دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از تو تا دلم

راهیست...

که از میان رویا ها میگذرد

و من هر روز

با تمام خاطرات راه

به تو می رسم


+ یاشار عبدالملکی

  • asra ツ..

نظرات  (۱۷)

  • علی رحمانی پور
  • زیبا بود
    مثل اون انار های بالای وبلاگ
    الان انار از کجا بیارم ؟؟؟
    گویم که:
    میدان میوه و تربار یه سر بزنید :)))
    خسته نباشی :|
    تازه از راه رسیدی :|
    حالا به کی رسیدی خدا میدونه :|
    رویا😍 منو میگه ها با منه اصن :دی
    گویم که:
    باز تو فضولیت گل کرد؟
    میخوای آرزو رو صدا کنم؟
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • از تو تا دلم زمین چمنی است
    که از میان بیشه زار می گذرد
    و من هر روز
    با چریدن همه آن ها به تو می رسم
    ای گوسپندی من!

    (عاشقانه های یک گوسفند که برای رسیدن به عروسک گوسفندی آنطرف چمنزار مجبور بوده کل اون چمنزار رو بچره!)
    ترجمه و تحریف از آقاگل-دقایقی قبل از افطار که خون به مغز نمیرسه!

    گویم که:
    احسنت به این طبع شعری احسنت ... مرحبا ... باریکلا ...:|

    اسیر شدیم به خدا:|
    چیشده؟:|
    آرزو مرده خودت گفتی :|

    گویم که:
    میخوای موسی بشم بیدارش کنم؟:))))
    تو همون نوه حضرت ایوب باش بسه :|
    گویم که:
    نمیشه دختر یوسف باشم :|
    نه دیگه اونجوری میشی نوه حضرت یعقوب :|
    لابد میخوای دختر زلیخام بشی :|
    گویم که:
    دیگه اینش به تو مربوط نیس:|
    بی عدب :|
    این طرز حرف زدن با بزرگ تره؟ :|
    ادب چیزه خوبیه :|
    گویم که:
    عقل نداری راحتی به خدا:|
    من بزرگترم یا تو؟:|
    همینجوری الکی :|
    من بزرگترم دیگه :|
    نمیدونستی ینی؟ :|
    گویم که:
    ادب چیز خوبیه :|
  • مهدی رهنما
  • ماجرای واقعی , تکان دهنده و شگفت انگیز 13 سال زندگی من با موجودات کاملا ناشناخته

    موجوداتی که مردم آنها را به نام جن می شناسند ولی واقعیت آنها کاملا متفاوت با برداشت مردم است.

    هر کدام از ما یکی از آنها را از ابتدای تولد در بدن و ذهن خود داریم

    و دنیا و آخرت ما در دست آنهاست.

    http://adamhoshyar55.avablog.ir/

    گویم که:
    میخوای به جنم بگم بزنه پس کلت با این اراجیفت؟هوم؟
    متقلب :|
    گویم که:
    اجنبی:|
    دزد :|
    گویم که:
    قاچاقچی:|
    قاتل :|
    گویم که:
    پشه کش:/
    سوسک کش :|
    گویم که:
    مگس کش:))))))
    پیف پاف :دی
    گویم که:
    حشره کش:|
  • علی رحمانی پور
  • آخه این وقت سال ؟؟؟ انار ؟؟؟
    به خاطر انار هام شده دیگه نمیام وبت ، خخخخخخخخخخ
    یا میذارم بعد افطار میام
    گویم که:
    چرا که نه:|
    ما انار نداریم ها هاپو خورده همشو گفته باشم :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • چه بسا اثیر شده باشین!  :|
    یا حتی اصیر!

    گویم که:
    روزه قشنگ تو کلماتتونم رخنه کرده معلومه:|
    انار بیار بخوریم تک خور :|
    گویم که:
    روزه خوار:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">