دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

چند روز پیش با یکی از این بیانیا داشتیم راجب چلوندن بچه حرف میزدیم که چشتون روز بد نبینه:|

یاد چند وقت پیش افتادم که خونه یکی از اقوام شام دعوت بودیم و همه داشتن برا شام همکاری میکردن و بدو بدو و من از اون جایی که حال و حوصله کمک نداشتم رفتم یه گوشه برا خودم نشستم و بدو بدو بقیه رو نگاه میکردم که یکی از اقوام بچشو آورد گفت یکم حواست به این بچه باشه تا منم کمک کنم و بچه رو گذاشت و رفت و بچه از اونایی بود که وقتی میخندید دوتا دندون تازه رشد کردش معلوم میشد :| ... دیدم دستش یه پفکه از نوع کچاب ، به به :|... گفتم چطوری خاله جونو اینا پفکو ازش گرفتم ... بچه زد زیر گریه:| خلاصه پفکو باز کردم و هی یدونه بر میداشتم میبردم سمت بچه تا دهنشو میخواس باز کنه بخوره میزاشتم دهن خودم و کل پفکو همیجوری خوردم و بچه زد زیر گریه که نمیدونم چرا ...بعد من هی چلوندمش که گریه نکن و اینا پیش میاد پفکه دیگه :| ... که مامانش اومد و گفت چیکا کردی بچه رو ... یکی از اون ور چغلی کرد که پفکش رو گرفت و این کارو کرد :| ... مامانش گفت چرا این کار و کردی ... گفتم که اول باید یه چی هم از دست بدی که من صبرو بردباری رو داشتم به بچت یاد میدادم اول این که نباید به چیزی که داره دل ببند چون ممکنه از دست بده مثل این پفک دوم این که وقتی داره به چیزی که میخواد میرسه باز نباید خوشحال باشه و سعیو تلاششو کم کنه : دی... و دیدم اوضاع خیطه .. گفتم بچتو بردار ببر با بچه بزرگ کردنش همش گریه میکنه ... مگه من مهد کودک زدم :|


+ خلاصه کلام پفکه چسبید اونم که از نوع کچابی بود : دی

+ فک کنم خاله خوبی میشدم :))

+ و بعد از اتمام امتحانا برگه ورود به جلسه آتیش زدن کلی حال خوبی میده

  • asra ツ..

نظرات  (۱۳)

  • محسن رحمانی

  • شوما خجالت نکشیدی پفک بچه رو خوردی ؟[آیکن عصبانی]
    گویم که:
    نه:|
  • محسن رحمانی
  • عجب
    دلتون اومد بچه ی مردم رو اذیت کنید.
    سرپل صرات یقتو میگیره همین بچه :دی
    گویم که:
    یقه ننشو بگیره به من چه :|
  • محسن رحمانی
  • به سلامتی فردا امتحاناتون تموم میشه؟
    کوفتت بشه :دی خخخخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    نه تموم شده امتحانا
    نوشم شد رفت :))
  • یا فاطمة الزهراء
  • :)) ترکیدم از خنده
    خدا نکشتت چقدر شکمویی تو دختر :|
    گویم که:
    الان بترکی برا افطار چیزی نمیونه ها:|
    خو دوس دارم پفک کچابی:|
    اصلا از این پفک کچاپی ها خوشم نمیاد.
    حداقل یه دو سه تا هم به بچه میدادید
    گویم که:
    کلا دوس میدارم پفک کچابی... همه طعمی میده :|
    براش ضرر داش اینم من باید بگم عه:|
  • مهراد فروتن
  • + اگه این متن واقعی بود که خیلی ظالمی اسرا خانم 
    + اگه صرفاً جهت خنده بود که اصلا خنده دار نبود خیلی هم لوس بود 
    + اما اگه خواستی از طریق برهان خلف بگی از این کار ها نکنید، دل بچه مردم رو نشگونید و... کارت حرف نداشت، باریکلا 
    گویم که:
    عه یعنی تا حالا نفهمیدین من ظالمم؟:|نوچ نوچ
    خب لوس باشه چی میشه؟!:|
    به این قسمت آخر فک نکرده بودم اما شما باریکلا رو بگو :)))
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • علاوه بر اینکه به حیوون ها رحم نمیکنید به بچه مردم هم رحم نکردید؟ بنده خدا بچه. حداقل دوتا دونه پفک بهش میدادی صدا نده اینقدر.

    گویم که:
    شما که بدتر از منی نوچ نوچ یعنی دلتون برا بچه نسوخته براش باج میدین گریه نکنه شما کارت از دعا هم گذشته:|
    پفک چاق کننده اس خپلو میشیا :|
    چه خاله مهربونی میشدی :|
    سوعه تغذیه میگرف طفلی میمرد :|
    +عخی خاله نمیشی؟ -___- 
    عخی دلت بسوزه من خاله میشم -__-
    تو که پفکشو خورده بودی لپشم گاز میکندی خوشمزه س لپ -__-

    گویم که:
    با من صوبت نکن تو یادته پول ندادی با تاکسی تلفنی برم گفتی دردم بگیری قلکو پاره نمیکنم گفتی هاپو خورده کیفو بده پولو بدم بس با من صوبت نکن تو:|
  • زینـب خــآنم
  • واااای از دست تو واقعا من نــمیدونم چی بگم  : ))))
    ینی بچمو بیارم پیش تو بهش درس زندگی بدی  : دی
    جالبه حالا ! هرکاری خواستی کردی بعد میگی نــمیدونم چرا گریه میکرد !!؟؟  : )))
    گویم که:
    بچت یکی از برجستگان مملکت میشه مطمئن باش :|
    خب نمیدونم دیگه :|پفک که گریه کردن نداره که :|
    چه‌ربطی داش؟ o_O
    مگه تو کیف زرشکیتو دادی؟ :|
    گفتی پیشی خورده :|

    گویم که:
    الان کیف زرشکی مهمه یا آبجیت هان؟:|
    چیشده؟ :|
    گویم که:
    یه پیشی اومد رفت:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • میگم خوبه مهدکودک نزنین شما.
    آب میوه های بچه ها مردمو میگیره میخوره که بهشون درس زندگی بده :/

    گویم که:
    درس درسه... از بچگی باید یاد بگیرن:|
    شما بچه ندارین بیارین من بهش درس بدم ؟!:|
    اسرا ترسناک شدی :]
    دلت میاد بچه گناه داره :(((
    گویم که:
    بودم ها ترسناک:|
    دل منم پفک میخواس:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">