دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اون قدیم قدیما شماها یادتون نمیاد من خیلی بچه مهربون و ساکت و مظلومی بودم :|... شک داری توبه کن به من چه :|

خلاصه این روزا که بارون میاد یاد دوران مدرسه میفتم که یکی دو بار تو کلاس شعار" داره بارون میاد به به.... ما درس نخوندیم چه چه" رو دادم که به تایپ آن توسط زیر دستیام روی تخته سیاه شد که عوارضش شامل گرفتن نمره صفر کلاس به جز خودم شد  ....آخر من خیلی بچه خوبی بود :))

و دیگر هیچ :|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۳)

الان این پست رو ایمیل کردم برای معلمه ورییس آموزش پرورش:دی خخخخخخخخ
گویم که:
دیگه کار از کار گذشته :))
تو خیلی خوبی :)
یکی تو خوبی یکی من :دی
گویم که:
تو خوب بودن من که هیچ شکی نیس شما رو هم خدا علم : دی
:)
منم شیطونی هام زیر زیرکی بود
:)))
گویم که:
من شیطون نیستم که:|
خدایا توبه خخ
گویم که:
:)))
برای توبه باید نیتت خالص باشه:|
کاراتو انجام دادی؟ :/
گویم که:
به تو چه/:
من میرم توبه کنم:|
گویم که:
راه رو اشتبا میری از این ور باید بری/:
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)
    گویم که:
    :)
    من که میدونم تو بچه خوبی هستی :)
    گویم که:
    نیازی به دونستن نبود...از بس تابلو :دی
  • زینـب خــآنم
  • : ))))) عجب بچه آب زیــرکاهی بودی تــو
    از اینایی ک آتیش ب پا میکنن بعد خودشون ی گوشهـ وامیستن نگاه میکنن : ))
    گویم که:
    بچه به این روی ابی/:
    من کلا گوشه ها رو وجب میکنم:))))
    بچه آرومی بودی؟!!!... من که باورم نمیشه... توبه هم نمی کنم :)
    گویم که:
    بله که بچه ارومی بودم~_~
    توبه نکنی اون دنیا با مذاب باید قرقره کنی ها/:
    من فقط تو کف مرام همکلاسیات موندم :))))
    گویم که:
    از بس بچه خوبی بودم همه کشته مردم بودن:)))
    به این یقین رسیدم که خداوند شما رو شفا داده قبلاً .. =))
    گویم که:
    شما رو هم از این شفا بی نصیب نذاشته عمو خان :|
    من حاضرم روزی سه بار مواد مذاب قرقره کنم اما اینکه بچه آرومی بودی رو باور نکنم :|
    گویم که:
    حالا که حاضری بیا قر قره کن ما ببینیم اون دنیا دیگه نترسیم خب:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">