دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

ممکن یه روز بشینن و نظرات وبتون رو بالا پایین بکنیم برسین به کامنتی که اصلا آشنا نیست براتون و هیچ آدرسیم نداره و شما فک کنین یکی بود حالا یه چی گفته و رفته اما این کامنتا و حرف زدنا با این خواننده خاموش به بیش از یه سال برسه و و اون خواننده خاموش وب من کسی نیس جز"رویای من ""خواهر خل منگولی من" که کچلم میکنه فقط کافیه یه لحظه ان بشم یا اصلا یه چند ساعتی نباشم باید براش توضیح بدم که چرا هستم چرا نیستم از کجا اومدم به کجا میرم نهار چی خوردم خودش نهار چی خورده و وای به روزی که نهارشون قرمه سبزی باشه رسما کچلم میکنه:| ... و چه خبر های آخر شبش که خواب از چشمای آدم میباره و این تازه یادش افتاده بهم بگه چه خبر که آدم دلش میخواد با کله بره تو دیوار:|... و یا این که وقتی کار داری و پیاماش رو میخونی و جواب نمیده همچین کاری میکنه که خودت موهای خودتو بکنی :|... و اما به جز همه اینا وقتی حوصله نداری وقتی اینقده اوقاتت تلخه که ممکنه یه چیزی بگی که ناراحت شه به جای این که بزاره بره بدتر پیشت میمونه و هر کاری میکنه که یه لبخند بزنی :)

خلاصه کلام اسیر شدیم به تمام معنا و اگه از اینا جنس آدما نصیبتون شد بدونین عروس دریاییتون میکنه تا ازتون حرف بکشه :|

    
  • asra ツ..

نظرات  (۲۹)

 نوچ اصلا نمیخوایم چنین اتفاقاتی  آیکن عصبانی 
:دی
گویم که:
عجب:|
  • منتظر اتفاقات خوب
  • قدر این آدما رو بدونیم. خداروشکر و خوشا بحالتون.
    گویم که:
    حالا به روش نمیارم که قدرشو میدونم تا پررو نشه :))
    شوکولات :دی

    خدا از این آجیا زیاد کنه :))
    گویم که:
    ن پ میخوای کله قند بده :|
    نه همین یکی خوبه زیاد میخوام چیکار :|

    مش رجب :/
    گویم که:
    باشه:|
    خواننده خاموش و خواهر :))
    جالبه :)
    گویم که:
    اوهوم:)
    خاله : ) 
    گویم که:
    بیا خالش ببین چی میگه :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • برا ما که قطعا اتفاق نمافته شک نداریم!

    گویم که:
    ایشالله سرت بیاد:|
    جانم خواهرزاده 😍
    گویم که:
    :|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
    با منه ^____^
    خیلیم بچه خوبیم :|
    والا تو که ساعت ۱۱ نشده خوابی :|
    بیدارم باشی با ما حرف نمیزنی :|
    به طور مثال دیشب :|
    به طور مثال اون شب :|
    گویم که:
    :)))
    خیلیم بدی عه عه عه :|
    خو خوابم میاد
    بعدشم دو سه شب تا 2-3 بیدار بودم تو خواب بودی به من چه:|
    دیشب و اون شب حرفی ندارم:)))))))))))))))))
    اصن خوب میکنم آخرشب مختو میخورم :|
    راستی،یکی نمیدونم بهت گف یا نه ولی مرسی :))
    تازه من از طرف مقامات بالا تاییدم شدم :دی

    گویم که:
    مخم نیاز به استراحت نداره یعنی؟:|
    گناه نداره یعنی؟:|
    گفتم بهش ای بابا :| این وسط از منم تشکر کنی بد نیستا مثلا واسطه بودم رفتم اومدم :|
    حسود بخ بخ :|
    از اون بالا بالا ها منظورته: دی
    نه :|
    من گنا دارم :|
    حرف نزنم میترکم :|
    براچی تشکر کنم؟ :|  دلیلی نداره :| اسیر شدیم بخدا :|
    بی عفت پرتکرار :|
    آره دیشب مهر تاییدم و زده :دی
    تو برو پست رمز دار بذار :| با عنوان مشکوک :|
    گویم که:
    اسیر شدیم حرف نزنی میترکی حرف بزنی من میترکم هوووف:|
    خوبه من رفتم پرسیدم اومدم بهت گفتم ها دلیلی بیشتر از این ؟:|||
    بی عدب انگل مفد خور با تکرار چل من چلی:|
    کی زده؟:|
    تا چشت در آد :|
    حالا ترکیدی اشکال نداره -_- من نترکم -_-
    چیزی یادم نمیاد :| تشکر لازم نیس :|
    آلزایمری بخ بخ :| یکی دیگه :|
    کو چشام سر جاشه :|
    گویم که:
    آن چه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند خو:|
    آلزایمری منم یا تو؟:|
    بیچاره یکی :)))
    من میبینم نیستن عینک آفتابی زدی معلوم نشه:|
    تو منو کوه بردی هر وخ یادم بنداز برا اینم تشکر کنم -_-
    آلزایمری توییی تو 😌😌😌
    یکی بیا ازت طرفداری کرد :)))))
    عینک آفتابی قلبی 😆 آب هویجم دستم 😍
    گویم که:
    :|
    تویی:|

    😌😌😌😌
    گویم که:
    ها؟:|
    خدا واسه هم حفظتون کنه 😍😍
    گویم که:
    منم واسه تو :|
    اینا واقعا رفیقن
    منم یه رفیق اینجوری دارم
    گویم که:
    بیشتر از رفیقن بیست و دو:)
  • چنگیز سیبیل
  • چه اسیر خوشبختی :)
    گویم که:
    اوهوم^_^
  • چنگیز سیبیل
  • اینجا مشکوک باهم حرفیدین 
    الان من باید خفتتون کنم به رسم رویا :|
    گویم که:
    مشکوک؟
    کجاش مشکوکه؟O_o
    چیشده هانی؟ :(
    قهرم باهات اصن :(
    امروز پست گذاشتی،لابد فردام میایم وبتو حذف کردی :(
    :((((
    گویم که:
    هانی نگه دیدی اشک آبجیمو در اوردی
    رویای من نترس این یه چی زده حالش خوش نیس وبو حذف نمیکنه من میدونم مگه نه هانیه؟~_~
    بالامسان :)))
    سلام دوست جآن خوبی؟ 
    امیدوارم خوب باشی :) همین
    گویم که:
    سلام فاطمه بانو
    ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم ^_^
    از کجا فهمیدی اشکمو درآورد؟ 
    من رو حرفت حساب میکنما :))
    باعش ^_^ خودم جیگرشم بازم *_*
    گویم که:
    آبجی خل و چل خودمی خب:|
    قورمه سبزی نخور خوب!!!!! یه ذره به احساسات دوستت / خواهرت احترام بذار خوب!!!!! نامرد!!!!!
    گویم که:
    شکنجه نکنه احساسات پیش کش:|
  • چنگیز سیبیل
  • همونجا که گفته 
    بالا بالا ها تاییدش کردن الان دقیق نمیدونم  به هرحال اون نقطه های بحث مشکوکه:|
    + قهر نکن :(

    به یه دلیلی نمیشه اون وب حذف کنم
    ولی خو یه مدت پست و تایید نظر ندارم:/
    اشکش در اومد :(
    بالامسان چیه ؟ 

    گویم که:
    قهر میکنه اصلا:|
    آدم اشک جیگرشو در میاره ؟
    وااایی من که بودم کلمو می کوبیدم به دیوار :دی
    گویم که:
    من نکوبیدم ولی چرا؟:|
    وااااااااای عزیزم
    دلم واسه آبجیام تنگگگ شد اصن
    گویم که:
    اصن چرا و چگونه؟":|
  • یا فاطمة الزهراء
  • خیلی هم عالی 
    کاش نصیب همه شه
    من که اما و آرزو رو دارم تو هم که رویای من رو داری :دی
    گویم که:
    :)))
    :)
    گویم که:
    :)
    حالا ی مدت ینی چقد؟ :(
  • زینـب خــآنم
  • اصن همین اذیتاشونه ک شیرینشون میکنه دیگ ، نوش ُ نیش با هم  ; )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">