دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

دیروز بنا به دلایلی(دلایلشو دیگه نمیخواد شما بدونین:|) اومدم تلگراممو گذاشتم رو last  seen  recently بعد یه عالمه پیام اومد که چی شده چرا همچین کردی ... من نمیدونم مردم زیادی فضولا یا آنلاین بودن من اینا رو از فاجعه مرگ بار نجات میده ... حتی اونایی پیام دادن که اصلا از زمان نصب کردن تلگرام حتی یه سلامم رد و بدل نشده:|

+ همچین آدم مهمیم به خصوص آنلاین بودنم:|
  • asra ツ..

نظرات  (۱۷)

من صوحبتی ندارم :دی
مردم خیلی فوضولن :دی
گویم که:
خیلی ها تو که میدونی: دی
یادمه وقتی از این روحالت به آنلاین تغییرش دادم کلی پی ام دادن که از شاخی در اومدی:| :D
ولی خب گویا باید دوباره اینکار رو بکنم چون خیلی خوبه:)
گویم که:
شاخ نباش میری تو درو دیوار گیر میکنی:|
راستش برامن مهم نیس که چی باشه
حالا مام نمیخواستیم دلیلش رو بپرسیم!
ولی خوب بعضی ها اینجوری هستن ، واقعا نمی دونم چرا
گویم که:
شاید یکی میپرسید مسولیتش رو به گردن میگرفتید آخر؟:|
چه جور دقیقا؟:|
  • مهراد فروتن
  • مردم اند دیگه 
    چه کار می شه کرد 
    به همه چیز آدم کار دارن 
    :)
    گویم که:
    من شاید برم اسلحه بردارم بکشمشون:|
    خخخخخخخخخخخ:)
    گویم که:
    چچچچچچ
  • دچــ ــــار
  • چقدر مهمیید!!:)
    گویم که:
    خیلییییییییی: دی
  • محسن رحمانی
  • نه مهم نیستی با این جمله آشنا نبودن بعله:دی خخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    O_o
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • اصلا شاعر در وصف لست سین ریسنتلی میگه:

    چشمم به گوشی خیره شد شاید تو on گردی ولی 

    افسوس تنظیمات را last seen recently کرده ای...!

    شاید به همین دلیل ایراد گرفتن:دی
    گویم که:
    خو چشمم به گوشی نباشه من مسئولیت قبول نمی کنم:|
    واقعا نمیدونم چرا باید مهم باشه واسه بقیه؟! :|
    گویم که:
    سوالو با سوال جواب نده :|
    حالا دلیلش چیه:)))
    گویم که:
    فضول هرگز نیاسود:|
    خیلی کار زشتی میکنی
    انلاین بودن خودتو از بقیه پنهان مینمویی :)
  • جوجو کوچولو
  • من خیلی بدم میاد میزنن last seen recently

    گویم که:
    چرا آخه ای بابا من که هنوز نفهمیدم چرا:|

    حالا "همه"این حق فضولیو ندارن ولی مثلا مثلا طرف پیگیر مخاطب خاصشه میبینه طرف لست سین ریسنتلی میشه:|

    خو اذیت نکنید بنده خدا رو

    مخش خورده میشه هزار تا فکر میکنه!

    گویم که:
    والا من تو تلگرامم مخاطب خاص ندارم همش عامن :|

  • یا فاطمة الزهراء
  • خب شاید نگرانت شدن! 
    من خودم بعضی از دوستام هستن که میدونم وقتی حالت آنلاین رو به لست سین تغییر میدن یعنی خوب نیستن و گاهی هم یعنی ولم کنین میخوان تنها باشم ولی خب من بلد نیستم تنهاشون بذارم :)) روانی شون میکنم تحویل خانواده ها میدم :)) 
    گویم که:
    وا حالم خوب نباشه چه ربطی به لست سین داره ؟:|
  • زینـب خــآنم
  • نه عــزیزم ملت فضــولن !
    گویم که:
    جدی؟:|
    هیشکی از من نپرسید!!!
    حالا با دوستای تو فضول هستن!!! یل آنلاین بودن من کسی رو از مرگ نجات نمیده!!! 😄
    گویم که:
    مگه هلال احمری؟:|
  • مهراد فروتن
  • آخه تموم نمی شن، هی باید بکشی. زاد و ولد هم که دارن.
    :))))))
    گویم که:
    فشتگامم تموم نمیشن :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">