دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اقا من چند روزه میرم این ور اون ور ولگردی میبینم بعضیا سلفی عکسشونو گرفتن آوردن گذاشتن بعد نوشتن من همین الان یهویی:|

حالا بگذریم که یکیش قشنگ کت و شلوار و کراوات زده بود بعد وسط اتاق یه دستمال سفید کوچیک قد کفشاش پهن کرده بود و کفشاشو پوشیده بود رو دستماله واستاده بود و یه عکس از خودش گرفته بود بعدش نوشته بود من همین الان یهویی:|

حالا جای جالب قضیه اینجاست که نوشته نظرتون؟:|

اینقده دلم میخواد برم یه چی بهش بگم تا 50 سالگی جرات نکنه بره جلو آینه چه برسه نظر خواهی کنه.... حیف یه چی از درون میگه به کلاج ترمز اعصابت مثلث باش:|

حالا یکیم از بچه اش که مریض بوده و سرم دستش عکس گرفته بود نوشته بود جیگر مامان مریض شده:|


+ زندگیمون شده عکس گرفتن از لحظه لحظه زندگی بدون این که اون لحظه ها رو زندگی کرده باشیم:)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۵)

به اعصابت مثلث باش 
+ متاسفانه
گویم که:
من مثلثم به اعصابم تو هم متساوی الاضلاع باش:|

آره باو آروم باش...مثل عکس وبلاگت ^_^ خیلی خوبه :)
گویم که:
یعنی چقده آروم؟!!:|
این پلاس آخر خیلی عمیق بود...راستشو بگو مال خودت بود:دی
گویم که:
غر ق نشی تو با اون نوک درازت :|
نه برا عمه بیانه برا چند روز کاری غرض گرفتم ازش:|
طبیعت آدم هاست. 
دوست دارن ثبت بشن، حالا چه تو تاریخ، چه تو مانیتور موبایل 
کلا علاقه مندیم فعل ثبت شدن رو صرف کنیم هی¡¡!!
:)
[ ببخشید حواسم نبود شما از :) بدتون می اومد انگار نه؟]
خب پس 
:))
[ الان خوبه¿¡¡]
گویم که:
چون نیت شما این:) بوده ... و مهم نیته بس گیوتین لازمین :|
دیگه اصرام نکنین حکم همینه:|
این پلاس آخر خیلی عمیق بود...راستشو بگو مال خودت بود:دی
گویم که:
میگم از نوکت به عنوان نمکدونم استفاده میکنی؟:|
+ دقیقا :(
گویم که:
اوهوم:((
منم زیاد عکس میگیرم
البته نه اینکه به اشتراک بذارم بگم همین الان یهویی :)
ولی از عکس گرفتن لذت میبرم
گویم که:
جدی؟
خب منم عکس میگیرم نه این که بقیه ببینن بلکه خودم ببینم اون لحظه یادم بیاد ... بیشتر به یاد آوریه :|
حالا میگم تو اون پرفایلتون تو پرتگاه نشستین خطرناک نباشه؟:|
  • زینـب خــآنم
  • آره دقیقا ، منم گاهی میام عکس بگیرم ، میبینم حیفه ، لــذت درک لحظه رو از دست میدم ، بیخیــآل میشم !
    گویم که:
    آورین به تو دخترم برات شوگول میخرم : دی
    میازار موری که دانه کش است..:دی
    گویم که:
    سلامت کو عمو؟!!:|
     یکیش خودتی اسرا :دی خخخخخخخخ
    گویم که:
    O_o
    خوب این چیزیه که مد شده  کاریش هم نمیشه کرد خصوصا بین جونا .
    گویم که:
    والا تا جایی که من میدونم الان مسنا یک هیچ جلو هستن:|
    کو نظر من :(
    گویم که:
    وا:|
    خوب نظرم نبود الان دیدم خو .
    گویم که:
    خو یکم دندون رو جیگر بزارین دیگه :|
    اسرا برای پست گذاشتن درس داره ولی برای وب گردی درس
    نداره :دی خخخخخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    : دی
    دیگه دیگه
    برا  نوشتن باید تمرکز کرد
    من وقتی به حال الان تو رسیدم اینستلگراممو حذف کردم :) 
    گویم که:
    من اینستا نداشتم و ندارم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">