دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

امروز وقتی داشتم تلوزیون نگاه میکردم این آقای بازیگر که داشت حرف میزد و ما بین حرفاش یه حرفی زد که فقط تونستم در اون حالتی که نشسته بودم و دستمو داده بودم زیر چونم براش یه پوزخندی بزنم ... برای حرفی که معلوم بود صداش از جای گرمی در میاد ... وقتی میگه پول خوشبختی نمیاره... اما خیلی دلم میخواست بگم جناب ... بزرگوار ... محترم ... شاید پول خوشبختی نیاره اما قطعا و یقینا بی پولی ، بدبختی میاره .... بهتره یه بار به اونی  که صبح تا شب دنبال یه لقمه نون برا خودشون و زن و بچش میدوعه بگی پول خوشبختی نمیاره تا هزار دلیل برات بیاره که بدبختی میاره تا برات بگه که اگه پولی که خوشبختی نمیاره را نتونه جور کنه ممکنه کم کمش شرمنده چشمای زنش بشه :)

  • asra ツ..

نظرات  (۴۱)

کاملا موافقم :)) ...
گویم که:
تو یک کار آفرینی معلومه درک میکنی:)))
:|
پول خوشبختی نمیاره برای این زمان نیست.
اینو زمانهای قدیمبوده که همه وضع مالیشون خوب نبوده وچیزی
گرون نبوده.اما الان بدون پول روزت شب نمیشه.
گویم که:
بله:)
اون بنده خدا هم نگفته که بی پولی بدبختی نمیاره فقط گفته پول خوشبختی نمیاره که حرفشم درسته به نظرم
گویم که:
کاملا مخالفم :|
تازه کم کمش :(
گویم که:
خیلی کمش ها :(
ولی خداییش قبول دارم بی پولی صد در صد بدبختی میاره
گویم که:
یه چی میگی یه چی میشنوی :|
آهاع باعش -_-
الان داری میگی قلکمو بدم؟ :|
گویم که:
پلیز: دی
:|
من خراب این گویم که شدم:)))
گویم که:
یعنی گندیدین بندازیم بیرون؟:))
:|
بعبعی و هاپو خورد :|
گویم که:
هاپو یا تو؟:|
گویم که: من :دی
گویم که:
گویم که: تو: فردا: امتحان: اینجا: پلاس:|
واقعا موافقم واقعا
گویم که:
یعنی دوتا موافق حسابتون کنیم؟:|
بی ادب:|
گویم که:
خودتی:|
بی عدب پر تکرار:|
 گویم که: 
ولش کن دیگه :| حالا این ی ساعت معجزه رخ نمیده که -_-
گویم که:
میفهمم که منظورت چیه ها اما حسش نی:|
گویم که: 
ی دوره حس درمانی برات باید بذارم من :|
گویم که:
فک کنم درس شد حسم:|
دعواست ؟
مشت اول صد تومن :دی
گویم که:
دعوا؟:|
مشت؟:|
گویم که:
آدم باهوشی هستی -_-
ترجیح دادی حست درس شه تا گیر من بیافته :|
گشنمه :|
گویم که:
سوتی دادم وگرنه درس نمیکردم:)))
دعوا نبود؟ فک کردم دعواست :/
گویم که:
نه اینا محبته:|
چیز اضافه می گوییی ها :|
گویم که:
چه میگویی تو ؟:|
کی با کی دعوا کرده؟ o_0 بریم جداشون کنیم :|
من میگویم گشنمه -_-
گویم که:
برو هانیه رو بخور :|
هانیه یه خورده برو تو رب و روغن سرخ شو این بچم بخورتت گشنشه:|
ینی میگی سیر میشم هانیه رو بخورم؟ -_-
گویم که:
برای تمام عمر:))))
بپرسن سراغ هانیه رو میگیم هاپو خورد:|
ینی اسم دیگه ام میشه هاپو؟ :|
گویم که:
میگم خوبی؟ چه خبرا؟:)))
هاپ هاپ :دی
گویم که:
پیشده:)))
پیشده مال پیشیه :|
به هاپو میگن چخه :|
گویم که:
اخ تو از هر دو نوعی:/
خود حرف صرف نظر از گوینده ی آن حرف درستی است :) به نظرم .

و حرف شما نیز هم به تصحیح نیاز دارد.

مثلن

بی پولی سختی می آورد . :)


گویم که:
ببخشید ولی کاملا مخالفم
زمانی میشه گفت سختی که طرف یکم حساب کتاباش قاطی شه دو دوتا چهارتاش جور در نیاد برا یه مدتی مجبور باشه یکم رعایت کنه خرجشو که دخل و خرجش بخونه که اونم برا یه مدتی سختی میکشه اما... بدختی به خاطر بی پولی قضیش کلی جداس:)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • این حرفا که پول خوشبختی نمیاره و اینا. همه اش از شکم پریه!
    شکمشون دو روز خالی بمونه میفهمن! :|
    :|:||:|
    |:|
    |:|
    |:|
    |:|
    |:|
    |:|
    |:|



    گویم که:
    دو روز زیاده ها یه وعده :|
    خوشبختی یعنی داشتن حس رضایت. و خب خیلیا رو می شناسم که وضعیت داغون مالی دارن ولی خوشبختن اما خیلیا توی کرور کرور پول می خوابن که یه خورده ش زندگی من رو از این رو به اون می کنه! ولی حس خوبی ندارن به زندگی.
    از این نظر حرفش درسته ولی خب منظور تو رو می فهمم که طرف از سر شکم سیری یه حرفی زده... و خب خوب می فهمم بی پولی چه دردی داره که از زمان خردسالیم تا الان در فقیرانه ترین وضعیت زندگیم قرار دارم...
    گویم که:
    سکوت میکنم:)
  • چنگیز سیبیل
  •  [ایکون خشم وغضب فروان با چشمانی از حدقه بیرون زده 
    وسیبیل های خون چکان ]
    کی میخواد عشق منو بخوره ؟!؟!
    وای بر اسرا با ان پیشنهاد بی شرمانه 
    خونت حلال شد :|
    از طرفدارانم میخواهم هر کجا شخص مذکور رادیدن 
    سرش را زده ونزد من بیاوردند
    با تشکر 😁😁
    گویم که:
    آیکون پاشیدن یک پارچ به این صورت:|
    رولی میخواد بخوره به من چه:|
    من گفتم میخواس نخوره:|

    دقیقا ...
    گویم که:
    :|
    اگه پول خوشبختی نمیاره پس خودت چرا داریش لامصب؟! اصلاً من میخوام بدبخت بشم! :))
    گویم که:
    حالا که قرار پولدار شیم و بدبخت تعریف بدبختی فرق میکنه:|
    تو گوله بهِم بدَن یکیش رو تو سر تو خالی میکنم ، اونیکیش رو تو مغز خودم :|
    گویم که:
    حالا خواستی گلوله منم برا تو دیدی ناقص خورد یه عمر زمین گیر شدی والا حوصله بی ریخت دیدنتو نداریم :|
    کی گفته پول خوشبختی نمیاره!
    حدیث داریم از هر دری فقر وارد بشه از در روبرو ایمان خارج میشه
    گویم که:
    حالا شما خونسرد باش:|
    منم موافقم :|
  • آبان دخت ...
  • پول خوشبختی نمیاره اما خب...یقینا بی پولی هم خوشبختی نمیاره نمیاره :| حد وسطش هم کلی مشکلات توشه...پس بیاید همه باهم بمیریم خلاص :| یه سریامون میریم بهشت یه سریام جهنم تکلیفمون روشن میشه حداقل...همه چیم مجانیه :| حتی مذابای تو جهنم :| والا :/
    گویم که:
    آی گفتی مذاب جهنم بی منته حتی پولم نمیخواد:|
  • زینـب خــآنم
  • قطعــــــآ نــبودش بدبخــتی میاره
    پول لازم هست ، ولی کافی نــیست
    این ُ میشه جای اون جمله مزخرف طور گف !
    گویم که:
    ولی من میگم بیش از 50 درصد خوشبختی با پوله:|
    شاید اون منظورش یه ور سکه بوده..فقط خوشبختیشو دیده
    نمیمه پر لیوانو
    گویم که:
    تو این جور جاها که میاد بادی در گلو میندازه و حرف میزنه اونم تو یه رسانه ملی که کلی طرفدار داره باید حواسش باشه که اینایی که دارن این برنامه رو میبینن ممکنه 1 درصدش پولدار باشه و حس نکنن که این چی میگه بقیه که دیگه چه عرض کنم... حرفش نمکی میشه رو زخم :)
  • آبان دخت ...
  • دقیقا :|
    گویم که:
    خیلی؟:|
  • آبان دخت ...
  • آره خیلی دقیقا :|
    گویم که:
    باعش--___--
    اینجانب با آقای خط خطی موافق میباشم :)
    هرکسی که بی پوله بدبخت نیست.
    بدبختی و خوشبختی هر دو وابسته به ملاک های دیگه ای غیر از پول هستن.
    فکر میکنم تعاریفِ بدبختی از نظرت چیز دیگه ایه که اون بدبختی نیست.
    به قول آقای خط خطی سختی :)
    گویم که:
    ولی به نظر من تعریف سختی بابدبختی فرق میکنه همون طور که تعریف کم پولی با بی پولی:)
    هاپ هاپ :|
    گویم که:
    پیشده:|
    خب اینکه مشخصه فرق میکنه. 
    ربطش رو متوجه نشدم؟ :)
    گویم که:
    ببین یه مثال میزنم یه زن و شوهری سر بی پولی با این که همو دوس دارن اما طلاق میگیرن .. یه پدری بچش جلو چشمش میمیره به خاطر بی پولی اینا بدبختیه یا سختی؟
    موافقم   بی پول واقعا بد بختی میاره

    این تابستان دارم یه بحران مالی رو پشت سر میزارم .تمام برنامه هام بهم ریخت 
    زهرا دیگه چه خبر؟ :دی
    چقد جدی حرف میزنین 😵😵😵
    بی پولی عروس دریاییه -_-
    در این حد بیشتر نمیفهمم :|
    اگه بخوایم حقیقت رو بگیم اینا همش سختیه :)
    گویم که:
    شاید:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">