دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

من دو روز که وقت برا خوندن امتحان میزارم برا نوشتن سوالا 10 دقیقه هم وقت نمیزارم

خسته ام :|

حوصله جواب ندارم :|

خوابم میاد:|

  • asra ツ..

نظرات  (۷)

خسته نباشی دلاور!
+منم خوابم میاد...
گویم که:
سلامت باشی پهلوان:|
+ خو بخواب .. میخوای بیا بندازمت رو پاهام:|
اخ گفتی من هم خستم
هم گشنمه هم تشنه
:/
خدا
گویم که:
من نه گشنمه نه تشنمه :|
یکم غر بزن :|
گویم که:
رویا کشتی منو:(((
خودتی :/
گویم که:
:|
  • محسن رحمانی
  • بسکه تنبلی:دی خخخخخخخخ
    تو عرض 5دقیقه هم مشروط میشی :دی خخخخخخخ
    گویم که:
    ولی من 20 میشم : دی
    وبتون چی شده؟
  • زینـب خــآنم
  • منم همیشه دوست داشتم جواب سوالا رو مختصرر ُ مفید ُ خلاصه بنویسم
    ولی اماااااان از استادای کیلوووییی ...
    گویم که:
    من استاد کیلویی سرم نمیشه:|
  • بـی پـلآڪـــ ...
  • حوصله ای نیست ک نیست بویژه سر جلسه امتحان:|
    گویم که:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">