نمیدارم سرتو موهاتو خودت بکش :|
    اینقده بگوووووووووووووووو تا زبونت آناناس بده :)))))
    مثِ من:|
    گویم که:
    تو مث من دیگه :|
    گوگولی مگولی! 😂😂😂 :)))))
    گویم که:
    ها چشه؟:|
    نخند دههههههموهای خرگوشیتو میکشم ها : دی
  • عرفـــــ ـــان
  • منم اولا اینطوری بودم ولی تازگی یه نشونه میذارم که معلوم بشه کیه :)
    مثلا علی پینگ پنگ :دی
    گویم که:
    حالا گوگولی من با کلاسه تره :|
    از تو انتظار دیگه ایم نمیره :|
    گویم که:
    انتظاراتتون در سطح پایینه این چه وضعشه :)))
    اسرا ست دیگر...  :))))
    کارهایی میکند که هیچکس به عمرش ندیده است :))
    گویم که:
    شیطونه میگم کاری کن جیم شه : دئ
    وا یعنی هیچکی این طوری با کلاس زخیره نمیکنه مخاطباشو :|

    من یه مخاطب داشتم به اسم مریم شلخته!!!! 

    تعداد مریما زیاد بود، باید قابل شناسایی میبودن :)) 

    گویم که:
    نه من ابتکار به خرج میدم یک دو سه میکنم :)))
    یعنی خودت شلخته نیستی کولی؟:|
    من که هیچکسو با اسم سیو نمیکنم ...
    گویم که:
    بس با چی سیو میکنین؟
    منظورم اسم کوچیک بود .. با نام خانوادگیشون سیو میکنم :)
    گویم که:
    اها ... نمیدونم چرا من این کارو نمیکنم با شناختی که از خودم دارم میدونم که باز این کار رو نخواهم کر :)
    نه!!!! من به این مرتبی!!!!!! :))
    گویم که:
    مرتبیت تو حلق آل صعود :|
    من اینجوری سیو می کنم ..فاطمه دختره دانشگاه تربیت بدنی ...خخخ
    معمولا توضیح می نویسم ..خخخ
    اما چند تا اسم دارم که اصلا نمی شناسمشون ..
    گویم که:
    اوه بشین یه نفسی تازه بکن دختر .. والا من یک دو رو هم میزنم چون اون طوری سیو نمیشه وگرنه ...:دی
    نه به توضیح نه به این نشناختنت :|
    منم فکر می کنم مرض داری :)
    گویم که:
    اون وقت خودت چی داری؟ کرم داری؟:|
    از فکر تو انتظاری بیشتر از این نمیره :دی
    های هم اسمی
    برعکس من خیلی حساسم رو اسم مخاطبام:دی
    گویم که:
    ببین این همه تفاوت تو اسما در ضمن فقط من اسرام فقط من :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">