دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+ اسرا

_ بله؟

+ بیا دفترچتو ببر

_ دفترچه چی؟ نکنه حساب باز کردین برام ؟آره ؟

+ نخیر:|

_ بس چی؟

+ دفترچه بیمه (همون دفترچه سلامت)

_ برا منو که یه ماه هم نمیشه تمدید کردین که!!:|

+ نمیدونم رفتم مال خودمو تمدید کنم گفتن اینم برا دخترتونه

_ برا من؟O_o

+ نکنه قرار بمیرم ؟ راستشو بگین تحملشو دارم : دی

_ بیا برو سر درسات بیا برو:|

یعنی دارم فکر میکنم با دوتا دفترچه بیمه چیکار کنم !:|.... میگم برم دکتر بگم تو هر کدوم عشقت کشید بنویس یا بزارم کیفم به عنوان دفترچه یاداشت استفاده کنم ... خواستم بنویسم بقیه بگن اع اع چیکا میکنی بگم ما از اینا زیاد داریم : دی


+ از این که نمی تونم به وباتون سر بزنم حرص نخورین امتحان دارم امتحان .... اما چه کنم مرض پست گذاشتن دارم:|

  • asra ツ..

نظرات  (۲۳)

خدا شانس بده:))
گویم که:
یعنی بازم میخوایین از سنگ پا معذرت بخوایین؟:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • اون نکته آخر، ما از اینا زیاد داریم :دی
    قدیما برگه های دفترچه بیمه شبیه کاغذ کاربن بود.
    بعنوان کاغذ کاربن استفاده کن.
    :)
    گویم که:
    :|
    من تو عمرم اصلا از کاغذ کاربن استفاده نکردم :|
    میخوایین بدم با سهراب برا ساختن قایقتون استفاده کنین :|
    من دیگه به صورت اتوماتیک تحت هر شرایط و اتفاقی از سنگ پاتون معذرت میخوام:)))
    گویم که:
    اتوماتیک قبول نیس:|
    مرض خوبی داری :دی
    میخوای یکیشو بده من به عنوان چک نویس استفاده کنم :))
    گویم که:
    خودم امتحانام تموم شه همه کاغذا رو قورت میدم بعدا در به رد دنبال کاغذ میگردم پ برا چی بدم به تو؟:|
    خخخخخخخخ
    گویم که:
    چچچچچ
    خو پ چرا ابراز نگرانی کردی از اینکه دو تا دفترچه داری؟ :|
    برو تا نیومدن ازت بالا نکشیدن ~__~
    گویم که:
    من ابراز نگرانی کردم؟
    تو اینجا ابراز نگرانی میبینی؟:|||||

    آره تو نمیبینی؟ :|
    از بس کور دقتی :|
    گویم که:
    تو دقتت انحراف معیار داره :|
    بی ادب :|
    اینارو از کجا یاد گرفتی؟ :|
    دو روز بالا سرت نبودما :|
    گویم که:
    عقب مونده
    بیشترشو از دایره المعارف خودم پیدا میکنم :|

    اون دایره المعارف مناسب سنت نیس :|
    بده من مطالعه کنم اونجایی که مناسب سنت بود میدم بخونی :|
    گویم که:
    مامانم گفته به غریبه ها کتاب ندم :|
    مگه پست گذاشتن یه نوع مرضه :))))
    گویم که:
    اره ... نمی دونستی تو؟:|
    برا من مرضه ننویسم نمیشه :|
    البته تو هم مرض ننوشتن داری:|

    برو تو درستو بخون :|
    برو :|

    گویم که:
    :|
    ممنون که مرض منو تشخیص دادی :|
    چقد تقدیم کنم بابت ویزیت؟ :/
    گویم که:
    3میلیون:|
    همه امتحان دارن اما کسی مثل تو سوسول نیست:دی
    گویم که:
    بق بقو از منم سوسوله:|
    بعدشم راس میگی خاله علی دایی پایان نامه داره تو امتحان ...میدونم:|
  • مهراد فروتن
  • :))
    گویم که:
    :((
  • یا فاطمة الزهراء
  • O_O جدی چرا اینکار رو کردن؟ 
    گویم که:
    باید بسپارم پیگیری کنن:|
  • محسن رحمانی
  • نیست خودتون عجیب غریبید دفتر چتون هم عجیب و غریب باید باشه:دی خخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    والا تا جایی که میدونم اهل سیاره زمینم :|
  • محسن رحمانی
  • حتما اشتباه شده.
    گویم که:
    نمی دونم:|
  • خانم خوشبخت خانم خوشبخت
  • عجب!!!!!!!!!!!
    گویم که:
    مش رجب:|
  • زینـب خــآنم
  • منم دو سه تایی فک کنم دارم !
    هربار فک کردم گمش کردم بابام دوباره واسم گرفتن ؛ یکیش ُ استفاده کردم تا تموم شد ، حالا نوبت دومی ×!
    گویم که:
    من نه گم کردم نه رفتم بگم تمدید کنین از بس بچه خوبیم همه به فکرمن :)))
    عجب چیزایی به فکرت میرسه :)))))
    ما از اینا زیاد داریم :))))
    گویم که:
    سمنو زیاد نداریم ها ... گفته باشم یه وقت حجوم نیاری:|
  • جوجو کوچولو
  • منم مرض دارم :|
    گویم که:
    برو دکتر:|
  • دچــ ــــار
  • سلام
    میشه دوتاشو یکی کرد
    جلدشو بکنید :))
    گویم که:
    سلام
    کی میره این همه راهو :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • نه کاغذاش از این بیخودیاس.
    به درد قایق ساختن نمیخوره!
    نهایت میشه باهاش تاق تاقک درست کرد!:دی
    گویم که:
    از شما کمک دستی برا سهراب در نمیاد .... حداقل میتونستین که بچسبونین به بدنش روش نقاشی بکشین که :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">