دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

یکی از چیزایی که تو وسط تابستون حال آدمو خوب میکنه یکیش همین " طالبیه" اصن یه وضعی که نگو :|

+آی عم عاشق طالبی:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۳)

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • طالبان؟
    گویم که:
    داعش با شما یه کار خصوصی داره :|
    آب طالبی یخ وسط تابستون^ــــــــ^
    گویم که:
    وای نگو که هنوز هوا گرم نشده :|
    خخخخخخخخخخخخخ من میگم طالبی تو بازار نیست نگو اسرا همش
    رو خریده انبار کرده تو خونش :دی خخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    چچچچ تکذیب مینمایم
    آی ام عاشق طالبی هندونه و خربزه
    و همه غصه م اینه که تو ماه رمضون چطور وجود اینا رو تو یخچال باید تحمل کنم!!!!!
    گویم که:
    حالا برا هندونه اینقده عاشق نیستم اما دوسش دارم :)
    اما من بیشتر عاشق بوی خنکای طالبیم :)

    تروریست !!
    گویم که:
    داعش
     این مشکوک میزنه :دی
    گندمی کجایی بیا ببین خپلو کیه .:دی
    رمز باید مورد بررسی قرار بگیره :دی خخخخخخخخخخخخ
    ببندیدش تا در نرفته :دی
    گویم که:
    مشکوک منومیزنه دقت کنین :)))
  • خانم خوشبخت خانم خوشبخت
  • :)
    آی ام تو:)
    گویم که:
    no تو من ... یو آر خودت:|
    اصلا یه تابستونه و یه آب طالبی!!!
    من و دوتا از دوستام خبلی میرفتیم انقلاب آب طالبی میخوردیم . برای تولدم میخواستن یه اشتراک ۱۰۰ تومنی آب طالبی بگیرن :)))
    گویم که:
    یعنی نگرفتن؟مهم نیته خب :))
    منم عاشق،طالبی ام:-)
    اما فالوده،توی تابستون چیز دیگه اس:-)
    گویم که:
    یعنی چه چیز دیگه ای میتونه باشه؟:|
    من هندوانه خیلی دوست دارم :)
    گویم که:
    به پای هم پیر شین :|
    آی عم :)))
    گویم که:
    اوه yes:))
    طالبی هم تو رو دوست داره
    گویم که:
    اوه چه جالب انگیز:|
    نظر خانم انار رو تایید میکنم :))
    گویم که:
    طالبی کجایی؟ دقیقا کجایی؟:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">