دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

یه اخلاقی دارم هر کی دستم یه چیزی ببینه خوشش بیاد میدم به اون ولی این بار که قرار بود بریم پارک با دوستان کیف زرشکی رنگ یه طرفمو برداشتمو رفتم وقتی اونجا تو پارک نشستیمو پاهامونو دراز کردیم و بستنیامونو میخوردیم یکی از دوستام گفت اسرا ... منم چون بستنی دهنم بود گفتم هوم ... گفت این کیفت چه خشگله از کجا خریدیش؟ چون اخلاقمو میدونس بگه خوشش میاد و من هم بهش میدم زیادی روی این که خیلی خشگله تاکید میکرد ... گفتم از یه جا خریدمش دیگه چیکار داری تو:|... گفت : نمیشه اینو بدی من برا خودت یکی بخری؟... گفتم نوچ چون از اینجا نخریدیمش ، بس نمیشه دیگه حرفشم نزن ...همون جا به خودم قول دادم دیگه کیف زرشکی رنگمو دفعه بعد نبرمش چون خیلی خیلی دوسش دارم اولین کادوییه که تو عمرم گرفتم ^_^

  • asra ツ..