دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

والا از وقتی چشم باز کردیم دیدم همیشه طلبکار میفته دنبال بدهکار هی یاد آور پولش میشه ... الان که به ما رسیده برعکس شده چسبیده به دیوار:|

چند وقت پیش که از کارشناس محترم سراغ کتابی که انتشاراتش کلا کن فیکون شده و کتابش پیدا نمیشه رو گرفتم ... گفت تو برو من یکی دارم برات کپی میفرستم و ما هم پدر ومادرش را مورد رحمت و قرین و این ها قرار دادیم:|...خلاصه از این که کارشناسه به یکی دیگه گفته برام بفرسته که من اصلا نمیشناسمش بگذریم ... حالا اونی که کتابو میخواست بفرسته پشت تلفن گفت پول پست رو که شما پرداخت میکنین دیگه ؟!... منم گفتم بله ... و کتابو فرستاد ... الان من 4 بار زنگ میزنم میگم آقای محترم شماره حساب بدین پول کتاب و پست رو براتون واریز کنم که میگه ای وای راست میگین یادم نبود الان اس ام اس میکنم ... و تا به الان که دو هفته گذشته هنوز خبری نیس که نیس ... من نمیدونم این ملت پول لازم ندارن؟اگه پولاشون خیلی زیاده نمیتونن خرج کنن بدن من بلدم خرج کنم ها:|.... هر چند بگذریم که کلا کتابه 40 تومن خرج برداشته و قراره من مثلا 20 بگیرم :|


+ به قول پرویز اسیر شدیم به خدا:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۳)

بی خیال
گویم که:
چرا؟
همین جوری وقتی اون پولو نمی خواد پس بیخیال :)
گویم که:
خب نمیخواست برا چی همون اول گفت پول پست رو بایدخودم بدم :|
خوب پول بده من من بهش میرسونم :دی
گویم که:
:|
:/
گویم که:
:|
خوب برو خودت پیداش کن :/
گویم که:
:|
معلومه طرف پول براش مثل چرک کف دست میمونه:))))
گویم که:
حالا مام همچین بدمون نمیاد از چرک کف دست:)
شاید دنبالِ بهونه اس دوباره بهش زنگ بزنی:| 
گویم که:
از ما گفتن بود :|
  • زینـب خــآنم
  • بعضیا واقعا یادشون میره ، اینقد ک مردم گرفتارن
    باید هــــــــی بهشون یادآوری کنی
    گویم که:
    مردم بیشتر گرفتاریشاون سر همین پوله ها:|
    مامی ؟ -___-
    گویم که:
    با من حرف نزن:/
    دلت میاد اصلا با من حرف نزنی -___-
    گویم که:
    اره:/
    چیکار کنم بام حرف بزنی خببب :/

    ماماااان ایهی ایهی
    گویم که:
    :/
    بعدا دلت برام تنگ میشه میگی کاش با دخترم حرف زده بودم :"(
    گویم که:
    نه:/
  • زینـب خــآنم
  • چرا تعطیل ؟!!
    بخاطر درس ُ اینا ، یا دلیل دیگ ای داره ؟
    گویم که:
    به خاطر امتحانا:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">