دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+ میشه این موضوع ها رو یه نگا بندازین بگین خوبن یا نه؟

_ باشه بده نگا کنم ببینم

+ و من ورقه رو دست استاد دادم

_ من نمیتونم خطتتو بخونم خودت برام بخون

+ باشه بدین بخونم... بعد از گرفتن کاغذ دیدم که برگه رو برعکس  گرفته :|.... گفتم استاد شما که برگه رو برعکس گرفتین نکنه انتظار دارین بتونین بخونین :|

_ یعنی تو منو دیونه نکنی و آواره بیابون ول کن نیستی نه؟:|

+ به من چه خب:|

+ برگشتم دیدم بچه ها دارن اشک میریزن نمیدونم داشتن میخندیدن یا گریه میکردن:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۷)

دست خط که دست خط نیست بذاری تو آفتاب هریکیش یه وری میره
:دی 
گویم که:
خو زمین خداس بره :|
با گیوتین سرشونو از تنشون جدا میکردی :| 
گویم که:
پیشم نبود قرض داده بودم:|
خوشحالم همه مون عشق گیوتین داریم اسرا :)))
خوب باشی ^___^
گویم که:
تو گیوتین رو بزا زمین دیگه عمه شدی خوبیت نداره زشته :|
ممنون دوست جان ^_^
تکراری :/
گویم که:
تو وب نگفته بودم که بی تکرار:|
دست خط اگه خوب باشه برعکس هم میشه خوندش!!! :/
گویم که:
مثلا دست خطت خوبه؟ :|
رویا دیدی تو هم ؟
اسرا یه سری پستای منشوری گذاشته بود الان نیستن
همه چی مشکوکه :/
گویم که:
رویا دیدی:|
خخخخ 
گویم که:
:)
  • زینـب خــآنم
  • ینی هلاک این رووویی ک داری ، ام : )))))
    گویم که:
    وا چشه خب:|
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    خوبی زشتم؟
    ***** *****
    گویم که:
    خوبم خپلوی من خوبم ^_^
    خداروشکر آباجیم خوبه ^_^
    گویم که:
    ^_^
    چه خبر؟ تنهایی؟
    خبر اوووم ظهر اومدم بخوابم زلزله اومد -_-
    اوهوم تهنام...-_-
    گویم که:
    زلزله؟
    الان خوبی؟
    نترسیدی که؟

    ها الان زیر آوار گیر کردم *_*
    پاشو بیا نجاتم بده -_-
    یکم ترسیدم چون از خواب پریدم...

    گویم که:
    از آوار بیرون آوردنت صدام کن بیام تنفس بدم بهت سیر خوردم فک کنم موثر باشه :))))))))))))
    من چرا بیام پویا میاد :)))

    نمیخواد تنفس مصنوعی بدی :/ 
    الان پاهام زیر آواره نفسم سالمه :/
    پویا فعلا غلد کرده  :دی
    بیرون رفدی جوجه نگرفتی واسم؟ *_*
    گویم که:
    نه پاهات نفس کم آوردن :))
    پویا شکلک زده برات:)))))))))))
    بیرون نرفتم که از این خانه به خانه ای دیگر منتقل شدم
    جوجه یکی گفته برات میگیره :|
    ها زده که زده :/
    الان مثلا خیر سرت باید عصبی شی به خپلوت چشمک زده :/
    بابا این پویا مثه آرمان بخ بخو نیس که واقعیه این -_-
    بیخیالش شیم دردسر نشه -_-
    بزنم بکشمش -_-
    جدی یکی میگیره؟ ^____^
    کی میگیره؟ ^___^
    جوجم ^__^
    گویم که:
    حالا باشه داریم بهش میخندیم:)))
    یکی با توعه کی میگیری براش؟:/
  • مهراد فروتن
  • اساتید جالبناکی داری اسرا بانو! 
    :)
    گویم که:
    هوم:)
    مبینا زنگ زده میگه تاکسی بگیر بیا خونمون :)))))
    یکی من شوخی ندارما جوجمو میخوام *___*
    گویم که:
    :)))
    یکی شوخی نداره بچم ها:)))
    عزیزدل آبجی خوبه؟
    سهلام -_-
    گویم که:
    ها خوبه:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">