دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

"من هم هستم ،مرا هم بشمارید"

شعار سرشماریه من دیگه حرفی ندارم :|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۰)

منم بشمارید :)
گویم که:
:)
دیدی گاهی جوری با آدم رفتار میشه که انگار دیده نمیشه
گویم که:
والا کاری میکنن که ملت احساس گاو بودن میکنه
من خود.. خودم را شمردم :| 
گویم که:
آفرین پاندا:|
:|
گویم که:
:|
هنوز آخر پاییز نشده:/
گویم که:
نه:|
  • شِمِلـــ ـــیـــا
  • میشه بخندم ؟ :|
    گویم که:
    نه:|
    تمساح حسودیش نشه :| 
    گویم که:
    باشه تنبل درختی:|
  • عاشق بارون ...
  • یاد یه بازیگره افتادم که تو یه برنامه ای داشتن اونایی که دست بالا کرده بودن رو میشمردن تو تماشاچی ها و یکی از بازیگرای برنامه هم دستش بالا بود و مجری نشمردش! و آخر گفت 28 رای. بعد بازیگره برگشت گفت 29! مگه نامرئی ام من! :| :)))
    گویم که:
    راس گفته خب:|
    وب ندارین شما؟
    خوشم نمیاد ازش :/ 
    گویم که:
    به من چه-_-
  • مهراد فروتن
  • :|
    تنها چیزی که بعد از خوندن این پست تو ذهنم اومد همین بود 
    گویم که:
    چه ذهنی ماشالله :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">