دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+ اومدن نظر سنجی کردن که خانوما از کدوم موی سر خوششون میاد برای همسراشون و مدل های پیشنهادیشون{کلیک}... اون وقت مثلا مدل های ساده چشونه؟ از همونا که بعضیام یه دست میشکن رو سراشون فوری خود به خود حالت میگیره بعد دِه برو که رفتیم :|...والا دست من بود ها همه اونایی که مدل موهای سرشون این شکلی بود میدادم از ته بزنن:|

+دیگه مردیم هر کانالی رو باز میکنیم میبینیم نوشته آهنگ ساسی و از این کوفتی جات.... دست از سر ساسی جهانبخت بردارین بیاین برین پرویزو پونه رو ببینین که خیلیم باحاله :))

اینم آدرس کانالشsooriland@ ....عاشق اون قسمتیم که پرویز میگه اسیر شدیم به خدا:)))))))))))))

+ بعدشم تا دیروز قرار بود سه تا امتحان تو یه روز باشه دیشب یه امتحان دیگه اضافه شد و 4 تا امتحان در یک روز:|... این ها از خوشبختی های محال منه :|
  • asra ツ..

نظرات  (۱۴)

خخخخخخخخخخخخخ آره گفتن اسرا زرنگه همه رو با نمرات عالی
پاس میکنه:دی
گویم که:
اره حتما:|
1-به نظرم اون مدل آخریه ساده اس دیگه.
2-منم اون اسیر شدیم به خدا رو عاشقم.
3-خب پس خودتون رو آماده کنید برای افتادن:دی.
شوخی میکنم امیدوارم موفق باشید.
گویم که:
کجا ساده است اونم فرق سرش پر پشت تره ساده نیست که
اصلا هم پرویز باحاله هم پونه...  به خصوص نصفه شب زنگ زدنای پونه 
فک کنم از چهار طبقه سقوط آزاد داشته باشم :|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • 4 امتحان در یک روز زیاد است .
    گویم که:
    خیلی زیادی است ... :(
    خوب چرا اعتراض نمیکنید؟

    گویم که:
    خب چرا اعتراض کنم؟
    اگه فکر میکنید از پسش برنمیایید حذفش کنید معدلتون رو خراب میکنه.
    گویم که:
    نه من میتونم میدونم :)))
    بی خوابی :)))
    گویم که:
    no آندرستن:|
    بی خوابی رو دبدین :)
    گویم که:
    چی شده؟:|
    شما تنها که نه کل کلاستون تا تاریخش رو تغییر بدن.
    گویم که:
    در کل راضی هستیم :|
    پرویزپونه نشنیدم .....
    گویم که:
    شنیدنی نیس دیدنیه :|

    چهار تا امتحان تو یه روز؟!!!! :/
    حلواتو آماده کن!!!!
    گویم که:
    نو یه روزم که دقیق نه تو نصف روز:|
    نه من گفتم به جا حلوا سمنو آماده کنن حالا تو برو من نمیشناسمت اجنبی:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • خخخخخ
    مدل موی مردونه؟
    مردونه اگه باشه اینه که با ماشین موهارو بزنی بریزی پایین کلا.
    مابقی موارد مدل موی پسرونه از نوع سوسولیه!:دی
    .
    4امتحان چی؟ مثلا تربیت بدنی و تاریخ و تنظیم؟ خخخخ
    تجربه هشت ساعت امتحان دادن پشت هم رو دارم انصافا سخته.
    گویم که:
    نه الان که دقت میکنم زنونه خب مردونه دیگه اینگاری اصلا ندیدن از اینا:|
    دیگه پسرو مردونه سوسول و سوسک عقربو مارش رو من نمیدونم:|
    مگه بچه راهنماییم ؟!:|

    خخخخخخ:-)
    گویم که:
    چچچچچچ
    عاغا ما یه امتحان تو یه روزم زیادمونه دمتون گرم چهارتاo_O ! 


    موی ساده رو خوب اومدی ^ـ^ اصن اونجوری میپسندیم ^ـ^
    گویم که:
    چهارتا گفتم امتحان داریم تو چرا چشات چارتا شده؟ مشکلی داری خاله؟:|
    اصلا گفتم که تو خوشت بیاد :))
  • زینـب خــآنم
  • وای چقد مدلاش زشت بود
    چیه اصن ، ی جورین این دست آدما
    آدم رغبت نـمیکنه بره سمتشون  : |
    من تا سه تاشو تجربه کردم ، بد نــیست  : دی
    ی جا راحت میشی 
    گویم که:
    حالا مثل این که من گفتم برو سمتشون:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">