دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

تو بعد از کشف الکل،

شاعرانه ترین کشف بشری

من از سرودن تو

مست می شوم...!


+ کامران رسول زاده
  • asra ツ..

نظرات  (۱۰)

هی هر چی هیچی نمیگم من :|
 
دیروز سنجاق :| امروز الکل :| فردا برنامه چیه؟ :|
گویم که:
:)))))))))))))))
فردام منقل میبریم:|
چه عواطفی !
به به :)
گویم که:
واقعا چه چه :))
واقعا که :|
حداقل جلو من که کوچیکم اینجوری حرف نزن :|
نوچ نوچ نوچ :|
گویم که:
والا من شک دارم تو کوچیک باشی:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • من یکی از سوالات حل نشده ام اینه!
    ذکریای رازی جهنمی میشه یا بهشتی؟
    بهشتی میشه چون با کشف الکل بزرگترین خدمت به علم پزشکی رو کرد!
    یا جهنمی چون عده ای آدم ها الکل رو بعنوان نوشیدنی مصرف میکنن؟

    گویم که:
    والا فک کنم که ... عرضم به حضورتون که ... از اونجایی که ... نمیدونم:|
    از این سوالای سخت سخت از من نپرسین:|
    فقط به الکل چرا گیر میدین گیر بدیم از همه اختراعاتی که شده هم مثبت استفاده شده هم منفی اون بنده های خدام نمیدونستن مردم اینقده 12 خط میشن :|
    میشه منم فردا باهاتون بیام؟ -___-
    گویم که:
    :)))))
    تو رو کجای دلمون جا بدیم آخه :))))
    نمیشه ما نمیتونیم بچه ببریم با خودمون:|
    همونجا یه گوشه بغلت میشینم به حرفاتونم گوش نمیدم -__-
    گویم که:
    تو بچه ای فضولم هستی نمیشه :|
    دوستای منم که حساس:)))))
    نیگا لوت میدمااا :|
    میرم به مامانت میگم فردا برنامه منقل دارین :|
    منم ببر -__-
    گویم که:
    :|
    خیلی شما کار خوبی نمیکنی:|
    تو بچه ای بچه رو نمیبرن که :|
    تو همین الان از خدا نپرسیدی من بچم یا نه؟ :|
    بعد خدا گف نه :|
    گویم که:
    تو که رفته بودی برو منم برم
    این فضولیام به تو نیومده

    چشمم روشن:دی خخخخخخ
    گویم که:
    خاموش کنین پول برق زیاد میشه چچچچ
    ربطی نداره اما الکل داره
    تحمل کردن قهر تو را یک استکان بس نیست تسلی دادن این فاجعه ، میخانه می‌خواهد
    گویم که:
    :(
    فراموشی یعنی از الکل است ؟:(((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">