دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از من به شما جوانان وبلاگی نصیحت که دیدید یک عنکبوت کوچیک از بالا افتاد روتون خونسردی خودتونو حفظ کنین و با یک حرکت کوچیک و آروم مطمئن باشین که جان به جان آفرین تسلیم میکنه و دیگه نیازی نیس کولی بازی در بیارین بلند شین و داد و بیداد راه بندازین و از ترستون فرار کنین و موقع فرار دستتون بخوره به درو کبود شه بعدش هم با یک حرکت انتهاری که فکر میکنین با یه موجود فولاد زره طرفین همیچین بزنین که عنکبوته پرس بشه که هیچ استخونای بدن خودتونم به 18 قسمت مساوی تقسیم شه که هیچ جای دستتونم بمونه:|.... فقط تو این طور مواقع آروم و ریلکس باشین و مطمئن باشین که نیازی به حرکات جودو نیس:|

  • asra ツ..

نظرات  (۲۹)

بندپایان کلاً چندش‌آور ترین موجوداتن  :/
گویم که:
عنکبونت خیلی بی ریخته و چندش آور:|
اصن نمیتونم! 
یه جا تو کتاب بابا لنگ دراز جودی میگه من ترجیح میدم زیر تختم یه ببر پیدا کنم تا یه هزار پا! من این نظرو نسبت به همه حشرات و موجودات اینچچنینی دارم:/ من از مورچه و پروانه هم میترسم حتی!
گویم که:
نه دیگه در این حد که :|
من نمی ترسم اما چندشم میشه اونم فقط از عنکبوت:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • باز خوبه نام برده خودش رو از ترس عنکبوت از پنجره چرت نکرده بیرون!
    .
    من البته پیشنهاد بهتری دارم!
    میتونید با به دام انداختن عنکبوت ساعت ها سرگرم شوید! چطوری؟
    مواد لازم یک عدد خودکار و یک عدد عنکبوتی که تار می تند! 
    عنکبوت را روی خودکار قرار دهید، و خود کار را تکان دهید! تا عنکبوت سقوط کند! خواهید دید که عنکبوت در هنگام سقوط تاری بر خودکار ایجاد کرده و سعی می کند دوباره به روی خودکار باز گردد! 
    می توانید ساعت ها با این حرکت سرگرم شوید!
    حتی می توانید برایش حشره بگیرید و در اختیارش قرار دهید و بنشینید به تماشا!
    حتی می توانید عنکبوت را در میان مرغ و خروس ها بیاندازید تا ببینید چطور در کسری از ثانیه شکار می شود!
    البته در مورد لاکپشت ها مطمئن نیستم! بعید میدونم عنکبوت بخورند!

    گویم که:
    نه نام برده خودش رو از پنجره چرت نکرد بیرون : دی
    من میگفتم شما چرا پیشنهاداتون این همه موثر واقع میشه نگو بچه گلستانی:|
    بچه گلستان چندشش میشه از عنکبوت بعد بگیره بزاره رو خودکار ؟!:|
    اون وقت من کرم خاکی رو له کردم شاکی شده خودش با عنکبوت مادر مرده این کارا رو میکنه که حتی تو زندان گوان تانامو این کارارو باهاش نمیکننن [آیکون به شدت متاسف]
    لاکپشتام شاید تو رژیم غذایششون داشته باشن مونده به ذائقشون:)))
    خب نمیشه، عکس العمله و غیرقابل کنترل:|
    گویم که:
    یکم رو عکس العملت  کار کن دیگه :|
    همش من باید یاد بدم ای بابا:|
  • زینـب خــآنم
  • الآن شما همین نسخه هایی ک واسه ما پیچیدی رو خودت اجرا کردی ؟!  : دی
    گویم که:
    خب دیگه چه خبرا : دی تا بنا گوش
    اوه اوه اوه..
    منو یاد خاطرات وحشتناکم ننداز... :(
    گویم که:
    همچین میگه وحشتناک ملت فک میکنن تو جنگل آمازون با حیوونا دست و پنجه نر میکرده:|
    خخخخخخخخخ:-)
    من همه ی این حرکات انجام میدم دس خودم نیس :-)
    گویم که:
    از این به بعد بگیر دستت که دست خودت باشه :|
  • جوجو کوچولو
  • عه عنکبوت به این خوشگلی ^_^
    من باهاشون بازیم میکنم تازه
    گویم که:
    o_O
    با سوسکم بازی میکنی؟
  • بسته شگفت انگیز کسب در آمد در سال 95
  • با سلام

    برای مشاهده بسته شگفت انگیز از لینک زیر استفاده نمایید

    www.musicgelyan.com/poroje/p20/جدیدترین-روش-کسب-درآمد-ازاینترنت-در-سا/

    با تشکر
    گویم که:
    چشام کار دارن دستشون بعدا مشاهده میکنن:/
    با تشکر
  • محسن رحمانی
  • دخترم عنکبوت ترس نداره:دی
    عنکبوت به این نازی دلت میاد.
    گویم که:
    باشه بابا بزرگ پندتان را گوش میدم و ازگوش دیگر راهی میکنم-_-
  • یا فاطمة الزهراء
  • ای خدای من :)))) 
    یعنی غش کردم از خنده ها :))) 
    خدا نکشتت دختر :)) 
    حالا خوبه دستت رو قطع نکردی
    گویم که:
    اوه خدای من، whyغش؟o_O
    اگه دسمو قطع میکردم با صرفه بودا ....کلی کتک زدم خودمو ... ناکس زبل بود:/
  • مهراد فروتن
  • یخ بگذار کبودی دستت زود خوب شه 
    :)) 
    گویم که:
    دستمو کندم گذاشتم فریزر(-_-)
  • مهراد فروتن
  • :))
    از دست تو
    گویم که:
    دستم که تو فریزره•_°
    از نصیحت شما متشکریم :)
    گویم که:
    20تومن میشه....پول نمیگرفتم ها چون پول اومده دستت و موندی چیکا کنی گفتم:/
    الان زنده ای کولی؟ :|

    گویم که:
    شواهد اینو میگن که زنده ام:/
    شماره حساب بده :)
    گویم که:
    الان من شماره حساب بدم در بری به برادرای پلیس گزارش میدم ها:/
    شوخی ندارم 
    خو پس ۲۰ تومنم به من بده دیگه -___-
    گویم که:
    بیا بوی پول به دماغش رسید:/
    من هم شوخی ندارم :)
    گویم که:
    20تومنم رویا میخوادا:دی
    حالا بزا جیبت به وقتش میگیرم ازت:/
    رویا خانم هم شماره حساب بدن :)
    گویم که:
    ابو راستشو بگو چه کلکی داری؟o_O
    شما به اسرا بده ما با هم حساب میکنیم :)))
    گویم که:
    حالا من دادم بزاره جیبش بعد سربازی 40تومن بگیرم بس اگه تو هم نگیری بدی بهش بمونه 80تومن میگیریم:)))
    کلک؟!!!... من؟!!!... شیب؟!!!... چی فکر کردی درباره من؟! :)
    گویم که:
    ابو یه نفر گفت بین بچه ها تقسیم کن گفتی نمیشه:/...خالم نگفته ها تو گفتی :/
    الان 40تومن به ما میدی؟:/
    نکنه بعدا دو برابرشو پس بگیری هان:/
    شیب؟
    واقعا کلکی تو کاره؟ o__O

    نوچ نوچ نوچ 
    نکنه قراره سر ما رو کلاه بذارین؟ :|
    واقعا که :|
    گویم که:
    بابا این به صورت بانکی به ما پول میده 
    بیا خودم بهت پول بدم عوضش قلکت نصف نصف:دی
    چون این پول رو به صورت وام گرفتم پس این چهل تومن هم به صورت وام میخواستم بدم... با اقساط 25 ماهه... حساب کن ببین اقساطش در ماه چه قدر میشه :)
    گویم که:
    :/من گفتم تو یه کلکی تو کارته ها بعدا بگو من؟!!:/
    اقا الان که فک میکنم میبینم به عنوان ابوت حق دارم نصیحتت کنم:/
    رویام پول نمیخواد بخواد چشاشو تخلیه میکنم:/
    اصن حرفشو نزن :|
    من دارم جون میکنم بعبعی پر شه بعد نصف نصف کنم؟ :|
    شکل قلک بعبعیه :))
    گویم که:
    انگشتمو میکنم تو چشت ها چش سفید:/
    میگم نصف نصف یعنی نصف نصف:/
    بعبعی خپلو:)))))
    میگم بهت پول خورداتو بده مگه میدی؟ :|
    انقده خپلوعه تازه نصف شده تقریبا :|
    با این همه تلاش و پشتکاری که من دارم تازه :دی

    گویم که:
    ببین خواهرم .... الان من هم پول تاکسی میدم میرمو میام 
    تازه بعضی وقتام با تاکسی تلفنی میرم میام ...کارم به کفش واکس زدن نکشه دعا کن:/
    خواهری برای چه زمانیه وقتی ازم قلکتو دریغ میکنی:(
    خواهرم مثه من پیاده رفت و آمد کن :|
    تو کیف زرشکیتو بهم دادی مگه؟ :|
    گویم که:
    خواهرم حوزه امتحانی خارج از شهره با تاکسی سه تا مسیر عوض میکنم ... پیاده بخوام برم بیام از 4صبح باید راه بیفتم:/
    ببین کیف زرشکی رو هاپو خورده من نمیدونم--_--
    خوبه خو از ۴ صبح پیاده روی :)))
    کیف زرشکیو هاپو نخورده :|
    هاپو خواس قلک و بخوره ازش پرسیدم کیف زرشکیو تو خوردی؟گف نه :|
    گویم که:
    پ کی خوره کیف زرشکی رو ؟
    نگا کار پیشیه من میدونم :|
    هاپو کم بود پیشیم اضافه شد :|
    کیف زرشکی همون جا تو کمدته :|
    در کمدم بستس :|
    منو عروس دریایی نکن :|
    گویم که:
    :)))
    پیشی کمدو خورده هاپو هم پیشیو خب:/
    اون پیشی بوده یا گاو؟ :|
    چیجوری کمد و خورده؟ :|
    باعش :|
    اگه پول کم آوردی واسه تاکسی بگو بهت بدم :|
    گویم که:
    باشه بس 50 تومن پلیز:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">