دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

یک نفر رو در نظر بگیرید که با شما قهر کرده و  هر چند داخل پارانتز بگم ( آخه کوفت گرفته برا چی قهر کردی خب؟) بعد شما بجای این که بروید دل جویی بکنید و از دلش در بیاورید یک راست بگی دهن کج، ناقص برا چی قهری آخه :|
الان هم که دارم به این حرف خودم نگاه میکنم نیشم قد لنبکی بازه :))
+اینا اوج محبت منه ها :))))
  • asra ツ..

نظرات  (۱۶)

  • مهراد فروتن
  • بعضی ها این مدلی ان دیگه!
    مثلا یه رفیق دارم وقتی منو می بینه با تمام زورش می کوبه تو بازوم و می گه:  چطوری فلانی؟ 

    گویم که:
    نه در این حد دیگه :|
    الان خودمو گفتم ها:|
    تو یه دونه ای اصن! !!! :)))))
    گویم که:
    تو مگه 1/5؟:|
    کیه که قدر بدونه 😒
    جای من نبوده 😒
    بخ بخ بیچاره 😒
    قهری چرا تخمه میشکونی اینجا؟ 😒
    پروعم نیستم 😛
    گویم که:
    :)
    :)))
    آشتی میکنه ایشالا
    گویم که:
    خوبی؟:)
    خخخ
    گویم که:
    :)
    ؛)))
    خوبم عزیز 
    تو چطوری! 
    گویم که:
    منم خوبم
    شکر که خوبی :)
    کسی خونه نیس؟ -_-
    گویم که:
    اوخعی گوشی نداری:)))
    -_-

    گویم که:
    بیا گوشی منو:)))
    بخ بخ بیچاره روان پریش بداخلاق -_-
    خوب شد سرت؟
    گویم که:
    بهترم
    امتحانت چطوره؟
    خو بهتری که بهتری به من چه 😒
    بیا ماچت کنم خوب شی ^___^
    :*  *__* تا ی رب دیگه خوب میشی -_-

    هوم امتحان فک کنم خوب بود *_*
    گویم که:
    دارم کم کم خوب میشما^_^
    فک کنی؟~_~
    خوب میشی میدونم *__*
    خو فک نمیکنم -_-
    چقدم بد بد نیگا میکنه -_-
    زورش به من فسقلی میرسه همش -_-
    بی زبونم که هستم -_-
    گویم که:
    خیلی بی زبونی
    باش میام اما زود لالا میکنم فردا کلاس دارم
    فردام کلاس؟ :/
    باعش *__*
    گویم که:
    اره:(((
    بابا آباجیه من گناه داره خو :(

    گویم که:
    یعنی رسما دارم داغون میشم بیشتر روحی:(
    نمیشه نری فردا؟
    گویم که:
    نه ....کاش میشد نرم
    نمیشه من برم جات؟ -_-
    با سمیه دوس شم -_-
    گویم که:
    :))))
    اسمشو من بهت گفتم؟
    این روزا من دارم فراموشی میگیرم
    نه دخترخالت گفده بهم :/
    بیا فردا منم نمیشناسه :((((((
    هعی هعی
    گویم که:
    تو رو بشناسمم باید خودمو به نشناختن بزنم:/
    رولی اباجی لالا :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">