دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

تا نصف بستنی رو  خورده بودم و داشتم نگاه میکردم که بقیه اش رو چیکار کنم ... همیشه خدا تا من نصف کنم بستنی خودش رو میخورد هی میگفت برای تو بستنی ضرر داره و نقشه میکشید برای بستنی من وقتی میدید حریفم نمیشه به بستنیم یه لیسی میزد و میگفت دیگه دهنی شد حالا بده من و من یه لیس میزدم میگفتم خب که چی الانم دهنی شده و بلخره بستنی رو بهش میدادم اما دیشب که نبودم یه نصف بستنی بود و با پنجره باز ماشین که انداختمش بیرون و ماشین پشت سری از روش رد شد

  • asra ツ..

نظرات  (۱۹)

خودت میخوردی به یادش
ای اسراف گر:/
ان شاالله زودی برگرده.
:)
  • منتظر اتفاقات خوب
  • :(
    شِت به نبودن ها
    بیا خودش بستنی میخوره بعد به منو رویا میگه کوفتتون شه :|
    تازه نصفشم میندازه بیرون ماشین از روش رد میشه ...
    نوچ نوچ نوچ ..
  • گمـــــــشده :)
  • کوتاه..مختصر..غمین

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • آخیییی
  • زینـب خــآنم
  • حقت بود پلیس جریمه ات میکرد ، عاخه دختر مگ بستنی ُ میریزن توی خیابون ؟؟؟؟
    اون رفتگر بدبخت پدرش درمیاد تا تمیز کنه  : (
    :-\ 
    دیشب که نبود نه نبودم:)
    اجازه آباجی؟
    رویا غلط کرد فیلم دید خو :(
    آباجی بداخلاق قاطی کرده :))
    دلتنگی هارو نباید ثبت کرد بعدا نگاهشون می کنی اذیت می شی...
    گویم که:
    چشم:)
    نی نی هامو بیارم نگه داری حوصله ت واشه؟ :))
    فقط اخلاقتو خوب کن با بچه درست برخورد کن پفکشو نخور!!
    گویم که:
    :))))
    یعنی آدم باید خوشحال باشه برای داشتن دوستی مثل تو :)
    راست می گن دل به دل راه داره؟ رفتم دیدم وبلاگم بودی همین الان:)
    گویم که:
    ^_^
    باشه می خرم واست یکی فقط بخند :)
    وقت عامل بسیار مهمی است :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">