دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

امروز وقتی داشتم به وب ها سر میزدم متوجه شدم که بعضیا فهرست دنبال کنندگان رو گذاشتن و اکثرا هم 100- 79 هستش اومدم فهرست دنبال کنندگان خودمو دیدم 40 بود :|

یعنی به این نتیجه رسیدم که اینایی که وب منو میخونن دیوونه تر از خودم هستن و نتیجه مهم تر این که تعداد دیوونه ها کمه که خودش معظلیه :|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۲)

:|
گویم که:
چیه بابات دعوات کرده ؟
اشکالی نداره! مال من چی که همش 30 تاس؟
شوخی میکنم! به اعداد نیست به کیفیته!
گویم که:
اونم به کیفیت دیونگی :)))))))
دیونه خودتی 
من۶۲ : دی
گویم که:
نچ نچ نچ دیوونگیت هاد تره :|
:)))
زدی ب هدف
منم دیوونه ام
البته از نوع خوباش ^_^
نه مثل تو  :دی


گویم که:
ایششششششششششششش
الان شما خوبی یعنی ؟ ایشششششش
دینا خوبی مث من ندیده نه دیده نه میتونه ببینه :)))
من که وبتو دنبال نمیکنم :دی
اون منو دنبال کرده :دی
گویم که:
اره جون عمه بیان :|
دینا :دی
گویم که:
بعله دینا دهع :|
والا اگه 60 تام باشن ولی همشون فعال و در صحنه! باشن خیلی بهتر از 160 تایی هست که الکی دنبال میکنن ...
گویم که:
بله خب کمیت بهتر از کیفیته : دی
منم همین حسو دارم.البته با فرق اینکه برا من بیستا هم نشده:))
گویم که:
همون کم خوبه
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید:دی
گویم که:
دیوانه چو دیوانه بیند چماقش را قایم کند اما تو بق بقویی فرق داری: دی

یعنی اینقد ، من بق بقو ام :))))

خوش حالم:دی

گویم که:
ایششششششش:|
  • زینـب خــآنم
  • واسه من ک خییییلی کمتر ، 14 تا  : ))))))))))
    بیخیال بابا ، اونا دارن هی پُـز میدن : دی
    گویم که:
    آخعی اشکال نداره بزرگ میشی یادت میره :))))
    دیوانگی هم عالمی دارد :))
    گویم که:
    الان تو بهتر میفهمی اینو من چی میگم :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">