دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اگه قرار باشه از بین دوستای وبلاگیتون دو یا سه تاشو بگین که باهاشون صمیمی هستین در کل راحتین تو وبش و لفظ قلم حرف نمیزنین باهاش ....کیا رو انتخاب می کنین؟

  • asra ツ..

نظرات  (۲۴)

خب من خیلی از دوستای وبلاگی رو باهاشون راحت و صمیمی ام و اصلا نمیتونم دو سه نفر رو انتخاب کنم...
گویم که:
نمیشه که همیشه دو سه نفر هستن که سوا از بقیه هستن
  • محسن رحمانی
  • .......
    .......
    ........ :دی
    گویم که:
    :/
  • دانلودو | دانلود فیلم و سریال خارجی
  • سلام وب عالیی دارین :)
    خوشحال میشم وب مارو هم دنبال کنید و نظرتون رو درموردش بگید 
    ممنون
    گویم که:
    گرگ نشدم فعلا:|
    کسی نی ...
    گویم که:
    من فکر میکردم تو وب آبو لفظ قلم حرف نمیزنین :)
    من هرجایی که میرم قاعدتا راحتم که میرم! و جدا کردن برام معنی نداره :)
    گویم که:
    :)))
    فک کردم مهمونی رو میگین :|
    یکیش خودت :))
    گویم که:
    دوتای دیگه چی؟:|
  • مهراد فروتن
  • 1.
    2.
    3.
    :))
    گویم که:
    گزینه ها رو با کلمات مناسب پر کنم یعنی؟:|
    من با همه راحتم... همه به غیر از اسرا :)
    گویم که:
    اسرا هم با همه راحته به جز آبو :|
    من نمی دونم میتونی این دو روزم صب کنی که سلامت بفرستیمت بری یا نه ؟!:|
    :)؟؟؟؟
  • یا فاطمة الزهراء
  • بیگ بلاگر چون دیگه ارتباط مون مجازی نیست فقط نه فقط خودشو که همسرشم دیدم :)) 
    بعدش زینب چون از بلاگفا میشناسمش و خیلی سال شده دوستیم
    بهار و نگارم باهاشون نمیدونم چرا خیلی راحتم :) 
    البته با همه راحتم ولی با اینا خیلی راحتم انگار از همون دوستای فضاییم با‌شن
    گویم که:
    کلا تو راحتی :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • مورد اول مورد دوم و مورد سوم رو.

    گویم که:
    اولی ها دومی ها سومی ها بشتابید ثبت نام کنید:|
  • زینـب خــآنم
  • من کلا حوصله لفظ قلم حرف زدن توی دنیای مجازی رو دیگ خدایی نــدارم ، دنیای واقعی کافیه واسه این کارا ...
    یکی ک نسبت ب بقیه باهاش راحت تر باشم ، ینی بیشتر از هم خبر داریم ، "بهار"
    فرد خاص دیگ ای نــیست ، مخصوصا از وقتی اومدم بلاگ ! همه اکثرا غریبه ان
    گویم که:
    اصلا تو رو با لفظ قلم شستیم گذاشتیم کنار تا باد بهت بخوره:)))
  • علی رحمانی پور
  • لفظ قلم که برا احترامه
    من تو وب خودمم لفظ قلم حرف نمیزنم البته بعضی جاهاش میزنم دروغ چرا
    ولی بستگی به پست داره که چی گفته باشه
    اگه متنش لفظ قلمی باشه باید جوابش هم لفظ قلمی باشه
    گویم که:
    من بیشتر منظورم در مورد دوستای وبلاگی بود :)
    گل من هر وقت دوست داشتی بگو برات توضیح بدم... غذاهارو که گفته بودی. 
    گویم که:
    هر وقت خودت وقت داشتی بگو ... ممنون:)
    زیبا
    گویم که:
    میشه لطفا بگی دقیقا چی زیباس؟
    می تونم یه شرط  هم بذارم؟
    گویم که:
    البته
    یه پست بنویسی واسم :)
    هرچی دوست داری توش بنویسی :)
    گویم که:
    چشم:)
    ممنوووووووووووووووونم :)
    گویم که:
    :)
    مهم اینه که یکیش خودتی :|
    گویم که:
    مهم اینه دوتای دیگه کین؟:|
  • خانم انار
  • خودت
    جیغ صورتی که کم میاد

    پاتریک
    گویم که:
    اوهوم
    پاتریک چقده دور شده از ما :))
    خودت چی؟
    خودت با کیا راحتی؟
    گویم که:
    به تو چه؟:|
    نه الان به تو چه:|
    جوابشو میدونم :|
    اصن نگو :|
    به خودت چه :|
    گویم که:
    دانستن و پرسیدن از نبود عقل است :|
    بی عقل بودن عیب نیست نپرسیدن عیب است :|
    گویم که:
    تو هم که هردو  پکیج رو داری :|
    سوال سختیه
    گویم که:
    :|
  • یا فاطمة الزهراء
  • :)) 
    وقتی نوشتم دیدم ااای بابا خیلی ها رو جا انداختم
    گویم که:
    ای مامان:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">