دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

من نمیدونم چرا وقتی میان مهمونی نمیشینن حرفشونو بزنن بگن بخندن فوری میگن رمز وای فای پلیز:|... یکی نیست بگه نونتون نیس آبتون نیست دیگه رمز وای فای پرسیدنتون چیه؟!:|

+اینقده دلم میخواد رمز وای فای رو بزارم " به تو چه " :))))

  • asra ツ..

نظرات  (۱۱)

خخخخخخخخح
رمز وایفاتون پلیر:دی خخخخخخخخخ
گویم که:
به تو چه:|
  • زینـب خــآنم
  • آی بدم میاد از این کار  - _ - جایی هم برم نــمیگیرم ، مگر اینک دیگ خیلی خیلی صمیمی باشم

    خب بــذآر ، حـال میدهـ  : دی

    ولی اگ طرف پررو باشه اصـــــلا بروی خودش نــمیاره  : /
    گویم که:
    منم ترجیح میدم جایی میرم به جای نت گردی بشینم به حرفاشون گوش بدن:|
    حالا به روی خودشم نیاره من که دلم خنک میشه:))
    خخخخخخخخخ خو خوبه بذار.
    یه کهر دیگه هم میتونید انجام بدید.بگید وایفام قعطه و خاموش کنید
    وایفاتون رو.
    میگم خودتون همینطوریدا:دی خخخخخخ
    گویم که:
    وای فای رو خاموش کنم خودم با چی ول گردی کنم؟:|
    نه من اصلااین طوری نستم به هیچ وجه:|
    بگم گندمی یه هلی کوپتری بیاد واست؟حالا به من چه؟نه بگم
    بیاد هلی کوپتری برات؟:دی خخخ
    گویم که:
    بیاد من سمنو نمیدم بهش:|
    عاقا کشف کردم رمز وای فای اسرا سمنوهه :دی خخخخخخ
    از استفاده وای فای رایگانوبهره ببرید خخخخخخخخ
    گویم که:
    O_o
    :/
    چه مهمون نواز :|
    گویم که:
    خیلی تو چش میزنه:|
    نمیدونم اینو قبلا ی جایی خونده بودم :/
    گویم که:
    برا امروز صبحه ها کجا خوندی اون وقت؟:|
    ی وختایی آدم ی اتفاق براش میفته میگه این صحنه رو ی جا دیدم..
    حالا اینم همونه من این پسته رو ی جا دیدم :/
    گویم که:
    تو کور دقتی داری به من چه:|
    الان من موندم اینو چه جوری به کور دقت بودن من ربط دادی :/
    گویم که:
    این از ویژگی های منه:|
    بدتر از این زمانیه که از سرعت اینترنت خونتون مینالن :|
    گویم که:
    اون وقت ممکنه کار دستشون بدم:/
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • رمز وای فای ما حسن کچل بود!
    بعد یک روز یک آدم محترمی اومد و رمزش رو خواست!
    من به سختی حرف به حرف گفتم که نفهمه رمز چیه!
    میگفتم اچ+ای+اس+ای+ان و...
    بعد این بنده خدا هم نامردی نکرد فهمید! زد زیر خنده :/
    ما رفتیم تو افق!
    گویم که:

    چه رمز با کلاسی:|

    اگه تست هوش بود نمیفهمیدن ها چون وای فای بود هوششون گل کرده آقا گل:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">