دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از این که امروز غر نزده بودم و با کسی حرف نزده بودم و سر به سرش نزاشته بودم از این که کم توجهی میکرد حرصم گرفته بود از این که گوشی دستم بود هی چک میکردم  که شاید یه نفر سلامی بده و صبح بخیری بگه و خوبی هم چاشنیش بکنه من هم چون عصبانی بودم فقط یه سلام بدم که آن هم چون میگن سلام کلام خداست و بعد برگرده بگه صبح هم که زهر مار و تو نیشت باز بشه از این حرفش و هی الکی حرف بزنی با حرف زدنت بهش بفهمونی که بابا درسته حرف میزنم اما قهرم اما دلخورم ... بعد هی سر حرف رو باز کنه بگه خب چه خبر و تو همچنان بخندی از این پرو بازی اما ... اما خبری نبود که نبود بعد عصبانی بشی و بگیری بخوابی اما مگه مرض هر روز میزاره که آدم بخوابه و بعد با خودت فکر کنی که دراز بکشم رو به قبله شاید فرجی شد و مُردم ... اما یه دفعه در باز بشه و بگه سلام آبجی ... و با این سلام آبجی برای این مرگ معجزه ای بشه

+ وصیت میکنم که اگه یه روز مردم سر قبرم نیاد بگه سلام آبجی چون نای بیرون اومدن از زیر خروار ها خاک رو ندارم :)
+ دو روز است که نه غر زده ام و نه حرف:(
  • asra ツ..

نظرات  (۶)

خدا معجزه های همه رو براشون نگه داره
گویم که:
انشالله:)
برا عکس پروفایل شما هم معجزه لازمه انگار:/
  • محمد رحیمی
  • سلام دوست عزیز.دلنوشته شما رو خوندم /من الان به شما سرزدم میان صبورباشین/درضمن جسارتا نزاشته درست نیست /نذاشته /عرض پوزش
    گویم که:
    زحمت شد براتون :/
    معلومه پستو خوب نخوندین میگم اومده دیگه:////
    پوزشتان را پذیرا میشویم اما از این سوتیا تو محله ما زیاده کیه عبرت بگیره:دی
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)
    گویم که:
    :)
    دوز غر زدنات کم شده نگرانی؟؟؟:///
    گویم که:
    میگم یه گروه بحران تشکیل بدم نگرانم:(
    دو روزه نه حرف زدید نه غر ؟/؟؟؟؟

    پس اینا چیه ؟ باقالی ؟
    گویم که:
    غر زدن ندیدی ....غر ندیده:/
    اینا قاقالیه قاقالی:/
    دلم واسه غرات تنگ شده بودااا
    مردن چیه آخه حرف خوب بزن دِ -___- 
    گویم که:
    حرف خوبم نمیاد خو-_-

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">