دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

  • asra ツ..

نظرات  (۱۸)

:|
گویم که:
:|
:)))
اجابت کن خواهر :)))
خیلی خوب بود 
گویم که:
من مطلع کننده هستم اجابت کننده یکی دیگه اس :|
نخند:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • من امیدی به خوب شدن اینا ندارم!
    خدا هم امیدی نداره حتی!

    گویم که:
    فک کنم کمبود بازی موش و گربه داشته تو بچگی:|
  • طاها میرویسی
  • :)
    اجابتش جالب بود :)
    گویم که:
    :|
  • طاها میرویسی
  • دنبالتون کنم دنبالم میکنید؟! :)))))
    گویم که:
    شما قبلا با اسم طاها مینویسد کامنت نمی زاشتین؟
    والا من همین طوری الکی دنبال نمیکنم شاید یکی هی سر بزنه من بهش سر نزنم یا من سر بزنم اون سر نزنه کلا معلوم نیس کارای من :|
    تنها چیزی که به نظرم میرسه اینه که سنگ پاتون رو بیارید من ازش عذرخواهی کنم چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه:)))
    گویم که:
    سنگ پامون یکم معذبه :|
    بزارین یکم فکراشو بکنه:|
    من قضاوت نمی کنم :)
    گویم که:
    :)؟
    ای بابا... من قضاوت نمی کنم :|
    گویم که:
    ~_~
    اقا نخواستیم قضاوت نکن عه
    خدا مرگم بده اجتناب کن که دسیسه ای تو کاره :|
    گویم که:
    قراره من مطلع کنم ای بابا
    آبو ؛ راست میگه ...
    قضاوت کار بدی است .
    اینارو هم من باید یادت بدم :)))
    گویم که:
    آبو راست میگه؟:|
    آبو حرص در آر است و بس:|
    درساتو خوندی؟:|
    ای مامان 
    من میگم تو اجتناب کن که اون ضایه شه دیگه :|
    همه چیو باید توضیح بدم :|
    یکم تامل کن دخترم :|
    گویم که:
    من الکی الکی اجابت نمیکنم :|
    خب راست میگ :|
    خدا قبول کنه دارم میخونم :|
    الان خدا قبول کنه دارم دنبال یه چیزی میگردم تو نت :|
    گویم که:
    تو نت یا داری سوراخ سمبه های وب منو میگردی؟:|
    خدا قبول نمیکنه نوک درازم قبول نمیکنه:|
    دخترم همین ی بار :دی
    روی مادر پیرتو زمین ننداز :دی
    گویم که:
    nooOOOو تموم:|
    برا چی وقتی مَردُم درس دارن میای پست میزاری :(
    هی حواس منم پرت میکنی :|
    بعدشم من الان دارم استراحتم میکنم ^_^
    گویم که:
    دلم میخواد ببینم تو چقدر ارادت قویه ... نگو اراده نداری:|
    خو منم وقت استراحتمو پست میزارم دیگه
    به من چه تو ماه رمضونی امتحان داری: دی
    :((((
    من دیگ میرم خونمون :((
    گویم که:
    منم میرم خونمون:((
  • مهراد فروتن
  • !!!!!!!...
    :)))
    قدیم ها می نوشتن: باتبادل لینک موافقم! 
    یادمه یه بار رفتم تو وبلاگ اونی که این رو نوشته بود نوشتم اما من مخالفم. 
    گویم که:
    من پاهام درد مکنه نمی تونم برم:|
  • محسن رحمانی
  • عجیبه چه چیزها که آدم نمیبینه.
    گویم که:
    تجربه هاتون زیاد میشه اشکال نداره :|
    :)))
    فالو کن دیگه، چشم نداری استجابت مردم رو ببینی؟ :))
    گویم که:
    نمیخوام:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">