دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

چیزی شیبه پاساژ بود اما بی ریخت تر و این که زمان بگذره رفتم یه دوری زدم و همه حواسم پیش چند روز بعد بود که دودوتا هام باهم جور در نمیومدن و و من هم هی حساب کتابشان میکردم ... فقط حضور فیزیکی داشتم و اصلا متوجه هیچی نبودم و نمیدونم از کجا یدفعه عروسک باب اسفنجی پرید جلوم و گفت سلام  کجا میری بیا خرید کن ... نمی دونم قلبم افتاد توی کفشم یا سر خورد اومد در راه گلوم گیر کرد برای چند دقیقه پاهام خشک شد و فقط تونستم به دیوار تکیه بدم و بگم  سلام و ... اون هم در حدی که نمیدونم شنید یا نه و فکر کنم فهمید در چه حدی گند زده مثل ظاهر شدنش غیب شد :|
  • asra ツ..

نظرات  (۱۴)

خخخخخخ خو چرا حواستو جمع نمیکنی خواهر من .
گویم که:
حواسم جمع بود ولی در جای دیگه ای:|
بله حواسشون تو باغ بوده مشغول حساب کتاب اسمارتیزا که نکنه یکی خورده باشه برای همین جور در نمیومده :دی 
گویم که:
اسمارتیز؟:|
باب اسفنجی بی تلبیت :/ برم بزنمش 
گویم که:
دخترم بیا بشین چهار تا شوید مویی داری اونارم میکنن بیا:|
این آدما که لباس عروسک میپوشن منظورته؟!
ترسویی ها:))
گویم که:
نه این لباس عروسکیا که آدما رو میپوشن :|
خب آره دیگه ... میگم کم بخور اینه ها :|
ترسو کجا بود فکرت یه جا دیگه باشه یهویی بپره جلوت:|
خدا سرش بیاد پلیز:|
خواهش کن :|
گویم که:
برا چی؟:|
  • زینـب خــآنم
  • نـخریدیش ؟
    امان از مشکلات اقتصادی  : دی
    گویم که:
    با ب اسفنجی رو میخریدم؟:|
    اسفنج کوچیکه دندون خرگوشی,باب اسفنجی باب اسفنجی,شلوار مکعبییییی :)))
    گویم که:
    چی شده؟:|
    باب اسفنجی هم باب اسفنجی های قدیم:))
    گویم که:
    آره کوچولو بودن این فک کن چیزی زده بود :|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :))
    گویم که:
    :((
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :))
    گویم که:
    :))
  • یا فاطمة الزهراء
  • من جای تو بودم احتمالا از ترس جیغ میزدم الان از صدای جیغم مرده بود بدبخت 
    گویم که:
    از ترسم صدام در نیومد که :|
    آخه من میخوام ببینم باب اسفنجی ترس داره؟؟؟!!!!! ؛-)
    گویم که:
    آخه من نمیخوام تو بدونی:|
    وا اینا چین یهو میپرن جلوی آدم؟:/
    گویم که:
    چند سالته خاله؟:|
    ها؟ :/
    گویم که:
    ها و مرض اول صبحی:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">