دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

در این دنیا تک و تنها شدم من ، گیاهی در دل صحرا شدم من

چو مجنونی که از مردم گریزد ، شتابان در پی لیلا شدم من

چه بی اثر می خندم ، چه بی ثمر می گریم

  • asra ツ..

نظرات  (۳۰)

  • آبان دخت ...
  • ای بابا...
    گویم که:
    چی شد؟:|
    قابل تامل.
    گویم که:
    :)
    شنیده بودم! 
    انتخاب خوبی است برای این روز ها... 
    گویم که:
    مگه چه روز هاییه؟:|
  • آبان دخت ...
  • ینی ای بابا...اسرا هم غمگین نوشته که :|
    گویم که:
    هی هی :(
    تو برو قالبتو درس کن:|
    چقدر تلخه این خنده های بی اثر و گریه های بی ثمر...
    گویم که:
    اوهوم:|
  • آبان دخت ...
  • نمی خوام آقا! قالب به این خوبی خوشمزگی! والا :دی
    گویم که:
    خیلیم زشته و بی ریختو ... خیلیم لوسو بی نمکو آدم نمی تونه دو کلمه حرف بزنه و دیگر هیچ:|
    فقط میتونم بگم آآآآآه :(
    گویم که:
    آه از آن روزی که ..:|
    عنوان منو یاد باباطاهر عزیز انداخت ....
    مهدی سلطانی...
    این نوا ناب بود...
    ممنونم
    گویم که:
    خواهش می نمیام :)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • سلام :|

    گویم که:
    سلام علیکم و رحمه الله و برکاتو:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • در ادامه جواب به آبان دخت:
    دو کلمه حرف رو اگه حساب باشه فقط آقاگل میزنه فقط! 

    گویم که:
    چاخان میکنه آبان :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • در ادامه جواب به آبان دخت:
    دو کلمه حرف رو اگه حساب باشه فقط آقاگل میزنه فقط! 

    گویم که:
    همچنان چاخان :|
  • جوجو کوچولو
  • عاقا دیدی تو خندوانه چه با گریه مخوند؟؟ :(
    گویم که:
    اوهوم:(
  • جوجو کوچولو
  • بعدشم
    من میخواستم بزارم وبم خب :(
    گویم که:
    خب بزار چی میشه مگه ... من از پشت همین تریبون میگم من راضیم : دی
    الان سوال من اینه اگه گریه بی ثمره که دیگه نگریم :|
    بی ثمره واقعا؟ :|
    بعد ی جا شاعر اشاره کرده خنده بی اثره -_-
    واقعا بی اثره؟ :|
    بعد اصن لیلا کیه؟😒
    برو پی لیلا جونت اصن :|
    هووووووم :|
    گویم که:
    میگم ها تو یعنی تو بیانی کسی رو پیدا نمکنی مظلوم تر از من بیچارش کنی؟:|
    گشتم نبود نگرد نیست :|
    گویم که:
    یعنی راه نداره؟
    برو هانیه رو یازیق کن :|
    هانیه تو بیان نیس :|
    پس قضیه منتفیه :|
    اگه موردی دیگه داری پیشنهاد کن :|
    بعدم وبتو بلاک میکنم اصن :|
    گویم که:
    یعنی چاره ای نیس؟:|
    فک نکنم :|
    جواب سوالامم ندادی :|
    الان من نه بگریم نه بخندم :| 
    هوم؟ :|
    گویم که:
    اره دیگه حوصله صداتو ندارم:|
    پس بلاکی دیگه :|
    بای :|
    فور اور :|
    گویم که:
    عمه مامانت فور اور:|
    من رو عمه مامانم حساسم این صد دفه :|
    گویم که:
    منم حساسم :|
  • آبان دخت ...
  • خخخخخخخخ :))))))))))))))))))
    گویم که:
    چی شده؟:|
  • چنگیز سیبیل
  • یازیق چیه؟  :/
    گویم که:
    نمیگم:|
  • چنگیز سیبیل
  • قبل این که به ما نشونش بدی ولت کرد و تنها شدی ؟:|
    میدونستم هیشکی به قسمت اشنایی با من نمیرسه همون اول ولت میکنه 😁😁😁
    گویم که:
    ها؟!:|
    هعی ...
    گویم که:
    :|
    امروز داشتم فکر میکردم که تاحالا تو وبت اهنگ گذاشتی یا نه :||
    گویم که:
    تو فکرم میکنی مگه دخترم؟:|
    اره که گذاشتم مامان آهنگم میزاره:|
  • چنگیز سیبیل
  • رویا بیا بگو یازیق چیه :|
    گویم که:
    رویا خونه نیس :دی

  • آبان دخت ...
  • برو جوابی که دادی بهمو بخون...می فهمی چی شده عزیزجانم :)))))
    گویم که:
    یعنی این همه راه برم ؟!:|
  • آبان دخت ...
  • تنبل که شاخ و دم نداره! :|
    گویم که:
    تعریفی از خودت بود ؟: دی
  • آبان دخت ...
  • نه والا خواستم تو رو تفصیلا تعریف کنم :| که البته انکار از سوی تنبلا کاملا طبیعیه :))))
    گویم که:
    اها
    باشه
    :|
    چقدررر قشنگ 
    یه  سر به وبلاگ منم بزنید
  • آبان دخت ...
  • :))))) الهی بگردم که پوکر فیس شدی...اصن بیا بغلم :)))
    گویم که:
    شما؟:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">