دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل


وقتی این پیام رو دیدم یادم افتاد که وقتی یه نفر بهم گفت که وب بزن گفتم وب بزنم که چی بشه گفت میتونی وقتی ناراحتی ، خوشحالی ، عصبانی توش بنویسی و یه جورایی با خودت حرف بزنی ... اوایل متوجه نشدم که چی میگه اما وبو زدم بعدا رفته رفته نوشتم ، نوشتم از چیزایی که ناراحتم میکرد ، خوشحالم میکرد ، نوشتم حتی از آدمایی که دلگیر بودم ازشون ... شاید همه این حس دلگیری ، ناراحتی ، عصبانی ، خوشحال بودن لابه لای شعرا و متنهایی که میزاشتم وول میخوردن ... بقیه میمومدن و سرسری میخوندن و میرفتم اما مهم این بود که من اینا رو یه جا نوشتم و راحت شدم ... شاید وب برام شده بود یه دوست که هر وقت میخواستم صداش میکردم میومد جلوم مینشستو بدون این که حرفی بزنه قضاوتی بکنه باهاش حرف میزدم ... وقتی که خوندم  نوشته دوباره سر حال و پر انرژی بشی فکر کردم  من ؟ سرحال؟ پر انرژی ؟ مگه بودم که الانم بخوام دوباره سر حال و پر انرژی بشم ... نمیدونم چی شد که وبم رو شاد نوشتم شاید به خاطر دوستای مجازی که دارم ... شاید به خاطر این که هر وقت تلخ نوشتم اومدن گفتن عه دلمون گرفت یکم شاد بنویس تا یکم بخندیم ... شاد نوشتم تا بخندن... شاد نوشتم چون شادی حتی دوستای مجازی برام مهمه ...اما میخوام بعضی وقتا که دلم گرفته ... حال این روز هام روی گسله و هی پس لرزه داره اینجا بنویسم . و به این دوستم که نوشته بازم پر انرژی باشم بگم چشم سعیمو میکنم:)

+اینجا جا داره به دو نفر که اینجا پلاسن بگم رویا بخ بخ ، روان پریش، پر تکرار، فضول، کوفت گرفته گم شو سر درسو مشقت اینجا فضولی نکن :|
و به نفر دوم بگم که به قول رویا اینجا تخمه نشکون بروبه کارات برس وگرنه رویا جارو میده دستت:|
  • asra ツ..

نظرات  (۳۳)

  • منِ مجازی
  • پروردگارا از این کامنت ها نصیب ما هم بفرما -__-

    + سه نفرِش کن و منم یه نصیحتی بکن --____--
    گویم که:
    اع تو که دنده گاز خودمونی:)))
    چه خبر از درسا ؟
    ماشین؟
    کار آفرینی؟
    بوکسری؟
    نصیحت من به توی جوان این است که در رانندگی سرعت مجاز را رعایت کرده و باک خالی را تحویل بابات ندی--__--
    اما اینا که برا گرفتن حال توعه ...ولی تو هم مثل رویا برو سر درسو مشقت دهع~_~
    ایشالا که واقعا سرحال و پرانرژی بشین نه اینکه تظاهر به سرحالی کنین :) 
    گویم که:
    :)
  • امیر بهزادپور
  • نوشتن ، حس خوبی به آدم القاء میکنه..
    گویم که:
    بلی:)


    هوم..

    هووم...

    هووووم...

    دقیقاً نمیدونم فازم از وب زدن چی بود ، به من گفتن وب بزن زدم...اصلاً نمیدونم چطور شد که اینی که الان اینجا هستم شدم ...هعی روزگار! ولی به چیزایی بدست آوردم که خیلی از این بابت خوش حالمم واحساس میکنم تو این وبلاگ بزرگ شدم...برا. همینه الان نمیتونم ازش دل بکنم مثل یه خونه قدیمی میمونه که پر از خاطره های خوب و بده...منم صاحب خونه:)


    گویم که:
    یه خونه با یه حیاط خلوت دبش:)
    خو باش دیگه -_- خسته شدم الان :(
    بعدشم این وختایی که قهره میاد اینجارو جارو میکنه ها :))))
    انقده لباس نارنجیا بهش میادش -_-
    بعدشم بق بقو اسرا الکی میگه اینجا تنها نیس که ما هسدیم *_*
    گویم که:
    خو اشکال نداره چایی بخور بشین سر درسو مشقت:|
    از کجا میدونی:)))))
    خدا نکشتت یه ساعته دارم فکر میکنم منظورت از لباس نارنجی چیه:))))
    نخیرم لباسای خودش بهش خیلی میاد تخمه میشکنه ما خودمون جارو میکنیم دیگه نشنوم بهش بگی ها~_~
    والا وب منه اما برا اینه فقط من نگا میکنم:|
    ها بعد این کیه انقد دوست داره کامنت داده؟ :(
    دریاس میدونم :(
    گویم که:
    چی شده؟:|
    چاییش دارچین داره خوشم نمیاد:/
    میدونم :دی
    من که جارو نمیکنم خودش باید جارو کنه :/ 
    بمنچه اصن -_- من آگاهت کردم :دی
    خوب میکنم اصن *_*
    گویم که:
    خو بیار برا من خسته شدم از صبح پشت سیستم :(
    اصلا بزا برم صداش کنم بیاد تخمه بشکنه جارو رو هم بدم دستت ببینم چطور تمیز میکنی البته چوبم دست منه ها :|
    الان رویا دختری در وب :)))
    آگاهیت منو کشته :|
    میگم این کیه حالتو پرسیده ؟ ~_~
    گویم که:
    آها
    حالا بعدا بهت میگم میخواستم تو جمع بگم که اسمشو پاک نمیکردم که خنگ :|
    الان حضور من در تقش چاییه برات اصن :دی
    چوب دستت باشه :/ خودش کثیف میکنه خودشم باید جارو کنه :/
    اسرا دختری چوب به دست :دی رویا دختری پرو :دی

    گویم که:
    الاننقش تو در حکم بوق جلوی بیمارستان ممنوعه که هی بوق میزنه:|
    تمیز میکنی حرف نباشه ~_~
    همچین پرروییتو کم کنم که کیف کنی صب کن :|
    خنگم نیسدم ^_^
    گویم که:
    هستی:|
    الان تو چرا طرف من نیستی؟
    هان؟
    برو اصن منم میرم دنبال آباجیه خودم
    هعی روزگار
    منو به تخمه فروخت هعی
    گویم که:
    الان من اینجا بی طرفم
    تو الان در حکم دخترمی باید هر چی مامی میگه گوش کنی :)))
    تخمه چنده؟:|
    بووووووووووووووووق *__*
    گویم که:
    هووووووف:|
    ای بابا تو قرار نبود مامی شی که :/
    من قرار بود آله شم -_-
    برنامه عوض شد؟ :دی
    گویم که:
    خاک تو سرت
    بیا برو گم شو سر درست باز رو دادم بهش دهنش باز شد ~_~
    برنامه نداریم زودی بیا برو ها از جلو چشمم
    خو -_-
    روان پریش -_-
    بای فور اور -_-
    گویم که:
    چی چی اور؟
    ینی خدافظ واسه همیشه :دی
    گویم که:
    چشم آب نمیخوره:|
    خدافظیشم درس حسابی نیس:|
    👀
    گویم که:
    بخواب خوبم
    نمیبره 😒
    ماچم کن 😒
    گویم که:
    جلو ملت زشته:/
    به پویا گفتی غلط کردی؟:)))
    خاک تو سرت:)))
    منم قهرم 😒 بغلم میخوام 😒
    اوووو تازه کامنت خصوصیم داده 😂
    نوشته خودت غلد کردی بی تربیت 😂
    گویم که:
    :))))
    صد بار به هانیه گفتم هل نکن این بچه رو:)))))
    چه حوصله ای داشته پویا:)))))
    بی تربیت بیا این ور ماچت کنم 
    والا من گفتم ی چی گفته رفته دیگه 😂
    چه بچه پی گیری بوده ها 😂

    اون ور ورود ممنوعه 😔
    گویم که:
    اصلا اگه نصف این مردم این پشتکار پویا رو داشتن به یه جایی میرسیدیم:)))))
    اما باز خاک تو سر تو:))))
    خو حالا ایندفعه استثنا 
    :*
    نخند بخ بخ نخند 😂 بمنچه خو 😐 ی وخ چنگیز نره خون بپا کنه شر بشه 😐
    ماچم کرد ^__^

    گویم که:
    دیگه تو باشی درس حسابی کامنت تایید کنی:/
    از ملت مایه نزاری:/
    حالا خوبه چیزی نگفته بهت:))))
    بمنچه میره شعر کپی میکنه میفرسته 😐 حقش بود اصن 😛

    گویم که:
    جرم نکرده که با منبعش هم کپی کرده بود بد بخت:/
    گم شو بخواب فردا مدرسه داری
    خوابم نمیاد خو :(
    یا باید قرص بخورم،یام باید قرص بخورم -_-
    گویم که:
    بیخود حرص نده منو میدونی که چی میشه:(
    خو حرص نمیدم نمیخورم تو آروم باش 😊
    هوم میخوای تو بخواب منم ی کاری میکنم دیگه 👀
    گویم که:
    خوابم نمیاد که:/
    پتو رو بکش سرت بخواب
    اع خو پس مختو بخورم 😊
    من بدم میاد پتو بکشم رو سرم خفه میشم :|
    عکس دزد بخ بخ من 😄
    فردا برنامه چیه؟ *_*
    گویم که:
    حسود یه عکسه ها:/
    فردا میخوام لالا کنم بازم درس بخونم
    تو برنامت چیه؟
    حالا ما تابستون الاف و بیکار بودیم که نبود 😐 الان هس همش 😒
    ما تا دو مدرسه بعدم ناهارو لالا و بعدم بنا به دلایلی احتمالا تا شب تنهام کلا 😓 پاشو بیا پیشم 😓
    گویم که:
    میخوای برم بنایی خب هستم دیگه وا:/
    چرا و چگونه تنهایی؟
    بیا پیشم فردا 😓
    حالا عکس دزد بخ بخ باش  ولی چاخان بخ بخ نباش خو 😐
    پستم کو؟ هان؟ 😭
    گویم که:
    خو بشین درساتو بخون 
    بعدا بگو من فقط یه روان پریش بلد بودم همشو تو یادم دادی چاخان بخ بخ هم من یاد دادم؟
    پست رو هاپو خورد فردا بالا میاره:/
    نه میشینم درسای تو رو میخونم 😐
    چاخان و تو بخ بخ و من :دی
    فردا بالا میاره؟ 😛آخجون😛
    گویم که:
    نه بنویس خوندنیو خودم میخونم دستت درد نکنه:/
    بس محصول مشترکه:)))
    اره انگشت میکنم تو دهنش بالا بیاره:/
    بخواب فردا کلاس داری
    هیچی نمیاری بخوریم؟ 😑
    گویم که:
    کوفت داریم تو یخچال میخوای؟
    اوهوم محصول رولی و *** 😂
    یکم میخوابم 😑
    کوفت دوس دارم میدونی که 😊
    گویم که:
    رولی و کوفت:))))
    بخواب منم میخوابم
    اون یکم دیگه بودا دیگه اش جا موند :)))
    گویم که:
    دیگه اینا هیچ وقت بهم نمیرسن شکست عشقولانه خوردن هی هی:/
    ^___^ دوس دارم اصن *_*
    ای بابا اشکال نداره منم الان شکست پویایی خوردم 😂
    ضایه شدم رفده 😂

    خو ماچت کنم بخواب 😚
    شبت بخیر آباجی 😊
    گویم که:
    برم به بق بقو هم بگن بیاد دستت بندازه:)))
    تو هم بخواب وگرنه میدونی که حال اباجی خوش نیس 
    اوهوم بگو بیاد دور هم بیشتر خوش میگذره 😂
    چشم منم میخوابم 😊
    تو خوب باش فقد 😔خوب واقعنی :(
    گویم که:
    خوبم بخواب خنگ اباجی
    شب بخیر^_^
    شب بخیر  😊

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">