دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

کاش اندکی جای این من تو بودی

کاش اندکی این من را تو زندگی میکردی

فقط کاش، فقط اندکی این من ، تو بودی

تا ببینی که در بهر این زندگی جایی برای خنده نیست

اگر خواستی این من شوی دستت را بده من تا مبادا، در این من پر متلاطم گم شوی

تا مبادا در افکار این من مست و دیوانه راه گم کنی

تا مبادا رویای های رویایی چون تو در کوچه پس کوچه های دلتنگی این من گم شود

حواست باشد که مبادا به دیوار دلتنگی این من تکیه بدهی که این دیوار ها آوار می شوند

بیا از وسط راه برگردیم و تو بشو رویای رویاهای نداشته من

من میشوم ساحل نشین این من


+برای حسود بخ بخ روان پریش بیا اینم برا تو عه عه عه

  • asra ツ..

نظرات  (۱۷)

ای بابا خب یکیم برای بق بقو میگفتی :|

آخ آخ رویا خوش به حالت ... ^_^
گویم که:
شما؟:/
بق بقو حال پویا رو هم از رویا بپرس:)))))
الان یه بچه تو اتاقمه :)
دختره 6ساله :) 
داره رو تختم عروسکش رو می خوابونه 

گویم که:
بهش برس و عمه بودنو تمرین کن :)
یه عکس بچه دیدم امروز یاد تو افتادم
موهاشو خرگوشی ببند از عوض منم موهاشو بکش :D
مال منه ^_____^
پستمو بده برم *___*
حسودم نیسدم 😊
حوسد نوشتی چرا؟ 😁
کجا بریم با هم؟ بریم دردر؟ پاشو بریم 😊
گویم که:
بیا گم شو برو سر درسو مشقت :|
:))
بخندیم مثل سابق دعوا مون نمیکنی؟:دی
گویم که:
دعوای من مثل مهربونیه :)))
کو؟ 
دوستای من هر عکس بچه ای ببینن یاد من بیفتن برام می فرستن 
آیا وقت آن نرسیده ست که ایمان بیاورید؟ عکسی ندیدم ازت! 
گویم که:
کوکو:|
هاپو خورد:|
موهاش کوتاهه نمی تونم دوگوشی یا همون خرگوشی ببندم. یه چیز دیگه بگو...تا فردا هست پیشم.انقدر حس خوبیه باهاش حرف می زنم اسرا 
بچه ها فرشته هستن.من عاشقشونم ^__________^

گویم که:
خو لپشو گاز بگیر عکس ساعت بیفته روش:|
حسودی نکن یه ساعتم بده من بچه رو :|
در ضمن یه سوال 
غیر از مردم آزاری هرچی فکر می کنم ویژگی بارز دیگه ای در تو نیست.اگه هست بگو برای پست بعدیش بهش احتیاج دارم :)))
گویم که:
عرضم به حضور
والا من کلــــــــــــــــــــــــــــــــــی مهربونم همه شاهدن :|
بعدشم زود رنجم هستم
کلا و غیره دیگه :)))
دلم نمیاد لپشو گاز بگیرم.چه پیشنهاد بدی :|

گویم که:
بیار من گاز بگیرم:/
یادت رف بگی چاخان بخ بخم هستی ها -_-
گویم که:
به تو چه:|
سلام!! ^___^
اسرا!!! دلم برات تنگ شده دختر!!!!
گویم که:
سلام
دلت بی ادبی کرده تو ببخش:|
چی بگم والا
چیزی که به ذهنم میرسه اینه که همه ما گم شده ایم درون این من ها که میخواسته ایم باشیم
گویم که:
اوهوم:)
مدادرنگی هامو دادم منو کشید دیشب.کلا صورتی بودم.
الان داره لباسامو تا می کنه :)) دختر چقده خوبه 
اسرا مثل جوجه ماشینی هرجا میرم دنبالم میاد.هرجااااااااا 
بقیه بچه هام اینطوری ن.جالبه واسم حس دوست داشتنم رو درک می کنن :)
حسودیت بشه
گویم که:
حسودیم نمیشه پلنگ صورتی:|
  • یا فاطمة الزهراء
  • :دی
    کل پست یه طرف اون خط آخر خیلی خنده دار بود

    گویم که:
    یکم خجالت بکش و نخند:|
    سلامی گرم به اسرای دلتنگ :))
    بیا افتخاری میدم سیبیلمو شونه کنی😊
    گویم که:
    رویا سبیل شونه میکنه:|
    بده بغلی:|
  • شِمِلـــ ـــیـــا
  • مامانی سلام

    دلم خیلی برات تنگ شده :*

    چقدر کم رنگ شدی
    گویم که:
    سلام دخترم
    درسته کم رنگ شدم اما بی رنگ نشدم که تو باید حال مامی رو بپرسی نه من:|
    کاش ...
    عالی بود :)
    گویم که:
    :)
    کجایی تو نیستی چرا؟!  :( 
    خب الان بقیه حسود میشن که :/ 
    گویم که:
    رفته بودم گل بچینم:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">