دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

بعضی از وبلاگ ها هس که میرم یا کلا خاموشم یا نیمه خاموش ... که وبلاگ آوواکادو از اون نیمه خاموشا هستم :)

و تولد یک سالگی وبلاگشه ...اومدم بنویسم برای تولد یکی سالگی وبلاگش که دیدم بهترین جملاتو وکلمات رو برای ایشون نوشتن وهیچ کلمه و جمله ای از قلم نیفتادهو همه خوب ها نوشته شده، گفته شده  و فقط میگم تولد وب تون مبارک :)


  • asra ツ..

نظرات  (۱۵)

تولد وبشون مبارک :)


چرا انقدر دیر به دیر میای و کامنت تایید میکنی؟
الان من کاملا جدی ام :|
گویم که:
خوشم میاد الان حرفی داری؟ نه حرفی داری؟:|
  • محسن رحمانی
  • خیلی خسته نباشی اسرا ناظمی :دی
    گویم که:
    :)
    من نمیخونمشون
    گویم که:
    :|
    یعنی که نمیشناختمشون اما خب الان همه از بس نوشتن میشناسم:))
    گویم که:
    20 تومن میشه :دی
    بزنممممتتتتتت؟؟؟؟ :|
    گویم که:
    چشتو در بیارم؟:|
    الان لابد جواب میده بیا منو بخور :|
    نمیییخورررممم :|
    زورگو :|
    گویم که:
    نه اصلا هم همچینی حرفی نمیزدم :|
    بهلهههه:دی
    مبارکشون
    گویم که:
    :|
    از هدیه و لطف شما بسیار ممنونم دوست خوبم  :-))
    گویم که:
    :)
    :)
    گویم که:
    :)
    چقدر فضا آوواکادوییی شده :/
    همه از آوواکادو مینویسند :))))
    گویم که:
    :)))
    کوشی‌اسرا
    زنده ای؟
    یه سنگی لگدی چیزی بنداز از نگرانی در بیایم
    گویم که:
    لگد؟:|
    یودااااااااااااااااا :|

    گویم که:
    O_o
    الان من دو کیلو غر دارم و یه بقچه دعوا :))))))

    -________-
    گویم که:
    از دست تو:)))
    آها اینم بگم دو تا کامیونم حرف دارم :دی
    گویم که:
    له نکنی منو یه بوقی بزن :)))
    خودت گفتی ۶ روز دیگه :(
    با امروز میشه شیش روز :(
    گویم که:
    چاخان کردم :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">