دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+ برا چی همیشه بیداری ...ساعت 3-4 صبح میخوابی؟

_ خب خوابم نمیاد... وگرنه دلم میخواد بخوابم.

+ خب خوابت نمیاد پاشو خودتو با کار مشغول کن تا خسته شی خوابت ببره

_ این کارم کردم فایده نداشت .

+ خب برا چی خوابت نمیبره ... چرا همش داری سقفو نگا میکنی مگه تو سقف چیه؟

- نمیدونم دارم فک میکنم ... به این که الان حاله ...آینده گذشته است که همیشه میخواستیم بدونیم چی میشه ... که چیزی نشد که هیچ کلیم مزخرفه و حال گیر تر ... با این تفاسیر دلم نمیخواد بدونم آینده چی میشه ... اگه بشه زمانو نگه داشت خوب میشد :).... و سقف هم برا خودش لابد آینده و حال و گذشته داره ...برا خودش آرزو هایی داره ... برا همین میشینیم شبا با این سقفه در مورد گذشته آینده حرف میزنیم به بدبختیامون فک میکنیم آخه سقفا میفهمن ... و  همیشه هم به نتیجه نرسیده خوابمون میبره :)

+ همیشه فک میکردم دیونه ای اما دیگه الان دارم مطمئن میشم تو دیونه ای ... فقط این افکارتو به کسی نگو بقیه هم فک میکنن دیونه ای بهت میخندن

_ شاید گفتم آخه من بعضی وقتا بلند بلند فکر میکنم ...در کل من سقف رو دوس دارم بیشتر شبیه همیم :)


  • asra ツ..

نظرات  (۱۹)

  • زینـب خــآنم
  • ب منم باشه میگم ب کسی نـگــو  : )))
    البته این ک شوخی بود   ; ) ولی همه ی آدمای دور و اطرافمون توان درک احساسات ما رو ندارن ُ گاهی خیلی زود و بد قضاوتمون میکنن ...
    گویم که:
    من با تو شوخی دارم هان؟ نه من اینجا با کسی شوخی دارم؟:|
    O_o
    گویم که:
    :|
    الان این مکالمه بین چه کسای هست ؟!؟
    :/
    گویم که:
    من و داداش محترم:|
    تو + یا منفی؟؟؟
    حدس میزنم این + باشی خخخخ
    گویم که:
    چون حدست غلط بود میدم تیر بارونت کنن:|
    من منفیم:|
    عه اشتباه گفتم :/ اشکالی نداره
    تا ساعت ۳ و ۴ بیداری اون وقت کی بلند میشی  هاااا
    گویم که:
    دادم تیر بارونت کردن میگم اشکالی نداره:|
    8 صبح :|

    O_o
    گویم که:
    تو برو به فکر تابستون باش:|
    خودتم برو فکر مقاله ات باش :|
    گویم که:
    خدایا تابستون نشه کلا تعطیلات نشه ... آمین :|
    من مقاله ندارم که بنویسم : دی
    باز از داداشت مکالمه گذاشتی؟!!!! :)
    حتما میخوای ماچش هم نکنی!!!!!
    گویم که:
    اره دیگه پ از کی بزارم:|
    الان دقیقا چرا باید ماچش کنم؟:|
    بزار تابستون بیاد اونوقت دیگه کیف منه :)))
    از فکر کردن بهش هم لذت میبرم 
    گویم که:
    رد میشی تو درسات اون وقت درس میخونی بهت میگم :|
    ولی من دوست داشتم آینده رو میدونستم
    دیوانگی هم عالمی دارد!
    امان از بی خوابی های شبانه
    گویم که:
    من دیگه دوس ندارم :(
    امان آی امان:|
    نه من درسام راحته رد نمیشم :d
    گویم که:
    رد میشی من دلم روشنه:)))
    تو تا من رو رد نکنی ول کن نیستی :(
    با حرفات :|
    گویم که:
    دعا کردم خب دعا به این خوبی:|
    ایشششششششششششششش
    من با دیوار راحت تر ارتباط برقرار میکنم :دی
    با سقف که حرف میزنم حس میکنم یکم معذبه -__- 
    بلند بلند فک کردنم که دیگه یکی از تفریحاتمه :دی
    گویم که:
    :|
    دیوارم میفهمه و معذب نمیشه کلیه براش:|
    راستی بهتری؟!
    گویم که:
    نه:(
    بزا منم امشب یه صوبتی با سقف داشته باشم :|
    گویم که:
    هوار نشه رو سرت:)))
    ایشششششششششششش :/
    گویم که:
    امری بود؟:|
    به به خواهر زشتم ۸_۸
    خوش اومدی خوش اومدی :)))
    گویم که:
    تو روحت:|

    بهتر نیستی؟! :(
    بیا هم نکتم مال تو هم دسمالم تو خوب شو زود فقد -__-
    گویم که:
    نه:(((((((
    دارم میمیرم:((
    ای باع باع :(
    نه تو باید زنده بمونی بچه هات بهت احتیاج دارن :(
    نیگا استراحت کن لباس گرمم بپوش -__- خو دکترم که نمیری -__- باید تحمل کنی -__-
    گویم که:
    :(((((((((((((((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">