دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

عاقا ما طو خونع یَگ عدد گل مثنوعی داشطیم که من در حنقام طماشای طلوضیون مطوجع شدم که برقش ضرد رنق شدع و من  موزوع را به خانوادع خبر دادم و عظ ماجرا عاقاح کردم والعان که دو روض عصط عظ ماجرا میقضرد بع بندع جپ جپ نقاع میکنند و قیر ثع  پیج دادعند کع  چع بلاعی به ثرش عاوردعم عایا من میتوانم بلاعی ثرش عاوردع باشم لابد حص کردع ذمثتان عصت ضرد شدع عصت  شاید عشگش کشیدع  قناه من چیثط کع مرا جپ جپ نقاع میکنند ... نطیجع اخلاگی در خانع حر قندی ذدید ماثت مالیش کنید

+ این بود درخواست چنگیز ....و آبو الان اگه میتونی بیا وب من ازم غلط املایی بگیر البته اگه میتونی ها ..... آخیش الان راحت شدم ها اینقده غلط املایی بگیر که قاطی کنی:|

  • asra ツ..

نظرات  (۲۰)

الآن این پست با پست های دیگه ای که نوشتی هیچ فرقی نداره :)
گویم که:
میخواستی شاخ گاوم ببرم بزارم رو سرش؟:|
منظورم تعداد غلط های املایی بود... همیشه همین تعداد غلط املایی داری... ما که دیگه عادت کردیم :)
گویم که:
اصلا هم غلط املایی نداشتم همش اشتباه تایپی بود .... در ضمن عادت کردی چرا هی اشتباه تایپی میگیری باید چشات عادت کرده باشه دیگه :|
باز چاخان کردی؟:|
عادت کردم... اما برای حفظ و حراست از زبان شیرین فارسی دارم زحمت میکشم... متاسفانه هیشکی قدر نمی دونه :(
گویم که:
خب عادت کنی مسلما نباید به چشت بیاد دیگه :|
من خودم ته پیچوندنم منو نپیچون با این حرفا:|
امروز که حفظ و حراست زدی چششو در آوردی :|

یا جد سادات
 مردم تا خوندم:|
گویم که:
:))))
چالشه دیگه ...کلا هر چی دلم خواست غلط نوشتم:/
حالا کنار میایم جدتو صدا نکن:/
چقد سخته اینطوری خوندنش-_-


سلام:)
گویم که:
چشه مگه به این روانی نوشته شده:|
سلام:)
تا وسط خط دوم تونستم بخونم!!
این همه چالش خو یکی دیگه رو انتخاب میکردی:)
گویم که:
پاشین پاشین از کلاس برین بیرون ... من همچین شاگردی رو از پنجره پرت میکنم بیرون:|
بیشتر رو کم کنی بود :)))
این ترجمه یا زیرنویس فارسی نداشت!
گویم که:
noO
حالا چه بلایی سره گله آوردی؟ :)))))

سلاااااام سلامممممم :دی
گویم که:
من بی گناهم
سلام خسته نباشی^_^
منم باور کردم :|
توام خسته نباشیییی ۸___۸
گویم که:
^_^
باید برم نقاشی بکشم ۸__۸
زورم میاد -___-
فردا تولد دعوتم ۸___۸
دلت بسوزه -____-
گویم که:
^_^
دلم سوخت آخ آخ :(
گریه کرد -___-
امشب شب کوک دیدم -___-
سهیل گریه کرد -___-
گویم که:
:)))))))
آره منم دیدم دیونه گریه کرد:|
راستی فردا ساعت 4 میاما:دی
شاید واست سوال باشه چرا؟
واسه اینکه فردا تولد داریم :دی
تولده تولدت مبارککککککککک ^_____^
من تولد خودم انقد ذوق نداشتم ^____^
گویم که:
میشینی درستو میخونی خودت میدونی بهترین کادوی من چیه دیگه ... بس بشین درستو بخون:|
براممم سوال نشده:)))
همچنان ممنونم :)
اسرا و رویا
سال نو و عید هردوتون مبارک :)
گویم که:
ممنونم سال نو  تو هم مبارک :)
به نظرت یه کوچولو دیر نشده؟:|
تولدته ^___^
تولدن مبارک عشقممممم ۸____۸
دعاتم‌که کنم زندم نمیذاری :دی
بترش اصن :/
هورااااا تولد اسراس ایشالله مبارکش باد ^___^
کیک واسه من نیگه میدارینا :/
بهترین آبجیه دنیااااااا ^____^

گویم که:
ممنونم رویای من ... مگه نگفتم به کسی نگو :|
جرات داری دعا کن :|
تولد نگرفتم که کیک نگه دارم :)
به پای تو نمیرسم رویا خانوم^_^
نه نشده :)
گویم که:
:|
همچنان ممنون :/
میخوام صد سال سیا ممنون نباشی که بخوای از این لبخندا بزنی :|
بی شخصیت :|
بابا روز آخر بود میخواستن خودشون جم و جور کنن ما زود اومدیم :|

گویم که:
:|
دیگه حالا بزرگتری باش،ولی نمیشه به همه حرفات گوش بدم که :دی
تازشم من فقط به هانیه گفتم -___- هانیه به آبو گف -__-
نه بابا دعا نمیکنم آیکون سوت بلبلی 
ما واست کیک گرفتیم ولی ۸__۸
به پام نمیرسی؟! :| ینی چی؟! ینی داری میگی من خپلم که تو به پام نمیرسی؟! :|
چاق خودتی :|
۸____۸ اوووو همه چی آرومه من چقد خوشحالمممم 
گویم که:
خپلی؟:)))))))))))
ممنونم رویا^_^
من دیروز اینجا یه نظر گذاشته بودم
تو خوردیش ؟:/
اخ کن ٬مال من خوردن نداره:/
گویم که:
قسم یه آن تک تک سبیل هایت مرا ببخش :(
همش تقصیر رویاس دیگه کلا کامنتا رو قاطی کردم :(
تازه یکی دیگه هم اون روز قهر کرده بود که چرا تایید نمیکنم : دی
الان خفه شم حرف نزنم خوبه؟ :/
همش تقصیر رویاس (با دهن کجی بخون) :/
به من چه تقصیر خودته :/
هر علامت سوالی که من نیستم :/
هانیه تقصیر خودشه -___-
گویم که:
تو یکی ساکت میگم عشقت بیاد ها :|
ینی واسه پست بالایی نظر نذارم؟ -____-
در چه حد ساکت باشم؟ -____-
گویم که:
تو ساکت باشی خفه میشی میدونم:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">