دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

من دیشب مورد تمسخر واقع شدم و فهمیدم که مسخره کردن کار بدی است (نقطه)


+ اقا یعنی چی؟  یکم کمتر مسخره کنیم همو خودشم مسخره میکنن بعدش که میخوای قهر کنی گارد میگیرن که نمیشه باهات شوخی کرد :|....آیا نمی گویید این ها یندگان مظلوم خدایند و گناه دارند آیا نمی گویید این ها خود خدای مظلومیت هستند :|.... آیا عذاب وجدان شما را فرا نمیگیرد ...آیا نمیگویید این ها بی سرو زبان هستند :|... بس است دیگر چقد تمسخر منِ یازیق:(

  • asra ツ..

نظرات  (۱۷)

این بازیق من یا من یازیق این که گفتی یعنی چه؟
گویم که:
یه کلمه ترکیه :ی
مشق شبتونه برید پیدا کنید:))
یازیق تو؟ 0__o
حالا بگیم یازیق من باز ی چیزی :دی
گویم که:
مگه من چمه ؟:|
تو اصلا هم یازیق نیستی:|
ساغول
گویم که:
سنیده وارول
بخدا من کسی رو مسخره نمی کنم ولی دوتا دوست کله خراب دارم همیشه مردم رو مسخره میکنند منم چون باهاشون صمیمی هستم خیلی میخندم 
جرمم فقط خنده هست:|
گویم که:
حالا مسخره کردن بعضی وقتا خوبه ها: دی
حالا جرمت اینه باید گردنتو بزنیم :|
یازیق چیه؟
گویم که:
کلمه ترکیه بگم میشیم دو هیچ هااا:|
هیچی تو بتایپ :دی
من به این یازیقی -__-
گویم که:
والا چشام درد گرفته از بس بتایپ کردم امروز
تو یازیق نیستی نترس:|
بیا هویج اومده انگشتاتو ماساژ بده :))))))

گویم که:
هویج بیا بخورمت گشنمه : دی
هویج گیاهه سیرت نمیکنه  که -__-
بعدشم هویج خستس میره بخوابه :دی
گویم که:
باش برو هویچ لح شده من برو منم میرم نهار -___-
ها؟ O_O
گویم که:
والا:|
دوستان محترم یازیق یعنی بیچاره ( خب بشون بگو اسرا خانم گناه دارن خب)

+ من یه کی رو می شناختم که خودش خودش رو مسخره می کرد تا دیگران مسخرش نکنن!!!!!! O_o
جدی می گم.
گویم که:
عه شما ترکی بلدین :|
مشق شب گفته بودم براشون ها:دی
منم دیدم همچین آدمی
از گلوت پایین رفت؟! >.<
چقدم بد مزه بود،به زور خوردی -__-
گویم که:
اره تو معدس خیلیم خوشمزه بود به به به به :)))
نه نمیگوییم :| 
گویم که:
اورین... شگول میخوای؟:|
سیب زمینیاشو سوزونده بودی :/
گویم که:
نه اینقده خوشمزه بود که نگوووووووووووووووووو وای باز دلم خواست برم بخورم :))))))))))
من گشنمه :/
زورم اومد قرمه سبزی گرم کنم :/
گشنمه :/
یادم رف بهت بگم امروز برگه ها زیستو داد 10 شدم از 10 -__-
دو سه نفر فقد 10 شدن -__-
گویم که:
من خوردم خیلیم خشمزه بود یکم کم بخور خپلو شدی:|
یعنی کوه های مکران رو سرت عروس دریایی خون شدی؟:||
اوهوم کم بخوم خپلو شدم :(
نه بابا عروس دریایی کجا بود :/
فردا امتحان شیمی داریم ی عالمش مونده باید صب پاشم  بخونم :/
هر روز امتحان :(
گویم که:
عروس دریایی شدی که 10 گرفتی دیگه :|
مرض و مونده بشین بخون دیگه صبحم درس میخونن آخه عه کاری نکن تا امتحانای ترم از بعضی چیزا محرومت کنم ها
من زیاد مسخره می شدم سابقا ، الان در مقابلش لبخند عاقل اندر ... میزنم :)
ولی مسخره کردن واقعا کار مزخرفی است ، هیچوقت انجامش ندادم و نمیدم
گویم که:
من مسخره نمیشدم ولی اون شب مسخره شدم :|
آن هم به بی رحمانه ترین شکل:(((
در حد سلام، احوال پرسی بلدم. 
دوست آذری زیاد داشتم یه چیزهایی ازشون یاد گرفتم. 
گویم که:
یازیق کمی بیشتر از احوال پرسیه ها .... اما خوب یاد گرفتین
با این حال باید گردن زده بشین:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">