دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

من دلتنگ تو ام

شعر می نویسم

و واژه هایم را کنار می زنم

که تو را ببینم


+لنگرودی
  • asra ツ..

نظرات  (۳۰)

چه حرفا :|
چه چیزا :|
گویم که:
این فضولیا به تو نیومده:|

آیکون برات متاسفم :دی
گویم که:
می تو :|
تو مگه گم نشدی بری سر درسات هان؟:|
من بیشتر :|
خستم بخدا :|
از هفته بیدارم :|
نوچ نوچ نوچ :|
من صد بار نگفتم از این پستا نذار من میبینم  یاد میگیرم :|
گویم که:
خسته نباشه رویای فضول و سریش و پشه مانند :)))
خب که چی منم روزایی که امتحان دارم از 5-6 بیدارم :|
والا عرضم به حضورت که تو یاد نمیگیری یاد میدی نزار دهنم جلو بقیه باز شه--___--
:)
چه قشنگ
گویم که:
:)
:دی
زنده باشی خواهر فوضول و پشه مانندم :دی
خب که همینه که هس :|
اصنم اینطوری نیس :|
من تکذیب میکنم -___-

الان من ته عاشقانه هام اینه چن وخته این شعر و میخونم 
خدا یکی یار یکی دل یکی دلدار یکی :))))
گویم که:
تو تکذیب کن من تایید کردم رفته خودشم بخش نامه شده :|
ها شعر عاشقانه خوبی بود :|
  • تبدیل عکس به نقاشی
  • تبدیل عکس به نقاشی
    گویم که:
    خدا خیرت بده :|
    خدا کارو کاسبیتو برکت بده :|
    ترسیدم باباااا الان منم نظر بدم فحشم بدی!!!!
    گویم که:
    من؟:|
    فحش؟O_o
    نترس من اینجا به کسی فحش نمیدم :|
    بازم شعر عاشقانه بگم؟ :دی
    حالا یارم بیاااا دلدارم بیاااا
    :))))
    گویم که:
    رویا بیا گم شو برا من شعر نگو :|
    بذا جواب کامنت بالا از گلوت پایین بره بعد بهم فحش بده :))))
    گویم که:
    دارم چایی میخورم با چایی رفت پایین تو نگران گلو من نباش :|
    منم چایییی :|
    گویم که:
    کوفتم دارم میخورم میخوری؟ تعارف نکن :|
  • مهراد فروتن
  • تو سنگ دل که لب لعل بذله گو داری
    به خنده خنده دلم خون کنی چه رو داری 
    بیت اول غزلی از شهریار 
    گویم که:
    منم میگم روش زیاده :)))
    اووو کوفته که حتما میخورم :دی
    گویم که:
    با چایی یا خالی خالی ؟:|
    الان روعه کی زیاده؟ :|
    با چایی :|
    گویم که:
    اون که من میبینم و تا حالا فهمیدم روی تو:|
    چایی دهنیه ها میخوری؟:|
    ایدز که نداری میخورم :|
    آقا من شعر بلد نیستم ولی اصن پرو نیستم :دی
    گویم که:
    الان که فک میکنم میبینم یه نمو تب دارم شاید ایدز داشته باشم بس من نمی تونم جون تو رو به خطر بندازم خودم میخورم ... ریسکش بالاس:|
    عمه مادرکوزت پررو میدونم:|
  • دچــ ــــار
  • آفرین رویا
    کم نیار:)
    ادامه بده !
    گویم که:
    یه لحظه فک کردم مسابقه دو منم دارم شکست میخورم :|
    بلخره کم میاره :|
    ایدزم آخر راه نیس :دی
    خوب میشی :دی
    با هم درمان میشیم :)))
    گویم که:
    من اگه بدونم پادزهر ایدز تویی ها باز از درمانم باتو اجتناب میکنم :|
    بس ریسک نمی کنیم و چایی رو من میخورم کوفتم تو :)))
  • دچــ ــــار
  • قسمت دومشو شاید درست فکر کردین:)
    گویم که:
    آخه بزرگتری گفتن خب: دی
    دچار من ادامه میدم :دی
    من میخوام تو اوج خدافظی کنم :دی

    از آمپول میترسی؟ :|
    بیا بریم درمان شو درد نداره :دی
    من الان دو تا شو میخوام :|
    نصف چاییو واسه من بذار :|
    گویم که:
    خودم به اوج میرسونمت فقط برات چترم گذاشتم :|
    نه آمپول ترس داره بچه سوسول:|
    ها نصف چایی رو باشه  میزارم ولی یادم رفت قند تو دهنمو انداختم تو چایی ... بازم میخوری؟:|
    میخورم :|
    هر جوری باشه میخورم :|
    چایی شیرین خوشمزه ترم هس تازههه :))))
    گویم که:
    ای کوفتت شه
    بس بزا با انگشتم هم بزنم خشمزه تر بشه:)))
  • دچــ ــــار
  • عجب چالشی دارید شوما :))
    گویم که:
    کار ما از چالش گذشته به چاله میدان کشیده شده:دی
  • دچــ ــــار
  • من همیشه از ضعیف حمایت می کنم:)
    گویم که:
    من ضعیفم بس برین رویا رو بکشین: دی
  • محسن رحمانی
  • این مشکوک میزنه یکی چک کنه ببینه کی رو میخواد بزنه.:دی خخخخخ
    گویم که:
    O_o
    چقدر عکس قشنگه :)
    گویم که:
    برو اون ور :|
    زیبا مثِ شیرینی:) چقد به دل می شینی:))
    گویم که:
    دیگه نشستیم دیگه ...میخوای من بشینم تو پاشو :|
  • محسن رحمانی
  • جالب بود .
    گویم که:
    :)
  • یا فاطمة الزهراء
  • عکسش چقدر خوشگله 
    گویم که:
    دس نزن :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • یک "روز" دو دلباخته بودیم منو تو…
    اکنون تو ز من دلزده ای من ز تو دلتنگ…
    #فاضل_نظری
    گویم که:
    :)
  • جوجو کوچولو
  • دل ، گشاد D:
    گویم که:
    :|
    ما که استعداد شعر نوشتن نداریم چ کنیم پس لنگرودی جانم..
    گویم که:
    سر به بیابان بگذار و طعمه گرگ ها شو :|
  • رادیو بلاگی ها
  • :)
    گویم که:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">