دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+کلاسات شروع نشده مگه؟

_ چرا شروع شده :|

+ خب چرا نمیری بس ؟!

_ علم بیاد سراغ من، من چرا برم سراغش؟!

+بس برا چی رفتی دانشگاه؟

_برای صفا صمیمیت ،آسمان ،هوا ، خوشی ،اصلا به تو چه :|

+اینم حرفیه بس منم نمیرم مدرسه :|

_ تو غلط میکنی

+ چرا تو نمیری ؟!بس بزار علم خوش سراغ منم بیاد

_ ببین آدما با هم فرق دارن

+آها:|

_آره:|


+مکالمه ردو بدل شده بین بنده و آباجی خل:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۰)

داداشتون بوده؟ :)) من بودم کم نمی‌آوردم :))) 
گویم که:
آبجی کوچیکه بود :|
خو منم متقابلا کم نمیاوردم :))
اون پی نوشت موقعی که میخواستم کامنت  بدم نبود البته :/ 
گویم که:
:)))
اینو راس میگه
 اصلا حواسم به کامنت شما نبود:))))
  • دچــ ــــار
  • اصلن نباید شروع میکرد بحثو !

    سلام:)
    گویم که:
    بحثه پیش میاد
    سلام خوش اومدین:)
  • زینـب خــآنم
  • راست میگه بچه  : )))
    حقیقت برمیگرده میخوره توی صورت آدم ، درد داره  : دی
    گویم که:
    آمپوله مگه:؟:|
  • چنگیز سیبیل
  • مگه تو ابجی داری ؟ o-0
    گویم که:
    رویا رو میگم دیگه :|
  • چنگیز سیبیل
  • رویا کو ؟
    از دیروز نیس :/
    گویم که:
    رولی امتحان داره اونم شیمی اونم 40 صفحه :|
  • چنگیز سیبیل
  • اها جیگر من ابحی تو ؟
    یعنی منو تو با هم فامیلیم؟😀😀
    گویم که:
    دورا دور فقط فاصله ایمنی رو حفظ کن:|
  • چنگیز سیبیل
  • امتحان فارسی و ریاضیشو چیکار کرد ؟
    اگه کتک لازمه بگو منم بیاما 😀
    گویم که:
    تا حالا که خوب بوده اگه 20 بشه صدات میکنم کتکش بزنیم چه معنی داره 20 بشه:|
    بعدشم خل نیسدم ^_^
    من نیستم باید دلتون تنگ شه واسم نه که کتکم ببزنین😒
    من با شماها فامیل نیستما 😐
    فقد عمو چنگیزمو میشناسم 😊
    هانی و اسرا نمیشناسم اصن جفتشون دست بزن دارن 😒
    گویم که:
    به قول یکی خنگی:)))
    خوشم میاد کتکت بزنیم :|
    دست نوازشم داریم جون تو:)))
    چقدر منطقی و قانع کننده واسش توضیح دادی :| 
    گویم که:
    مغلوب این توضیحم شدی؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">