دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

عرضم به حضورتون .... خودم بگم براتون .... و از این دست حرفا که رادیو بلاگی ها میان مردمو سوژه میکنن و هر هر هار هار میخندن بهشون ... عمو ... نکن از این کارا یه بار جستی ملخک دوبار جستی ملخک آخر رو دستی ملخک ... آخر خودتم سوژه میشیا از ما گفتن:|

با شکلک مردم سوژه درس کردن کار خوبی نیس از ما گفتن :|

حالا که از ما گفتن بود و از شما نشنیدن اینم از سوتی خودتون که نیلای من (به معنی ماه من ) رو نی لمان خوانده و نوشته اید الان ما شما را باید چه کنیم ؟ هوم؟ حالا ما  بعد از یک ماه روزه داری به وجدآمده ایم و سوتی داده ایم  حال شما از چه به وجد آمده بودید؟حال به نظرتان بهتر نیس به دوربین های وب اسرا خیره شده و دونقطه خط وار از کادر خارج شوید ؟؟!!:|


+ خدایا شکرت که هوای این :| شکلک منو داری :)))))

+سوتی رادیو بلاگی ها : دی

  • asra ツ..

نظرات  (۴۰)

  • بای پولار
  • پس خیاط هم توی کوزه افتاد :))))
    گویم که:
    اونم چه کوزه ای :)))
    یعنی هی میخوندم نی لمان یعنی چی تو وب من که نی لمان نیس:|
    کاشف سوتی: رویا :دی
    همه چیو بگو دیگه :)))
    تو چپه شنیدی -_-

    گویم که:
    خوبه خودم بهت گفتم سوتی شونو ها :|
    نمی دونی اصن کلِ بیانی ها رو شاد کردن با این دونقطه خط وارشون !
    گویم که:
    حتما از همه بیشترم تو رو ؟:|
    ولی الان خودشون با این سوتیشون باید دو نقطه خط وار از کادر خارج بشن :)))
    هر کی با اسرا در افتاد ور افتاد :دی
    :|

    گویم که:
    :|
    هر کی با اسرا در افتاد ور افتاد :دی

    این جمله ـت رو من واقعا کاملا درک میکنم ، طوری با من ورافتاده بودی قبلا ها که حالا خدا رو شکر کمتر شده :)) اصن می پوکوندی منو :دی
    گویم که:
    آره دیگه الان کار آفرین شدی یکم رعایتتو میکنم :)))
  • سرباز صفر
  • سلام دوست عزیزم
    در بحث داغ امروز سرباز صفر شرکت کنید
    نقد برنامه دورهمی؛ شوخی جنسی با مهمانان برنامه و کپی از برنامه هندی، نظر شما چیست؟
    http://sarbaz0.blog.ir/post/1405
    http://sarbaz0.blog.ir
    حضور شما در بحث افتخار ماست
    التماس دعا
    گویم که:

    یه حرفو چند بار میزنن ؟
    اصلا نمیخوام پستاتو بخونم عه
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • نه اصلا میدونی من چقدر با این خندیدم؟ میدونی اصلا چه کیفی داد وقتی شما سوژه شدی؟ چقدر همه دلاشون شاد شد؟ چقدر جوون به آینده هاشون امیدوار شدن؟ ایمان بیار دیگه:دی
    تقصیر خودتونه خب اسم عجیب غریب میزارید معنیش رو قبلش بنویسید یک بنده خوب خدا نخونه نی لمان! :|

    گویم که:
    نه اصلا نمیدونم حالا شما که آقا گل ملتی یه آمار بده :|.... بعدشم میدونین من چقدر دلم خنک شد با شکست مواجه شدید ؟:))
    اصلا طریقه خوندن این چه ربطی به معنیش داره حتی دونستن معنیش هم باعث درست خوندم نمیشه :|
    آقا گل دیگه شکست خوردی و مرد گریه نمیکنه : دی

    من فهمیده بودم فقد چون خسته بودم حوصله توضیح دادن نداشتم :|
    گویم که:
    آره بخ بخ :|بیا زهرا اومده از اون تنقلات بردار بیار بخوریم: دی
    هرطورم بخونی نمیشه نی لمان که :|
    رویا سلام :) اسرا هم سلام :)
    خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟ چه خبر مبرا؟ :)
    گویم که:
    همینو بگو والا
    سلام بر زهرا خانوم بر کنکوری خودمون ... کنکور چطوربود؟
    خبرا که رویا تنقلات خریده به منم نمیده بخ بخ حسود:|
    سلام زهرا خوبی؟ :)
    زهرا سالاد الویه درس کرده بگو بیاره بخوریم منم تنقلات میارم :|
    گویم که:
    سالاد اولویه رو هاپو خورد میگم حالا تو بیار تنقلاتتو :|
    زهرا آبجیت چطوره؟ ^_^
    ینی از الان خانوم دکتر صدات کنیم؟ :دی
    وبلاگ بزن دیگه :|
    گویم که:
    راس میگه جواب بده
    رایانو و باران چطورن؟
    :l
    گویم که:
    :/
    اون هاپو اشتهاش زیاد بود بعد اومد اینجا الانم داره تخمه میشکنه :|
    گویم که:
    نپره گلوت:/
    خوب نقطه نگیرید دیگه :دی
    خوب پیش میاد دیگه :l
    گویم که:
    :/
    زهرا اومد سوت زد رف :|
    زهرااااا گل :|
    گویم که:
    اره فک کنم:/
    کو جواب کامنتم ؟هومO_o
    گویم که:
    یادم رفته بود:/
  • عاشق بارون ...
  • من دیدم تو پستشون اون بالا نوشته (سوژه ها: نی لمان) باز کردم ببینم کیه! دیدم تویی! :)) تعجب کردم چرا اینطوری گفتن و نوشتن! 
    پس که اینطور! :))))
    گویم که:
    دیدی خودشون سوژن خبر ندارن :)))
    وقتایی که میام هی سر میزنم که نه اسرا کامنت تایید میکنه نه رویا میاد، حالا که یکم دیر اومدم هر دوتون با هم اومدین :|
    کنکور؟ :/  رویا به نظرت من درس خوندم اصن؟ وایستادم واسه سال آینده. هنوز نتایج نیومده تصمیممو گرفتم.
    آبجیمم خوبه سلام میرسونه ^_^ عاصی شدیم از بس شیطونه :/
    اسرا تو هم برو سالاد الویه رو بردار بیار تا دعوا نشده باز :|
    گویم که:
    دلمون میخواد نباشیم تو بپوسی:/
    درس نخوندی چیکار کردی؟
    رایان و باران من چی؟
    هاپو خور سالاد اولویه رو 
    به رو بگو که تخمم خریده~_~
  • آبان دخت ...
  • عه؟؟؟؟
    پس بهرام که گور می گرفتی همه عمر
    دیدی که چگونه گور بهرام گرفت!!!
    خخخخخ

    منم مونده بودم نی لمان ینی چی؟؟؟ نگو داستان چیز دیگه ایه :دی
    گویم که:
    داستان ته کشیدن سواده :|
    رویا تو شاهدی من نمیخواستم دعوا کنما اسرا شروع میکنه هی.
    تو وب پلاس بودم با تو دعوا میکردم چکار میکردم :|
    خوردمشون :/
    تخمه نخور صورتت جوش میزنه برو سالاد رو بیار :|
    گویم که:
    من اینقده بچه خوبیم تو و رویا من را از در خانمان به دور کردید وگرنه من بچه دعوایی نبودم که:/
    سالادو پیشی برد:/
    ااااا پس با هم کنکور میدیم :دی
    ینی الان تو رقیب منی؟ :|
    اییییش :|
    زهرا،اسرا خیلی نگران یاران و باران بگو چطورن دیگه؟ :)))
    اسرا اسمم چرا آب رفته؟ :|
    رو؟ :| خوبه بهت بگم اسی؟ :|

    گویم که:
    زهرا بیا کناره گیری کن با این رقیب نباش:/
    ایشم به خودت:/
    رایانه اسمش بی سواد بخ به:/
    اسمت زیادی بود قیچیش کردم:))))
  • آقای بنفش
  • عجب :)))))))

    عوضش باعث میشه از این به بعد وبلاگ شما رو با دقت بیشتری بخونیم :)
    گویم که:
    مش رجب:|
  • چنگیز سیبیل
  • اخجون رویا
    سلام رویا :))))
    گویم که:
    من چی؟:/
  • چنگیز سیبیل
  • اسرا حق شونو گذاشتم کف دستشون 
    جون تو 😂😂
    گویم که:
    از جون خودت مایه بزار چنگیز:/
    زهرا حق با توعه بریم بخوریمش :|
    سالاد الویه ام تنها خورد :|
    نه صورتم جوش نمیزنه :دی
    رایان یاران نایار -___- حالا هر چی :|
    سالاد اشتها رو باز میکنه خوبه :دی
    گویم که:
    منم پیشی برد:))))
    میخوای رایان و بارانم بخور:/
     هانیه سلااااام :دی
    اسرا سلام مادر :دی

    اگه دم دستن بیار بخوریمشون :|
    گویم که:
    هانیه جواب گو باش :/
    بهتره من این وبو واگذار کنم:/
  • چنگیز سیبیل
  • اع اسرا هم هست :|

    سلام بر ابوی بزرگ :)
    ای باع باع جون منو تو نداره که😊
    همچین کامنت گذاشتم براشون که به خودشون بلرزن :))😁😁
    گویم که:
    ببخشید که اینجا وب منه و مدیر این وبم:/
    خیلی نلرزن؟:)))
    سلام علیکم:/
  • چنگیز سیبیل
  • عشق من دقیقا باید جوابگوی چی باشه ؟
    مشخص کنین خودم پاسخگو میشم 😆
    گویم که:
    عشقت؟جیگر بود که:/
    بیا چراغا رو خاموش کنیم بریم بخوابیم دیگه :|
    گویم که:
    خاموش کن بریم:/
    درم ببند :دی
    گویم که:
    :|
  • چنگیز سیبیل
  • ایش این اسرا چقد خسیسه هعی غیبش میزنه ما نا امید شیم اینجا رو ترک کنیم 

    رویا طاقت بیار 😀
    گویم که:
    رویا خودش گف چراغا رو خاموش کن من چیکا کنم خب:|
  • چنگیز سیبیل
  • ای باع باع تو و ابو چرا متوجه نمیشین این قضیه ساده رو 
    جیگرم جیگرمه😍
    عشقم عشقمه😍
    این دوتا دو مقوله جدان :)
    گویم که:
    خو من چه بدونم تو مقوله جدا هم داری:|
  • چنگیز سیبیل
  • ایش
    رویا دیدی 
    مدیر بودن خودشو به رخ ما کشید :/
    گویم که:
    ببین میخوام وبو بدم به رویا هم شما راحت شین هم من :|
  • چنگیز سیبیل
  • ایش
    رویا دیدی 
    مدیر بودن خودشو به رخ ما کشید :/
    گویم که:
    ایش به خودت:|
  • چنگیز سیبیل
  • لرزش در حدیه که احتمالا تو هم بلرزی😁😁😁
    گویم که:
    نامرد ایشالله سبیلات کچل شه:|
    منم سالاد الویه و تنقلات میخام :|
    گویم که:
    سالادو هاپو خورد تنقلاتم رویا:|
    خب نمیدونم رایان و باران کجان :دی
    رویا از من به تو نصیحت، امسال درسارو خیلی جدی بگیر. خیلی. این تابستون رو از دست نده که بعدا پشیمون میشی. وب رو کم کم باید بذاری کنار که تمرکز داشته باشی. تو اشتباه منو نکن همین یه سالو سفت بچسب به دَرسِت که مجبور نشی سال دیگه وایستی. حالام برو هرچی داری بیار بخوریم :|
    گویم که:
    نمیدونی؟:((((((
    نه داره روزی 11 ساعت میخونه
    رایانو باران من چی شده؟:(((((
    اسرا رفتی باز که :/
    گویم که:
    :|
    هانیه دیدی؟ 😖
    آخرش زد تو سرمون وبشو :|
    پز میدع :|
    حسود بخ بخ :|

    گویم که:
    والا تو سرتونم میزنم بیچارم میکنین :|
    دیدی هانیه چی گفته تو رادیو بلاگی ها:(
    اصن برو کلید وب و بیار بده من :|
    چی گفته؟ 😵
    هانی چی گفتی اسرا ناراحت شده؟ -_-
    گویم که:
    والا فقط همین کلیده که دست خودمه :|
    برو ببین چی گفته دیگه نامرد:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">